
Ten kurs jest darmowy
Jak zdobyć uwagę klientów
i zapanować
nad mediami społecznościowymi?
Według różnych badań od 40 do 60% ludzi rozmawia o markach w mediach społecznościowych.
Chciałbyś angażować swoich fanów do interakcji, ale zastanawiasz się jak to zrobić? Istnieje uniwersalny i sprawdzony sposób, jak funkcjonować w ekonomii uwagi, jaką niewątpliwie są serwisy typu Facebook, czy Twitter. Przede wszystkim poznasz odpowiedź na pytanie, czego ludzie szukają w mediach społecznościowych. Dzięki temu będziesz mógł zapewnić ludziom to, czego oczekują od social media. Ale jakie ma to znaczenie dla Ciebie i Twojego fanpejdża? Otóż, jeżeli wiesz jak funkcjonować w ekonomii uwagi i jak być interesującym źródłem informacji, to Twoje wiadomości będą pojawiały się na wallach Twoich fanów. Oznacza to, że przebijesz się ze swoimi informacjami wśród dziesiątek innych fanpejdży. Facebook nie odfiltruje Twoich postów, jako nudnych i nieciekawych. Paweł Tkaczyk zdradzi Ci bardzo dobry i skuteczny sposób na strategię i prowadzenie kampanii społecznościowych.
Monitoring – co się dzieje,
kiedy nie monitorujesz mediów społecznościowych
Jeżeli uda zdobyć Ci się szeroką widownię w mediach społecznościowych, to zawsze musisz liczyć się z tym, że ktoś nie będzie zadowolony z usługi lub produktu. To jest normalna sytuacja, która spotyka wszystkie firmy. Jak radzić sobie w takiej sytuacji i jak nie dopuścić do powstania kryzysu? Odpowiedzi na te pytania zostaną udzielone na podstawie omówienia rzeczywistych przykładów. Dlaczego w jednym przypadku kryzys w social media został rozwiązany w rewelacyjny sposób, natomiast w drugim przypadku omawiany jest na szkoleniach w dziale „największe katastrofy w social media”.
Jeśli nie monitorujesz social media, jeśli nie słuchacz konwersacji swoich konsumentów, to jest spora szansa, że tracisz niezdecydowanych klientów, a ludzie, którzy mają coś złego do powiedzenia na Twój temat, hulają pod twoją nieobecność. Rynki dzisiaj to są konwersacje. Transakcje są efektem ubocznych tych konwersacji. Jeśli nie uczestniczysz w tych rozmowach to tracisz.
Czego się dowiesz?
- W jaki sposób funkcjonować w ekonomii uwagi?
- Dlaczego konwersacje i rozmowy prowadzą do zakupu?
- Jak prowadzić działania na Facebooku i Twitterze?
- Czego ludzie szukają w mediach społecznościowych?
- Jak działa Edge Rank i dlaczego jest dla Ciebie ważny?
- Jaki jest jedyny sposób na wybudowanie silnych więzi w social media w relacji marka – klient.
- Niezadowolony klient nie zawsze musi oznaczać początek kryzysu w social media.
- Zasady postępowania i łagodzenia sytuacji kryzysowych w social media.
- Monitoring – co się dzieje, kiedy nie monitorujesz mediów społecznościowych?
Zobacz pełne, prawie 7-godzinne szkolenie z marketingu
w mediach społecznościowych Pawła Tkaczyka - kliknij.
Zawartość kursu
Film wideo
Audio
PDF
PPT
Pliki
Ćwiczenia
Inne
Jaka jest
opinia użytkowników?
- Najnowsze
- Najnowsze
- Najstarsze
- Najlepsze
- Najgorsze
Alicja Tuchulska
 - 22.03.2021
super
Aleksandra Tomaszewska
 - 12.04.2017
Drogi Mistrzu! (bez uszczypliwości, serio!) Dostałam kurs za darmo, a łakome misie lubią darmowe prezenty. Kurs był genialny i mimo, że nie miałam najmniejszego nawet zamiaru nic kupować to "nakręciłam się" na cały kurs. Lekcja pierwsza się skończyła i ... pusto. Podrapałam pandę ... i nic się nie dzieje. Przeklikałam wszystkie guziki z boku ... i nic (oprócz tego, że okazało się, że notując na kartce - kobiety tak robią, nawet po 20 latach pracy w IT - upuściłam jakieś żetony chociaż nie wiedziałam, że mam je łapać :( zong!)) No to wróciłam na stronę główną i chce znaleźć ten kurs co to go jeszcze ciągle chcę (chociaż troszkę już nieco mniej ) ale nie wiem który to. Znaczy jak się doszukam to wiem, ale czy na pewno powinnam się doszukiwać? (takie tam luźne uwagi o 1:30 nad ranem) :D
Katarzyna Żółty-Martens
 - 06.04.2017
ok
Najważniejsze
informacje
- Zawartość kursu: Film wideo, Ćwiczenia
- Długość trwania: 33 min.
- Poziom: Średnio zaawansowany
- Nabyte umiejętności:
Zasady budowania relacji w mediach społecznościowych. Jak się komunikować - dobre i złe reakcje na kryzys w social media. - Dla kogo jest to szkolenie?
Dla właścicieli firm, pracowników działu marketingu, osób prowadzących strony www - Szkolenie jest Twoje na zawsze!
- Liczba żetonów do zdobycia: 4
4,7
64 opinii
Od wielu lat pomaga zarówno małym firmom, jak i dużym korporacjom w budowaniu silnych marek i kreowaniu wizerunku. Pracował m.in. z Agorą, Grupą Allegro, Diners Club International.
Inne szkolenia tego autora
Spis treści
kliknij w temat, aby rozwinąć...
Lekcja 1
FAQ
Jak działa Infolia?
Jak wyglądają szkolenia?
Czy istnieje możliwość uzyskania certyfikatu potwierdzającego ukończenie szkolenia?
Czym są żetony wiedzy?
Co jeśli szkolenie nie będzie tym, czego oczekiwałem?
Czy mogę obejrzeć wersję demo szkolenia?
Jak długo trwa szkolenie?
Ile czasu będę mógł korzystać ze szkolenia?
Kto może brać udział w szkoleniach?
Czy dostęp do Infolii jest bezpłatny?
Jak mogę zapłacić?
Czy mogę stworzyć szkolenie i sprzedawać je na Infolia.pl?
Z kim mogę kontaktować się w przypadku pytań lub problemów?
Podaj kod rabatowy
Jak zdobyć uwagę klientów w social media?