
Ten kurs jest darmowy
Jak pisać, żeby chcieli czytać?
Chcesz tworzyć treści, które odbiorcy będą chcieli czytać i się nimi dzielić?
Obejrzyj wideo od Infolia.pl „Webwriting: Jak pisać, żeby chcieli czytać” i zobacz, jakie wskazówki przygotował dla Ciebie Artur Jabłoński.
Obejrzyj wideo od Infolia.pl „Webwriting: Jak pisać, żeby chcieli czytać” i zobacz, jakie wskazówki przygotował dla Ciebie Artur Jabłoński.
W trakcie tego wykładu dowiesz się, jak ludzie czytają i będziesz potrafił wykorzystać tę wiedzę do tworzenia ciekawych i angażujących treści.
Przejdziemy przez ogólne wskaźniki dobrego pisania, które możesz wykorzystać przede wszystkim przy tworzeniu treści:
- artykułów sponsorowanych,
- tekstów eksperckich,
- ebooków,
- postów na bloga firmowego,
- treści w social media.
Kierując się zasadami, które poznasz podczas tego kursu, będziesz w stanie przygotować dobry tekst – niezależnie od mediów, w których ma znaleźć się treść, którą tworzysz.
Zacznij pisać treści, które odbiorcy będą chcieli czytać i się nimi dzielić.
Zawartość kursu
Film wideo
Audio
PDF
PPT
Pliki
Ćwiczenia
Inne
Jaka jest
opinia użytkowników?
- Najnowsze
- Najnowsze
- Najstarsze
- Najlepsze
- Najgorsze
Tomasz Nawrocki
 - 28.09.2021
Jeśli chodzi o podstawową wiedzę to 5 z plusem. Bardzo dobry kurs dla ludzi, którzy chcą zacząć. Ja spodziewałem się trochę więcej "mięsa", ale pewnie znajdę je w bardziej zaawansowanych kursach i szkoleniach. Polecam
Anna Chomik
 - 16.11.2020
Warty zobaczenia
Karolina Wicher
 - 11.07.2019
Konkretne, nierozwodnione informacje :-)
Najważniejsze
informacje
- Zawartość kursu: Film wideo
- Długość trwania: 21 min.
- Poziom: Łatwy
- Nabyte umiejętności:
Tworzenie ciekawych i angażujących treści niezależnie od miejsca, w którym mają zostać opublikowane. - Dla kogo jest to szkolenie?
Kurs dla osób, które zajmują się pisaniem tekstów w internecie: artykuły, blog, ebooki, social media - Szkolenie jest Twoje na zawsze!
4,6
14 opinii
Zajmuje się szeroko pojętą komunikacją marketingową. Prowadzi szkolenia, doradza i realizuje unikalne projekty dla firm i instytucji różnego typu – od korporacji przez MŚP po instytucje kultury, startupy czy urzędy.
Inne szkolenia tego autora
Spis treści
kliknij w temat, aby rozwinąć...
Webwriting - jak pisać, żeby chcieli czytać
FAQ
Jak działa Infolia?
Jak wyglądają szkolenia?
Czy istnieje możliwość uzyskania certyfikatu potwierdzającego ukończenie szkolenia?
Czym są żetony wiedzy?
Co jeśli szkolenie nie będzie tym, czego oczekiwałem?
Czy mogę obejrzeć wersję demo szkolenia?
Jak długo trwa szkolenie?
Ile czasu będę mógł korzystać ze szkolenia?
Kto może brać udział w szkoleniach?
Czy dostęp do Infolii jest bezpłatny?
Jak mogę zapłacić?
Czy mogę stworzyć szkolenie i sprzedawać je na Infolia.pl?
Z kim mogę kontaktować się w przypadku pytań lub problemów?
Podaj kod rabatowy
Webwriting: Jak pisać, żeby chcieli czytać