Szkolenie Reklama na Facebooku - Monika Czaplicka dla Infolia.pl

Reklama na Facebooku

Szkolenie pełne jest instrukcji krok po kroku, jak korzystać z systemu reklamowego Facebooka. W trakcie kursu zobaczysz, jak stworzyć przykuwające uwagę reklamy, które jednocześnie są skuteczne. Zobacz, jak sprzedawać na Facebooku i promować biznes.

Autor: Monika Czaplicka

199,00
Ogromne możliwości reklamowe Facebooka, czyli dlaczego warto reklamować się na Facebooku.

Facebook posiada bardzo aktywną i dużą społeczność.

Użytkownicy Facebooka codziennie rozmawiają tutaj ze znajomymi, szukają rozrywki, śledzą wydarzenia, które ich interesują oraz obserwują strony, które polubili.
Dzięki tej aktywności Facebookowicze podają dużo informacji o sobie:
  • swoje prawdziwe dane (wiek, płeć, miejsce zamieszkania),
  • zainteresowania (np. marketing, moda, sport),
  • dzielą się swoimi wydarzeniami z życia (np. podróże, ślub, narodziny dziecka).
Teraz najważniejsze: wszystkie te informacje możesz wykorzystać, żeby dotrzeć ze swoim przekazem do właściwie dobranej grupy odbiorców.

Dlaczego warto reklamować się na Facebooku? Przebywa tutaj 80% Polaków, więc łatwo możesz dotrzeć z przekazem do praktycznie każdej grupy docelowej. Na Facebooku możesz reklamować swoje produkty i usługi, budować bazę mailingową i zwiększać rozpoznawalność firmy.

O tym, jak tworzyć skuteczne reklamy na Facebooku i kierować je do odpowiedniej grupy docelowej opowiada Monika Czaplicka w wideo szkoleniu "Reklama na Facebooku".

Dzięki temu szkoleniu dowiesz się, jak krok po kroku stworzyć skuteczne reklamy, docierać do zainteresowanych odbiorców i korzystać z remarketingu. Zobaczysz nie tylko tutoriale, jak poruszać się po systemie reklamowym Facebooka, ale również poznasz wskazówki i dobre praktyki tworzenia kampanii reklamowych tak, aby wykorzystać cały potencjał Facebook Ads.
Obejrzyj fragment szkolenia online o reklamie na Facebooku:
MONIKA
CZAPLICKA
Posiada wieloletnie doświadczenie w branży social media. Jest z nią zawodowo związana od siedmiu lat. Zaczynała od pracy w agencjach interaktywnych, przeszła przez pracę dla klientów. Obecnie szkoli i edukuje w zakresie strategii, komunikacji i skutecznych działań w mediach społecznościowych. Prelegentka na licznych konferencjach.
Specjalizuje się w kryzysach social media, strategiach marketingowych, marketingu szeptanym i WOMM. Przeanalizowała ponad 200 kryzysów social media z całego świata. Autorka książki „Zarządzanie kryzysem w social media” wydanej nakładem wydawnictwa Helion/OnePress. W ciągu pierwszych 2 miesięcy wyprzedany został prawie cały nakład.
Zobacz, jak kierować swoje reklamy na Facebooku do odpowiedniej grupy odbiorców


Informacje o użytkownikach zgromadzone przez Facebooka dają nam szansę na skuteczne dotarcie do właściwej grupy odbiorców - pod warunkiem, że umiejętnie skorzystamy z możliwości targetowania, jakie daje nam Facebook.

W trakcie wideo szkolenia "Reklama na Facebooku" zobaczysz, jak korzystać z opcji targetowania tak, aby kierować reklamy do właściwej grupy odbiorców:
  • Omówimy opcje podstawowe, jak dane demograficzne, zainteresowania i zachowania oraz opcje zaawansowane, czyli np. tworzenie grupy podobnej do Twoich klientów czy korzystanie z remarketingu.
  • Popularnym błędem jest ustawianie zbyt rozległej grupy docelowej lub nieumiejętne zawężanie odbiorców - w szkoleniu pokazujemy, jak ustawić grupę docelową we właściwy sposób tak, aby uniknąć popularnych błędów.
  • Innym błędem popełnianym przy targetowaniu reklam na Facebooku jest niewykluczanie odbiorców, np. osób, które na pewno nie zakupią naszych produktów (przykład w poniższym wideo) albo kierowanie reklamy z produktem również do osób, które już kupiły nasze produkty (przez brak umiejętności wykluczenia tej części odbiorców z grupy docelowej reklamy).


To takie detale decydują o tym, czy nasza reklama jest skuteczna - w szkoleniu "Reklama na Facebooku" dzielimy się wskazówkami, które podnoszą skuteczność reklam.
Budżet, czyli jak stworzyć reklamę, która będzie dla Ciebie opłacalna


Facebook działa w systemie aukcyjnym – im lepsza reklama i lepiej ustawiony budżet, tym większej liczbie odbiorców wyświetli się Twoja reklama.

Monika Czaplicka w trakcie szkolenia wideo "Reklama na Facebooku" pokazuje, jak optymalizować budżet, jaki model rozliczeń wybrać oraz co robić, aby płacić za reklamę jeszcze mniej.

