107,00zł
Wpisz kod rabatowy
Marketing rekomendacji w natarciu, czyli kto pomoże Ci sprzedawać?
Testowanie i mówienie o dobrych czy fatalnych produktach leży w ludzkiej naturze. A jeżeli tak, to jaka jest prostsza droga do efektywnej sprzedaży, niż sprzedaż dzięki dobrym rekomendacjom?
Polecamy sobie różne rzeczy zaczynając od jedzenia, ubrania, poprzez rzeczy do domu, kończąc na usługach.
Od niedawna doceniamy wartość liderów opinii społecznej, którzy poruszają się wśród konkretnych społeczności, naszego tak zwanego targetu. Niejednokrotnie to oni właśnie wskazują znajomym, co teraz jest na topie, co warto wypróbować, gdzie jeść i w co się ubierać. Ci liderzy opinii działają na wielu płaszczyznach w wielu branżach.
Na pewno twój biznes ma też swoich trendsetterów. Gdzie i jak szukać takich ludzi? Jak nawiązać kontakt? Jak z nimi rozmawiać?
Nie korzystasz jeszcze z marketingu rekomendacji?
Może nie wiesz jak zacząć, do kogo zwrócić się o pomoc w promocji?
Jakie koszty musisz ponieść związane z promowaniem swojej firmy w społecznościach?
Jak korzystać z marketingu rekomendacji skutecznie?
Na te pytania poznasz odpowiedzi w trakcie wideo szkolenia „Trendsettingu i marketing rekomendacji”. Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które zaczynają przygodę z marketingiem oraz szukają prostych i tanich sposobów na promocję w Internecie.
Anna Mazurczyk – trenerka, trendsetterka i coolhunterka. Właścicielka pierwszego w Polsce serwisu o trendsettingu i coolhuntingu. Wraz z grupą trendsetterów testuje, opisuje i rekomenduje.
Jako długoletni przedsiębiorca dobrze poznała znaczenie pozytywnego wizerunku firmy, ale także potrzeby i możliwości biznesu oraz wagę rekomendacji produktów i usług.
Prowadzi szkolenia dla biznesu z zakresu marketingu rekomendacji i komunikacji społecznej, pasjonatka social media. Ma na koncie szereg wykładów i prelekcji również dla przyszłych przedsiębiorców, którzy dopiero wchodzą na arenę biznesu.
Z wykształcenia socjolog i pr-owiec, kreuje wizerunek firm w zgodzie z etyką i dobrem społecznym. W imieniu firm pozytywnie wspiera sprzedaż i marketing internetowy.
Dlaczego rekomendacje są tak skuteczną formą marketingu i sprzedaży?
Znanymi formami sprzedaży są e-mail marketing (często w złej formie sprowadza się do wysyłania niechcianych maili złej grupie docelowej), albo telemarketing (źle kiedy dzieje się to poprzez wydzwanianie po sto razy z tą samą ofertą). Nikt nie zapytał o to, czy owi klienci w ogóle są zainteresowani produktem. Opinia o firmach, które stosują nachalną i nietrafioną reklamę nie jest najlepsza, nie wspominając o wydanym budżecie, który się nie zwrócił.
Można też klientów śledzić w sieci – sprawdzać, jakie mają zainteresowania, co lubią i jakie działania podejmują w social media. Jednak jest to często kosztowne. A sprzedaż nadal odbywa się poprzez jawne namawianie i zachęcanie do zakupu.
A gdyby sprzedawać inaczej? Jednym z prostych i znanych od dawna narzędzi jest marketing rekomendacji. Polecanie sprawdzonych produktów odbywa się w naszym życiu codziennym, bez ingerencji firm sprzedających dobra konsumenckie. Ale nic nie stoi na przeszkodzie, żeby i firma podpowiedziała nam, żebyśmy spróbowali właśnie jej produktu. I nie mam tu na myśli nudnych reklam w telewizji, czy denerwujących wyskakujących okienek na ekranie komputera, kiedy akurat chcesz przeczytać bardzo ważną rzecz. Jak zrobić to sprytnie i skutecznie wyjaśniam w trakcie szkolenia online „Trendsetting i marketing rekomendacji”
Kto i jak może polecać Twoje produkty i usługi?
Liderzy opinii to ludzie, którzy mają wpływ. Na otoczenie w którym się poruszają, na środowisko w którym przebywają. Trendsetter potrafi swoją osobowością przyciągnąć, a w rezultacie zachęcić do danego produktu i usługi. Lider, a najlepiej kilku liderów, może zmienić wysokość słupków sprzedaży w twojej firmie.
Taki oto trendsetter jest doskonałym kandydatem na sprzedawcę Twoich produktów i usług. Tylko, kto wie, gdzie szukać takich ludzi? Jak ich rozpoznać? Jak z nimi rozmawiać? Ile to kosztuje?
Zapraszam na szkolenie „Trendsetting i marketing rekomendacji”, które pokaże Ci, jak można zwiększyć sprzedaż poprzez pozytywne rekomendowanie produktów i usług. To w ostatecznym wyniku doprowadzić ma do zredukowania dotychczasowych form promocji jakimi są drukowanie ulotek, wyklejanie bilbordów, na rzecz polecania swoich produktów i rekomendacji przez zadowolonych klientów i blogosferę.
