229,00zł
Wpisz kod rabatowy
Skuteczny copywriting – czyli, jak zamknąć w ofercie sprzedażowej marzenia i pragnienia klienta oraz przekonać go do zakupu?
Jeśli chcesz skutecznie sprzedawać swoje produkty i usługi, musisz opanować sztukę skutecznego komunikowania się z klientem.
Copywriting to nie tylko pisanie ofert, to przede wszystkim tworzenie procesu sprzedażowego.
Copywriting wykorzystasz nie tylko bezpośrednio
w sprzedaży produktu, ale również w:
w sprzedaży produktu, ale również w:
- e-mailu marketingu,
- squeeze page
- i stronach internetowych.
Bez spełnienia pewnego zbioru kryteriów być może nie wykorzystujesz w pełni potencjału swojego biznesu. Czas to zmienić!
W kompleksowym, ponad 10 godzinnym kursie wideo „Szkoła Copywritingu” poznasz dobre praktyki dotyczące pisania ofert, e-maili, squeeze page oraz dowiesz się, jakie czynniki wpływają na skuteczność Twojego tekstu.
Jak wywołać uczucie pożądania, które jest najcenniejsze w marketingu?
„Wow! Muszę to mieć. Potrzebuję tego.” Tak powinien zareagować Twój klient po przeczytaniu oferty reklamowej lub e-maila.
W szkoleniu online „Szkoła Copywritingu” przedstawione zostały metody i narzędzia na bazie lat doświadczeń zbieranych przez Piotra Michalaka.
- Instruktażowe wideo, krok po kroku pokażą Ci, jak być skutecznym w biznesie.
- Dowiesz się nie tylko, jak pisać skuteczne teksty reklamowe, ale zrozumiesz od czego zależy wynik podejmowanych przez Ciebie działań promocyjnych.
- Dostajesz zbiór metod, gotowych do natychmiastowego wdrożenia w Twoim biznesie.
Możesz ulepszać swój biznes stosując sprawdzone i skuteczne metody lub błądzić po omacku i dochodzić do tych samych efektów metodą prób i błędów. Pytanie – czy stać Cię na poświęcanie lat pracy na odkrywanie tego, co zostało już sprawdzone i działa tu i teraz?
Jeden z najskuteczniejszych przedsiębiorców w polskiej branży trenerów e-biznesu. Doradzał takim firmom, jak: Ergo Hestia S.A, Wydawnictwo Wiedza i Praktyka oraz wielu małym firmom. Jest autorem dwóch książek: „Sztuka pisania perswazyjnych tekstów” oraz „Marketing wirusowy w Internecie.” wydanych nakładem m.in. wydawnictwa Helion/OnePress.
Piotr Michalak nie ukrywa sukcesów i wyników swojej pracy. Jednorazowe kampanie sprzedażowe produktów, jak „Nowy Styl Zarabiania” oraz „System Produkcji Pieniędzy” przyniosły mu kolejno – 170 tysięcy i 125 tysięcy złotych. Jest praktykiem sprzedaży i wie, jak napędzić biznes – warto mu zaufać.
Sprawdzone sposoby na skuteczne oferty.
Jeżeli zależy Ci na rozwijaniu Twojej sprzedaży lub biznesu to pozwól praktykowi poprowadzić sprzedaż Twoich produktów lub usług w odpowiednim kierunku. Jedyny warunek – to sukcesywne wdrażanie tego, czego nauczysz się podczas internetowego kursu „Szkoła Copywritingu”.
Przeczytaj opinie osób, które ukończyły szkolenie online „Szkoła Copywritingu”:
„Jest to naprawdę bardzo kompleksowe szkolenie w dodatku stworzone przez PRAKTYKA :) Polecam.“
„Duuuużżżżoo fachowej, praktycznej wiedzy. Zajmuję się pisaniem zawodowo, niekoniecznie w celach sprzedażowych, i te sposoby bardzo mi się przydadzą w pracy. Widać, że mówi praktyk, który wie, co mówi, bo sam wcześniej wszystko sprawdził. Jestem pod wrażeniem.“
Czego dowiesz się ze szkolenia?
Wykorzystanie copywritngu na wielu płaszczyznach działalności: od tworzenia ofert sprzedażowych, poprzez email marketing, aż do prowadzenia skutecznych akcji promocyjnych. Omówione zostaną również case-study Piotra Michalaka.