Celem każdego reklamodawcy jest to, aby reklama przyniosła dobry zwrot - w trakcie szkolenia szczególnie kładziemy na to nacisk. Ostrzegamy przed bezsensownym "przepalaniem", marnowaniem budżetu i pokazujemy, jak ustawić różne opcje związane z budżetem, aby reklama była dla Ciebie opłacalna.
Remarketing, czyli jedna z najskuteczniejszych opcji reklamowych


Jak dotrzeć do osób, które odwiedziły już Twoją stronę internetową? To jest właśnie remarketing, który możesz wykorzystać w swoich kampaniach na Facebooku.
  • Podczas szkolenia zobaczysz, jak korzystać z piksela remarketingowego na Facebooku i jak tworzyć reklamy z jego użyciem.
  • Poznasz zbiór dobrych zasad i wzorców dotyczących kampanii remarketingowych. Zobaczysz, jakie reklamy kierować do odbiorców, którzy już odwiedzili Twoją stronę, czym zachęcać takie osoby do podjęcia akcji oraz jak ustawiać kampanię, aby cały czas nie śledzić bezmyślnie reklamą remarketingową tych osób.
  • Wskażemy Ci listę błędów, których powinieneś się wystrzegać przygotowując reklamy remarketingowe.
Czego dowiesz się ze szkolenia?
EDYCJA DRUGA (3 godz. 11 min.)
Nowa edycja szkolenia, w której krok po kroku dowiesz się, jak tworzyć skuteczne reklamy na Facebooku w nowym interfejsie sprzedażowym.
Moduł 1 "Interfejs" - kurs zaczniemy od poznania interfejsu, co pozwoli Ci sprawnie poruszać się po systemie reklamowy Facebooka.
Moduł 2 "Jak ustawić kampanię na Facebooku" - tworzenie reklam na Facebooku dzieli się na trzy poziomy i w tym module dowiesz się co znajdziesz na poziomie kampanii. Omówimy różne cele kampanii i na co one wpływają.
Moduł 3 "Zestawy reklam" - drugim poziomem ustawienia reklam są zestawy reklam. Znajdziesz tutaj wiele opcji, przez które przejdziemy krok po kroku tak, aby jak najlepiej wykorzystać możliwości Facebooka.
Moduł 4 "Budżet i harmonogram" - jednym z największych wyzwań podczas tworzenia reklamy na Facebooku jest dobre ustawienie budżetu. W tym module zobaczysz jak ustalić budżet, rozliczenia i harmonogram wyświetlania reklam, aby uzyskać, jak najlepszą cenę za reklamy.
Moduł 5 “Wybór dobrej grupy docelowej” - możesz mieć świetnie przygotowaną reklama, ale jeśli wybierzesz nieodpowiednią grupę docelową to cały twój wysiłek pójdzie na marne.
Dobranie grupy docelowe jest bardzo istotnym elementem kampanii reklamowej. W tym module porozmawiamy o tym, jakie grupy docelowe można dobierać, w czym może nam Facebook pomoc i oczywiście jak to wszystko wpływa na cenę Twoich reklam. Zaczniemy od ustawień podstawowych i przejdziemy do opcji zaawansowanych tak, abyś mógł/mogła poznać ogrom możliwości targetowania odbiorców, jakie daje Facebook.
Moduł 6 “Umiejscowienie reklam” - czy ustawić reklamę na wszystkie możliwe umiejscowienia, czy wybrać tylko niektóre miejsca, a jeśli tak to które? W tej sekcji poznasz odpowiedź na pytania, które dotyczą właśnie umiejscowienia reklam.
Moduł 7 “Tworzenie reklamy” -
Czy twoje kompania reklamowa powinno mieć jedną reklamę czy więcej?
Jakie formaty reklamowe są najbardziej skuteczne? O tym w tej sekcji.
Jakie elementy powinna zawierać dobra reklama?
W tym module porozmawiamy o tworzeniu reklamy i uzupełnianiu jej o elementy, które podniosą jej skuteczność.
Moduł 8 “Statystyki i raporty” - na koniec porozmawiamy o statystykach, analizowaniu wyników i raportach. Zobaczysz, jak wykorzystać je do poprawienia swoich kampanii reklamowych na Facebooku.
EDYCJA PIERWSZA (5 godz. 2 min.)
Starsza edycja tego kursu została pozostawiona. Co prawda interfejs Facebooka się zmienił, ale rady i wskazówki, które tutaj znajdziesz pozostają nadal aktualne i przydatne. Starsza edycja znajduje się zaraz za wideo z najnowszej edycji.
Moduł 1 "Interfejs Facebooka" - zaczniemy od krótkiego omówienia interfejsu systemu reklamowego Facebooka. Zobaczysz gdzie znaleźć najważniejsze opcje dzięki czemu możesz poruszać się płynnie w trakcie pracy w Managerze reklam.
Moduł 2 "Tworzenie kampanii reklamowej" - w tym module przejdziemy przez wszystkie etapy tworzenia kampanii reklamowej. Zobaczysz, jak stworzyć kampanię reklamową w managerze reklam od A do Z.
Moduł 3 "Grupa docelowa - opcje podstawowe" - zobaczysz, jak korzystać z podstawowych opcji przy doborze właściwej grupy odbiorców Twojej reklamy. Zacznij targetowac swoje reklamy uwzględniając takie czynniki, jak wiek, płeć, lokalizacja, zainteresowania, zachowania. Możesz łączyć różne elementy, zawężać grupę i wykluczać pewne grupy odbiorców. Dzięki temu dotrzesz do swojej właściwej grupy docelowej.
Moduł 4 "Grupy docelowe - opcje zaawansowane" - w tym module zobaczysz, jak potężnym narzędziem jest Facebook Ads. Zobaczysz, jak znaleźć osoby, które są podobne do Twoich klientów. Nauczysz się tworzyć grupy niestandardowych klientów - dzięki temu możesz kierować reklamy do Twoich newsletterowiczów lub osób, które przebywały na Twojej stronie internetowej w określonym czasie.
Moduł 4 "Moduł 5 "Remarketing i piksel Facebooka" - w pierwszej części poświęconej remarketingowi zobaczysz,jak działa remarketing na Facebooku, jak zainstalować piksel Facebooka oraz jak stworzyć kampanię reklamową z jego użyciem.
Moduł 6 "Remarketing - opcje zaawansowane"- omówimy statystyki oraz katalog produktów. Dowiesz się też jakie są najczęstsze i najbardziej kosztowne błędy popełniane w remarketingu na Facebooku.
Moduł 7 "Budżet", czyli o tym jak wyglądają rozliczenia i płatności na Facebooku. Zobaczysz, jak dobrze ustawiać budżet reklamowy, by nie marnować pieniędzy oraz otrzymasz garść cennych wskazówek, jaki model rozliczenia wybrać.
Moduł 8 "Power Editor" - poznasz różne opcje Power Editora - bardziej rozbudowanego narzędzia niż Manager reklam, na którym pracowaliśmy w poprzendich modułach. Co ciekawego w tym module? Zobaczysz jak stworzyć reklamę karuzelową oraz dark posty. Przejdziemy przez różne opcje dostępne tylko w Power Editorze.
Moduł 9 "Dobra reklama" - w tej części zobaczysz dobre wzorce i schematy skutecznej reklamy. Pokażemy Ci narzędzia tworzenia przykuwającej uwagę grafiki oraz zasady tworzenia efektywnej reklamy.
Moduł 10 "Optymalizacja" - ta część szkolenia pozwoli Ci udoskonalić Twoją kampanię reklamową. Optymalizacja pozwoli Ci uzyskać coraz lepsze wyniki i spadek kosztów reklamy.
Moduł 11 "Raporty" - znajdziesz tutaj wiele interesujących informacji o Twoich kampaniach reklamowych, grupach odbiorców oraz reakcjach na Twoje reklamy - statystyki pozwolą Ci na analizę danych i ulepszenie reklam.
Skuteczna reklama na Facebooku
Chcesz pozyskiwać nowych klientów na Facebooku, budować bazę mailingową oraz zwiększać rozpoznawalność firmy? Szkolenie "Reklama na Facebooku" to praktyczny przewodnik po możliwościach reklamowych, jakie oferuje Facebook.