Na rzeczywistych przykładach dowiemy się jak prowadzić marketing rekomendacji i z kim współpracować, żeby realnie zwiększyć sprzedaż.
Czego dowiesz się ze szkolenia?
Dowiesz się, jak dzięki rekomendacjom twoich produktów i polecaniu przez liderów opinii możesz sprzedawać znacznie więcej.
Zobaczysz czym w praktyce jest trendsetting i marketing rekomendacji oraz jak go wykorzystać do promocji twojej firmy.
Dowiesz się dlaczego liderzy opinii mogą pomóc Ci promować i sprzedawać więcej, w wybranej grupie docelowej.
Nauczysz się rozpoznawać dobrych trendsetterów i poznasz miejsca w których możesz ich znaleźć, aby pasowali do twojego biznesu i twojej branży.
Zobaczysz jak w rzeczywistości pracują liderzy opinii.
Zastanowimy się wspólnie jak wykorzystać social media, w tym również blogi, abyś mógł dzięki rekomendacjom więcej sprzedawać.
Omówimy w skrócie niektóre portale społecznościowe i pokażę Ci dlaczego warto właśnie tam szukać twórców mody na twój produkt.
Dowiesz się, ile kosztuje współpraca z liderami opinii i blogerami i czy warto inwestować w tą nową formę reklamy.
Jak dzięki rekomendacją umocnić wizerunek i zwiększyć sprzedaż?
Jak ważne są rekomendacje dla Twojego biznesu? Nie ważne co robisz, dobra opinia i reputacja są czynnikami, które warunkują sukces firmy. Znajdź ludzi, którzy od dzisiaj będą rekomendować twój biznes.
Biorąc udział w szkoleniu otrzymujesz:
Ponad kilkugodzinne szkolenie online, które pokaże Ci jak promować firmę, produkty i usługi dzęki rekomendacją,
W trakcie internetowego kursu na swoim ekranie zobaczysz krok po kroku wszystko to, o czym opowiada autorka szkolenia,
Wideo dostępne na platformie Infolia, do którego możesz wracać w każdej wybranej przez Ciebie chwili w ciągu 1 roku od dnia zakupu.
Zobacz, jak znaleźć osoby, które będą polecały Twoje produkty i usługi oraz dowiedz się, jak skutecznie stosować marketing rekomendacji.
Masz kod rabatowy? Wprowadź go teraz!
Zawartość kursu
Film wideo
Audio
PDF
PPT
Pliki
Ćwiczenia
Inne
Jaka jest
opinia użytkowników?
Brak komentarzy
Najważniejsze
informacje
- Zawartość kursu: Film wideo
- Długość trwania: 5 godz. 7 min.
- Poziom: Łatwy
- Nabyte umiejętności:
W jaki sposób wykorzystać marketing rekomendacji w Twojej firmie i wypromować produkty lub usługi. - Dla kogo jest to szkolenie?
Dla osób, które zaczynają przygodę z marketingiem oraz szukają prostych i tanich sposobów na promocj - Szkolenie jest Twoje na zawsze!
0,0
0 opinii
Spis treści
kliknij w temat, aby rozwinąć...
Wstęp do marketingu rekomendacji
Czym jest trendsetting?
Kim jest trendsetter?
Jak wybrać lidera opinii dla twojej branży?
Gdzie promować produkty?
Blogosfera i trendsetting.
Lepsza sprzedaż
Jak naleźć dobrego trendsettera w social media?
Jak wykorzystać trendsetting dla promocji naszej firmy?
Marketing rekomendacji
Rekomendacje jako skuteczna forma marketingu i sprzedży
Jak unikać błędów?
10 sposobów na utratę dobrego wizerunku twojej firmy.
Jak współpracować z liderami opinii społecznej?
10 sposobów na uzyskanie pozytywnych rekomendacji w blogosferze.
5 sposobów na promocję Twoich produktów przez blogerów
Jak dzięki rekomendacjom sprzedawać na portalach społecznościowych?
Kiedy fani zaczną polecać Twoją firmę na Facebooku?
Twitter - kilka porad jak promować firmę
Promocja na YouTube
Wykorzystaj GoldenLine
Dobre praktyki, czyli jak osiągnąć sukces w marketingu rekomendacji
BONUS
Masz kod rabatowy? Wprowadź go teraz!
FAQ
Jak działa Infolia?
Jak wyglądają szkolenia?
Czy istnieje możliwość uzyskania certyfikatu potwierdzającego ukończenie szkolenia?
Czym są żetony wiedzy?
Co jeśli szkolenie nie będzie tym, czego oczekiwałem?
Czy mogę obejrzeć wersję demo szkolenia?
Jak długo trwa szkolenie?
Ile czasu będę mógł korzystać ze szkolenia?
Kto może brać udział w szkoleniach?
Czy dostęp do Infolii jest bezpłatny?
Jak mogę zapłacić?
Czy mogę stworzyć szkolenie i sprzedawać je na Infolia.pl?
Z kim mogę kontaktować się w przypadku pytań lub problemów?
Podaj kod rabatowy
Trendsetting i marketing rekomendacji