Dowiesz się, że wynik kampanii reklamowej nie zależy tylko od tego, jakie „sztuczki perswazyji” zastosujesz w tekście sprzedażowym. Poznasz czynniki, dzięki którym będziesz w stanie świadomie wpływać i tak ustawić swoją firmę/produkt/grupę docelową, aby wygenerować najlepszy efekt.
Niekoniecznie bezpośrednia promocja oferty jest najlepszym pomysłem. Zobaczysz, jakie są alternatywy. Jakie są różne strategie konwersji, w jaki sposób zwiększyć sprzedaż i zmaksymalizować zysk ze sprzedaży Twoich produktów.
Dowiesz się, jak tworzyć perswazyjne oferty sprzedażowe. Zobaczysz, jak połączyć wizerunek ze skuteczną sprzedażą. Omówimy jedne z najskuteczniejszych maili promocyjnych.
Wybierz dla siebie najlepszą strategię konwersji – strona ofertowa, squeeze page, email marketing front end, back end, czy „lejki sprzedażowe”.
Omówienie e-mail marketingu i listów sprzedażowych z konkretnych, prawdziwych akcji promocyjnych – Piotr Michalak zdradzi Ci swoje sekrety, jak pisze teksty reklamowe, jakie schematy stosuje.
Listy adresowe i squeeze page. Jak je tworzyć, aby przyniosły najlepsze efekty. Jakiej przynęty użyć i z jakich narzędzi skorzystać.
Technologia pisania tekstów sprzedażowych - dobre rady Piotra Michalaka zebrane przez ponad 7 lat doświadczeń tworzenia tekstów reklamowych, gdzie dowiesz się: jak pisać, gdzie pisać, kiedy pisać i jak się do tego przygotować, żeby było to jak najbardziej efektywne.
Dowiesz się, jak sprawdzić ofertę, zanim ją opublikujesz, a także jak ją później testować. Poznasz szereg różnych narzędzi analitycznych, w tym darmowych, które możesz zastosować, aby profesjonalnie ocenić skuteczność Twojego tekstu oraz wiedzieć, gdzie nanieść poprawki.
Specjalnie dla Ciebie Piotr Michalak przygotował ćwiczenia, które przygotują Cię do tego, aby napisać skuteczny tekst. Bez tych ćwiczeń, stosując same metody perswazji, możesz stworzyć tekst, który jest zupełnie przeciętny i w ogóle nie będzie sprzedawać. Jest pewien fundament, o którym nie każdy wie, ale trzeba go przygotować, aby dobrze sprzedawać.
Czym są Zakazane Techniki? To zbiór najbardziej zaawansowanych metod perswazji i wywierania wpływu. Szeroko omówiona zostanie technika, którą z powodzeniem od lat stosuje Piotr Michalak i stanowi ona jego ogromną przewagę konkurencyjną.
Poznasz 5 głównych argumentów i 12 zasad psychologicznych, działających na ludzką naturę, dzięki którym będziesz mógł bezpośrednio wpływać na marzenia i pragnienia Twoich klientów oraz świadomie wybierać uczucia, z jakimi chcesz, aby kojarzył się Twój produkt lub usługa.
Poruszone zostanie zagadnienie Storytelling’u – dowiesz się, jak kreować i sprzedawać za pomocą historii i poznasz trzy najpotężniejsze rodzaje opowiadań.
Poznasz Dobre Praktyki, gdzie dowiesz się, jakie kryteria powinna spełniać twoja oferta, aby była skuteczna. Bez spełnienia tych kryteriów być może zostawiasz pieniądze na stole, tracisz je.
Czy znasz Schematy Mistrzów? Poza tak znanymi autorytetami, jak Joe Vitale, Davida Ogilvy, czy Ryan Deiss, to Piotr Michalak na własnym przykładzie zdradzi Ci, co jest naprawdę skuteczne w polskiej rzeczywistości - najskuteczniejsze nagłówki, tematy maili, schematy skutecznych kampanii promocyjnych i ofert sprzedażowych. Możesz je natychmiast zastosować w swoim biznesie.
Poznasz metody: Simona Sineka, Johna Carltona i Davida Frey’a oraz ich przełożenie na polski rynek.
Poznasz największe błędy popełnione przez Piotra Michalaka. Pamiętaj, że nawet trzymając się dobrego wzorca, można stworzyć tekst, który nie będzie skuteczny. Jak się przed tym chronić?
Na koniec: nieśmiertelna metoda AIDA. Warto wiedzieć, że każdy komunikat marketingowy powinien trzymać się tego wzorca.
Czas, aby Twój biznes rozwinął skrzydła.