Szkolenie pełne jest instrukcji krok po kroku, jak korzystać z systemu reklamowego Facebooka. W trakcie kursu zobaczysz, jak stworzyć dobrą kreację reklamową oraz jakich zasad należy się trzymać, aby tworzyć przykuwające uwagę reklamy, które jednocześnie są skuteczne.
Biorąc udział w wideo szkoleniu otrzymujesz:
Profesjonalnie przygotowane wideo szkolenie o tworzeniu skutecznych reklam na Facebooku
(nowa 3-godzinna wersja wideo szkolenia i 5-godzinne wideo pierwszej edycji - dostajesz dostęp do dwóch wersji szkolenia),
Instrukcje krok po kroku, dużo case study, przykładów, screenów,
Wideo dostępne na platformie Infolia, do którego możesz wracać w każdej wybranej przez Ciebie chwili,
Dostęp do szkolenia otrzymujesz na zawsze,
Certyfikat, który poświadczy ukończenie przez Ciebie szkolenia.
Wykorzystał potencjał reklamowy Facebooka - zacznij tworzyć skuteczne reklamy!
Zainteresował Cię?
Nie czekaj, kup go!
199,00zł
Masz kod rabatowy? Wprowadź go teraz!

Zawartość kursu

Film wideo
Audio
PDF
PPT
Pliki
Ćwiczenia
Inne

Jaka jest

opinia użytkowników?

 - 27.02.2019
Wystawiona ocena: 
Właśnie ulepszałam swoje reklamy na Facebooku z tym kursem. Ekstra! W kursie jest aktualna wersja systemu reklamowego Facebooka, więc poszło naprawdę łatwo.
 - 21.10.2018
Wystawiona ocena: 
:)
 - 18.05.2017
Wystawiona ocena: 
Ciekawy kurs