Szkolenie Social Media Marketing - Paweł Tkaczyk dla Infolia.pl

Social Media Marketing

Dowiedz się, dlaczego warto pojawić się w mediach społecznościowych. Jak działać skuteczniej, łatwiej, taniej lub nawet za darmo. Jak zdobyć, przykuć i zaangażować uwagę fanów. Szkolenie jednego z najlepszych polskich trenerów.

Autor: Paweł Tkaczyk

199,00
Jak zdobyć nowych fanów,przyciągnąć ich uwagę
i sprawić,że zaangażują się w social media?

Masz już swój fanpage i jesteś widoczny w Social Media?

Zastanów się, ilu Twoich fanów jest zaangażowanych? Ile osób klika w „Lubię to”, komentuje lub udostępnia treści, które publikujesz? Zazwyczaj robi to zaledwie 6% osób! Jest to niewyobrażalnie mało, jednak statystyka jest nieubłagana! Dzisiejsze social media cierpią na brak więzi, zainteresowania, zaangażowania fanów na fanpagach firmowych.

Wiemy, jak to zmienić.


Nie masz jeszcze profilu na żadnej platformie?
Czy to możliwe, że nie rozumiesz swojego błędu?

Być może nie jesteś obecny na żadnym kanale mediów społecznościowych. Ba! Być może nawet poczytujesz to za swój „sukces”. Jeśli nie zakładałeś do tej pory firmowego konta na Facebooku lub jakiegokolwiek innym kanale w social media, bo bałeś się, że ludzie mogą napisać coś złego o Twojej firmie, to ta obawa nie ma sensu. Przecież ludzie i tak już piszą o Twojej firmie i nie zawsze dobrze. Jednak dlatego, że nie odpowiadasz na te negatywne komentarze i opinie, to nie dość, że pozostawiasz je w sieci, to te złe opinie być może przekonują również innych ludzi.
Niezależnie od tego, czy jesteś już w mediach społecznościowych, czy dopiero zastanawiasz się nad poznaniem tego kanału komunikacji z klientem. Aby działać szybciej, łatwiej, taniej lub nawet za darmo. I SKUTECZNIE. Potrzebujesz sprawdzonej wiedzy.
PAWEŁ
TKACZYK
Marketingowy guru i autor szkolenia - pokaże Ci jak sprawić, aby Twoja obecność w mediach społecznościowych zaczęła przynosić rzeczywiste efekty dla Twojego biznesu.

Paweł od wielu lat pomaga zarówno małym firmom, jak i dużym korporacjom w budowaniu silnych marek i kreowaniu wizerunku. Pracował m.in. z Agorą, Grupą Allegro, Diners Club International. W szkoleniach Infolii podzieli się z Tobą swoim cennym doświadczeniem.

Nie wystarczy, sama obecność w mediach
społecznościowych, potrzeba zaangażowania.


Większe zaangażowanie = wzrost sprzedaży.
Badania pokazują, że konsument, czyli Twój potencjalny klient jest gotowy do kupienia produktu lub skorzystania z usługi dopiero po 5 albo 6 kontaktach ze strony marki. Czy to będzie telefon od sprzedawcy, czy to będzie bezpośrednia rozmowa z ekspedientem, czy jeszcze inna forma komunikacji. W social media ta zasada również obowiązuje. Jeśli masz produkt do sprzedania lub usługę do zaoferowania, to zdecydowanie powinieneś nawiązać powtarzalny kontakt ze swoim klientem. A w dzisiejszych czasach najłatwiej zrobić to za pomocą mediów społecznościowych.

Sześć godzin intensywnego szkolenia! Online!
Szkolenie składa się z dwóch części. W pierwszej dowiesz się, na jakich zasadach działają social media, jak w nich funkcjonować i odnosić sukcesy. Natomiast w drugiej krok po kroku zobaczysz, jak wykorzystać w praktyce, do promocji swojej firmy, różne platformy społecznościowe – Facebook, Twitter, Foursquare i inne - oraz narzędzia z nimi związane – konkursy, statystyki, zarządzanie, czy monitoring social media.

Podczas szkolenia dowiesz się, jak zdobywać nowych, wartościowych fanów.
Zdobędziesz wiedzę, co powinieneś robić, aby Twoi fani (a tak naprawdę Twoi klienci) szaleli za Tobą! Po pojawieniu się zainteresowania z ich strony, w dalszej kolejności przyjdzie ich zaangażowanie oraz zaufanie. Stworzysz nowe kanały komunikacji z Twoimi klientami, nawiążesz bliższe relacje ze swoją społecznością, pokażesz, że za Twoją firmą stoją ludzie, a klienci w zamian obdarzą Cię zaufaniem i będą chętniej kupowali Twoje produkty lub korzystali z Twoich usług.



