Szkolenie Storytelling - sztuka opowiadania historii - Marek Stączek dla Infolia.pl

Storytelling - sztuka opowiadania historii

W czasach, kiedy nie wystarczają już tradycyjne metody marketingu i sprzedaży to właśnie storytelling może być odpowiedzią jak sprostać coraz większej konkurencji na rynku i wyśrubowanym oczekiwaniom klientów.

Autor: Marek Stączek

199,00
A jak Ty tworzysz swoją opowieść?
Ostatnio prowadziłem warsztat, gdzie grupa budowała story, żeby opisać jakość swoich usług.

Zadałem osobom uczestniczącym w warsztatach 2 pytania:
- Co Was charakteryzuje?
- Co Was wyróżnia od konkurencji?
Poprosiłem grupę, aby napisała 4 argumenty, które opisują i określają ich działalność biznesową, firmę oraz zespół.
Odpowiedzi mieli zapisać na małych, żółtych karteczkach samoprzylepnych. Głowili się i troili… Poniżej znajdziesz ich odpowiedzi.
Grupa napisała tak: „Jesteśmy 12 lat na rynku”. Uhh.. niezbyt porywające. Gdy ich zapytałem „A czy wasza konkurencja też może to o sobie powiedzieć?” grupa jednogłośnie odpowiedziała „Tak, oczywiście”. W tym momencie taki argument spływa po ludziach, jak kaczka po wodzie. Nie zapada w pamięć.
Drugi argument brzmiał następująco „Mamy bardzo duże doświadczenie w branży IT”. Dzisiaj ciężko jest znaleźć stronę www z branży IT, na której nie znajdzie się takie zdanie.
Kolejne odpowiedzi zapisane na żółtych karteczkach samoprzylepnych brzmiały: „Charakteryzuje nas profesjonalizm” oraz „Pracują u nas sami specjaliści”. Ocenę siły takich argumentów pozostawiam Tobie…
Czy to były dobre, przekonujące argumenty? Czy można na nich zbudować opowieść? Czy taka firma, osoba, lub zespół wyróżnia się czymś na rynku? Czy to zapada w pamięć?
Czy to też są Twoje argumenty, kiedy próbujesz zbudować opowieść o sobie, swojej firmie, produktach, czy usługach?
Obejrzyj fragment szkolenia online o storytellingu
Jak stworzyć wciągającą opowieść dla mówcy, przedsiębiorcy, sprzedawcy, managera?
Komu potrzebny jest storytelling? Na pewno przyda się przedsiębiorcy, aby opowiedzieć o jego firmie. Pomoże managerowi zainspirować zespół. Sprzedawca dzięki storytellingowi może stworzyć opowieść, dzięki której bez problemu sprzeda produkt, czy usługę. Nie wspominając już o wykorzystaniu storytellingu w wystąpieniach publicznych.
To dzięki opowieścią możemy zarażać innych swoją ideą, sprzedawać dzięki opowieściom oraz oddziaływać na ludzi dzięki dostarczeniu im emocji.
Ludzie lubią historie. Chcą być wciągani w opowieści. Chcą przykładów i inspiracji.
Szkolenie online „Stortelling. Sztuka opowiadania przekonujących i ciekawych historii dla lidera, trenera i sprzedawcy.” jest opowieścią, która wciąga.
Autor wideo szkolenia Marek Stączek opowiada nie tylko gdzie i kiedy warto wykorzystać storytelling, ale przed jak stworzyć pasjonującą historię. Jak zapewnić ludziom emocje w postaci doskonale skrojonej i inspirującej opowieści.
W czasach, kiedy nie wystarczają już tradycyjne metody marketingu i sprzedaży to właśnie storytelling może być odpowiedzią jak sprostać coraz większej konkurencji na rynku i wyśrubowanym oczekiwaniom klientów.
MAREK
STĄCZEK
Mówca, trener i doradca prowadzący szkolenia rozwojowe i menadżerskie z wykorzystaniem doświadczenia z własnej pracy zawodowej. Jeden z założycieli i trenerów firmy EdisonTeam.
Autor książek z tematyki biznesowej:
„Kreatywność – jak ją rozwijać w sobie i w organizacji”,
„Skuteczność w prezentacji publicznej”,
„Konflikt – 6 sposobów na nietypowe sytuacje konfliktowe w życiu zawodowym”,
„Krasnale – rzecz o kreatywności i zmianie”.
Prowadził szkolenia dla największych firm w Polsce (Grupa ITI, PEKA S.A., Onet.pl). Autor szkolenia online „Storytelling” krok po kroku pokazuje, jak stworzyć własną opowieść, która angażuje i wciąga oraz wykorzystać ją w życiu zawodowym.
Jak wyróżnić się na tle innych?