W wideo kursie „Szkoła Copywritingu” dostaniesz do ręki konkretne rozwiązania i narzędzia, wykorzystywane
w warsztacie pisania skutecznych tekstów reklamowych wszelkiego typu – oferty na stronie www, e-mail marketing, listy sprzedażowe i squeeze page. Jest to konkretne i rzeczowe know-how.
w warsztacie pisania skutecznych tekstów reklamowych wszelkiego typu – oferty na stronie www, e-mail marketing, listy sprzedażowe i squeeze page. Jest to konkretne i rzeczowe know-how.
Biorąc udział w szkoleniu online otrzymujesz:
10-godzinne szkolenie wideo, które w kompleksowy sposób przedstawi Ci tworzenie tekstów na potrzeby sprzedaży, e-mail marketingu oraz tekstów na strony www,
W trakcie internetowego kursu na swoim ekranie zobaczysz krok po kroku wszystko to, o czym opowiada autor szkolenia (teksty, narzędzia, prezentacja, mapy myśli),
Wideo dostępne na platformie Infolia, do którego możesz wracać w każdej wybranej przez Ciebie chwili
w ciągu 1 roku od dnia zakupu,
w ciągu 1 roku od dnia zakupu,
Certyfikat, który poświadczy ukończenie przez Ciebie szkolenia.
Wykorzystaj natychmiast wiedzę, którą Piotr Michalak zbierał latami. Pozwól swojemu biznesowi na rozwój.
Masz kod rabatowy? Wprowadź go teraz!
Zawartość kursu
Film wideo
Audio
PDF
PPT
Pliki
Ćwiczenia
Inne
Jaka jest
opinia użytkowników?
- Najnowsze
- Najnowsze
- Najstarsze
- Najlepsze
- Najgorsze
Michał Bagiński
 - 30.01.2018
Jedno z najbardziej wartościowych szkoleń jakie przeszedłem - dziękuję i polecam wszystkim serdecznie. Moc przydatnej wiedzy - żadna sekunda nie została zmarnowana.
Agnieszka Pszczoła
 - 12.04.2017
Kurs oceniam na 5 gwiazdek. Porusza praktyczne kwestie. Poznałam ciekawe techniki copywriterskie. Od razu złapałam wenę i pomysły na oferty.
Ewa Żebrowska
 - 19.03.2017
To kolejne szkolenie od infolia, które podniosło moje marketingowe umiejętności. Szkolenie jest bardzo treściwe, porusza wiele zagadnień z copywritingu. A co dla mnie szczególnie ważne pokazane są przykłady "z życia".
Najważniejsze
informacje
- Zawartość kursu: Film wideo
- Długość trwania: 10 godz. 9 min.
- Poziom: Średnio zaawansowany
- Nabyte umiejętności:
Tworzenie ofert sprzedażowych, mailingów i squeeze page, analiza skuteczności oraz optymalizacja treści. - Dla kogo jest to szkolenie?
Dla właścicieli firm i e-sklepów, pracowników działu marketingu, obecnych i przyszłych copywriterów. - Szkolenie jest Twoje na zawsze!
- Liczba żetonów do zdobycia: 25
4,6
19 opinii
Jeden z najskuteczniejszych przedsiębiorców w polskiej branży trenerów e-biznesu. Doradzał takim firmom, jak: Ergo Hestia S.A, Wydawnictwo Wiedza i Praktyka oraz wielu małym firmom.
Inne szkolenia tego autora
Spis treści
kliknij w temat, aby rozwinąć...
Strategie konwersji
Studia Przypadku - Email marketing
Studia Przypadku - Listy sprzedażowe
Studia Przypadku - Squeeze page
Technologia Pisania
Zakazane techniki
Dobre Praktyki
Schematy Mistrzów
Podsumowanie szkolenia
Masz kod rabatowy? Wprowadź go teraz!
FAQ
Jak działa Infolia?
Jak wyglądają szkolenia?
Czy istnieje możliwość uzyskania certyfikatu potwierdzającego ukończenie szkolenia?
Czym są żetony wiedzy?
Co jeśli szkolenie nie będzie tym, czego oczekiwałem?
Czy mogę obejrzeć wersję demo szkolenia?
Jak długo trwa szkolenie?
Ile czasu będę mógł korzystać ze szkolenia?
Kto może brać udział w szkoleniach?
Czy dostęp do Infolii jest bezpłatny?
Jak mogę zapłacić?
Czy mogę stworzyć szkolenie i sprzedawać je na Infolia.pl?
Z kim mogę kontaktować się w przypadku pytań lub problemów?
Podaj kod rabatowy
Szkoła Copywritingu