Czego dowiesz się ze szkolenia?
Działania na Facebooku – od zarządzania fanpagem, przez organizowanie konkursów, promocji i ofert, aż po szczegółowe omówienie kwestii związanych z edge rankiem, czyli algorytmem, od którego zależy Twoja popularność na Facebooku.
Dostaniesz sposób na stałą dawkę inspiracji do pisania postów i artykułów na Facebooku, Twiterze czy blogu i newsletterze.
Nauczysz się nie tylko, jak rozmawiać i „robić marketing” w social media, ale będziesz też w stanie zintegrować komunikację między różnymi kanałami mediów społecznościowych.
Na ile trudne jest zbudowanie autorytetu w mediach społecznościowych? Dowiesz się, jak wykreować się na eksperta, zdobyć uznanie i wpływ w mediach społecznościowych.
Czy wiesz jakie jest najbardziej efektywne medium społecznościowe? – Skrzynka Twojego klienta. Mnóstwo badań pokazuje, że newsletter nadal jest najbardziej skuteczną formą marketingu. Dowiesz się, jak tworzyć wartościowe treści, jak sprzedawać za pomocą tego kanału komunikacji. Zdradzimy Ci sposób na szybkie podłączenie newslettera do Facebooka oraz omówimy konkretne systemy do wysyłania newsletterów.
Jeśli posiadasz restaurację, bar, pub, kawiarnię, sklep lub hotel - takie miejsce, które często odwiedzają ludzie, to marketing na Foursquare jest czymś, co powinno Cię zainteresować - Paweł Tkaczyk opowie ci, jak wykorzystać ten kanał komunikacji.
Nauczysz się, jak prowadzić firmowego bloga, który pomoże promować Ciebie i Twoją firmę.
Kryzys w social media nie będzie Ci już straszny – omówimy konkretne case study z polskich social media i podamy kilka skutecznych sposobów na radzenie sobie z trudnymi klientami.
Poznasz narzędzia, dzięki którym nie będziesz musiał przeszukiwać stron w poszukiwaniu nowych wpisów o Twojej marce, produktach czy usługach. Monitoring mediów społecznościowych jest tematem, na który będziemy bardzo mocno zwracać Twoją uwagę.
Dowiesz się, jak prowadzić swój fanpage nie poświęcając na to całych dni. Sprawisz, że będziesz obecny na Facebooku i na innych portalach, bez fizycznego przebywania tam.
Statystyki! Po szkoleniu będziesz w stanie stwierdzić, czy aktualnie prowadzona kampania, niezależnie od tego czy jest to kampania w social media, blogowa, czy też typowo sprzedażowa, spełnia cele, które sobie założyłeś.
To tylko zarys szkolenia. Bo jak streścić 6 godzin?
Słowem: Zapanuj nad social media marketingiem.
Kompedium wiedzy z social media marketingu.
Internetowe szkolenie „Social Media Marketing” prowadzone jest przez jednego z najlepszych trenerów z branży marketingu – Pawła Tkaczyka. W wideo kursie uczestniczyło już ponad 200 osób, a oto opinie po ukończonym szkoleniu:
„Ogromna ilość praktycznych porad, które można od razu zastosować! Świetne szkolenie.“
„Zakupiłem powyższe szkolenie - jest rewelacyjne. Mam też obie książki Pana Pawła, są super i to one skłoniły mnie do zakupu szkolenia.“
„Doskonale prowadzony z masą bardzo użytecznych, praktycznych wskazówek!“
„Tutaj jest połączenie teorii i praktyki, są zadania, jakaś interakcja, a nie tylko gadająca głowa sprzedająca wiedzę. Mam w planach kolejne szkolenia.“
„Bardzo dobrze przygotowane i zrealizowane szkolenie. Ciekawe przykłady. Przydatne narzędzia. Praktyczne porady. Polecam!“
Pierwszy w Polsce internetowy kurs Pawła Tkaczyka o social media.
Autor wideo kursu „Social media marketing“ dzieli się praktycznymi wskazówkami oraz ciekawymi pomysłami, które przyniosą realne efekty w szybkim czasie. Biorąc udział w szkoleniu online otrzymujesz:
  • Ponad sześciogodzinne szkolenie wideo, które pokaże Ci, jak zapanować nad mediami społecznościowymi
    i zaangażować ludzi w działalność Twojej firmy,
  • W trakcie internetowego kursu na swoim ekranie zobaczysz krok po kroku wszystko to, o czym opowiada autor szkolenia,
  • Wideo dostępne na platformie Infolia, do którego możesz wracać w każdej wybranej przez Ciebie chwili
    w ciągu 1 roku od dnia zakupu,
  • Certyfikat, który poświadczy ukończenie przez Ciebie szkolenia.
Zapanuj nad marketingiem swojej firmy w mediach społecznościowych!
Zainteresował Cię?
Nie czekaj, kup go!
199,00zł
Masz kod rabatowy? Wprowadź go teraz!

Zawartość kursu

Film wideo
Audio
PDF
PPT
Pliki
Ćwiczenia
Inne

Jaka jest

opinia użytkowników?

 - 22.08.2017
Wystawiona ocena: 
Super szkolenie, watro było wydać pieniądze. Pozdrawiam
 - 14.07.2017
Wystawiona ocena: 
Świetne. Wiele wyjaśnia, rozjaśnia. Na początek idealne.
 - 04.07.2017
Wystawiona ocena: 
bardzo fajnie przekazywana wiedza.