W dobie zaciętej konkurencji, natłoku reklamy firmy szukają sposobu, aby wyróżnić się na tle konkurencji. Większość informacji powtarza się. Zastanów się, które firmy, produkty i usługi są rozpoznawalne? Te, które wyróżniają się na tle konkurencji. Te które opowiadają ciekawą historię. To te firmy zapamiętujemy, a nie podobne do siebie klony. Storytelling w sprzedaży to sposób na wyróżnienie się spośród konkurencji.
Storytelling to także wspaniała metoda, którą możesz wykorzystać w pracy z ludźmi. Dzięki opowieściom możesz inspirować, motywować i angażować ludzi w realizację konkretnego celu.
Wykorzystując historie możesz stworzyć wspaniałą prezentację, czy zadziwiającą opowieść, którą wykorzystasz w swoim wystąpieniu publicznym.
W wideo kursie „Stortelling. Sztuka opowiadania przekonujących i ciekawych historii dla lidera, trenera i sprzedawcy.”:
poznasz techniki tworzenia angażujących opowieści,
dostaniesz sporą dawkę inspiracji, gdzie i jak stosować storytelling,
zobaczysz jak wykorzystać storytelling w praktyce na realnych przykładach,
stworzysz krok po kroku własną opowieść,
poznasz narzędzia i techniki storytellingu,
poznasz wiele wspaniałych i inspirujących opowieści.
Czego dowiesz się ze szkolenia?
Jak korzystać ze storytellingu w praktyce – zobacz, jak stworzyć własną opowieść od podstaw.
Dlaczego opowieści są tak istotne w sprzedaży, biznesie, wystąpieniach publicznych i pracy managera oraz jak je przenieść na pole zawodowe.
Zobaczysz, jak zarażać ludzi swoimi pomysłami i ideami, co jest szczególnie ważne w pracy managera, czy właściciela biznesu.
Jak dzięki storytellingowi angażować ludzi w realizację celu.
Posłuchasz przykładów o tym, jak komunikować się za pomocą storytellingu.
Dowiesz się, jak wykorzystać storytelling w sprzedaży produktów lub usług.
Jak opowiadać o cechach produktu, czy usługi używając storytellingu.
Poznasz mechanizmy, dzięki którym zepniesz prezentację w ciekawą historię zamiast nudnej prezentacji.
Zobaczysz, jak stworzyć dobrą narrację, która wciągnie słuchaczy.
Historia to coś, co łatwo zrozumieć, czyli jak dzięki przykładom Twój przekaz staje się łatwiejszy w odbiorze i zrozumieniu.
Dowiesz się, jak i kiedy stosować puenty, aby wprawić słuchaczy w zdziwienie.
Zobaczysz, jak przygotować się do wystąpienia publicznego i wpleść w nie stroytelling, aby utrzymać zainteresowanie i zaangażowanie słuchaczy.
Poznasz narzędzia i techniki, które ułatwią Ci stworzenie własnej opowieści.
Zobacz, jak możesz wykorzystać storytelling u siebie
W trakcie wideo szkolenia „Stortelling. Sztuka opowiadania przekonujących i ciekawych historii dla lidera, trenera i sprzedawcy.” będziesz w stanie stworzyć własną opowieść, zainspirujesz się zasłyszanymi historiami oraz poznasz narzędzia, z których warto korzystać pracując nad własnym story.
Biorąc udział w szkoleniu otrzymujesz:
Profesjonalnie przygotowane wideo szkolenie jednego z najlepszych trenerów w Polsce,
Wideo dostępne na platformie Infolia, do którego możesz wracać w każdej wybranej przez Ciebie chwili w ciągu 1 roku od dnia zakupu,
Certyfikat, który poświadczy ukończenie przez Ciebie szkolenia.
Stwórz własną historię, która wciągnie i zaangażuje innych. Zobacz, jak wykorzystać storytelling w pracy lidera, trenera i sprzedawcy.
Zainteresował Cię?
Nie czekaj, kup go!
199,00zł
Masz kod rabatowy? Wprowadź go teraz!

Zawartość kursu

Film wideo
Audio
PDF
PPT
Pliki
Ćwiczenia
Inne

Jaka jest

opinia użytkowników?

 - 14.05.2019
Wystawiona ocena: 
Słaba treść szkolenia, Można by to wszystko opowiedzieć w 45 min, i obniżyć koszt o 80%. Nie polecam
 - 23.04.2017
Wystawiona ocena: 
Dziękuję, że mogłam zobaczyć tak niesamowite szkolenie.

Genialny wykład prowadzony przez charyzmatycznego Pana Stączka.
 - 24.05.2016
Wystawiona ocena: 
Świetny autor - słucha się z przyjemnością, widać wiele godzin spędzonych na salach szkoleniowych. Samo szkolenie poprowadzone bardzo dobrze, polecam.