49,00zł
Wpisz kod rabatowy
Jak puścić w ruch kampanię wirusową,
aby stała się nieustającym źródłem klientów.
Chętnie dzielimy się ze znajomymi zdjęciami i filmami znalezionymi w Internecie. Śmieszne filmiki, zabawne memy, poruszające zdjęcia – niektóre z nich zbierają miliony odsłon. Często są to materiały reklamujące różne marki, produkty i usługi. Jednak nie zostały one stworzone i opublikowane przez przypadek… jest to sprytnie zaplanowana akcja marketingowa, która pociąga za sobą tłumy.
Marzeniem każdego właściciela biznesu, czy też marketera, jest stworzenie takiego materiału promocyjnego, który samoistnie, wirusowo rozprzestrzeni się w Sieci.
Jednak dlaczego tylko nielicznym udaje się zdobyć ogromną popularność i niemal darmowy rozgłos, a inni zyskują tylko 1000 odsłon zamiast milionów? Znamy odpowiedź.
Mały koszt, duża skala
Dobrze przemyślana kampania wirusowa może wygenerować dużą popularność przy relatywnie niskim koszcie produkcji. To, co stanowi największą wartość to pomysł na samą kampanię. Skąd go wziąć i jak powinna wyglądać skuteczna akcja marketingu wirusowego? O tym opowiada Piotr Michalak.
Marketing wirusowy to najlepsza droga, żeby trafić do głowy Twojego potencjalnego klienta i wywołać w niej pozytywne skojarzenia z Twoją marką.
Zupełnie cztery różne sposoby na marketing wirusowy
W szkoleniu zostały przedstawione cztery totalnie różne metody na marketing wirusowy, z których tylko jedna ma cokolwiek wspólnego ze śmiesznymi filmikami na Youtube.
Dowiesz się, jak w rzeczywiście możesz wykorzystać każdą z tych metod, dostaniesz dużo cennej inspiracji, abyś mógł zastosować zdobytą wiedzę w praktyce, w swojej firmie.
Czego dowiesz się ze szkolenia?
- Jak nadać wirusowość rzeczom i czynnościom codziennym?
- Tworzenie totalnie kreatywnych rzeczy - filmy na Youtube, mp3, memy, zdjęcia i inne rzeczy, które są polecane.
- Strategiczne podejście do viral marketingu - dobre postrzeganie marki, PR i budowanie wartości dodanej.
- Jak wykorzystać niewykorzystane miejsca i użyć ich, aby promować Twoje produkty i usługi.
- Viral marketing i marketing szeptany – jak to połączyć.
- Poznasz odpowiedź na pytanie: „Dlaczego polecamy?” – motywacje i pragnienia konsumentów.
- Jak wygląda praktyka w Polsce – omówienie przeprowadzonych kampanii wirusowych.
Wskrześ w sobie kreatywność
Marketing wirusowy nie wymaga profesjonalnego sprzętu, lat doświadczeń, czy wieloosobowego zespołu. Wystarczy Twój pomysł, a sposoby na jego znalezienie, inspiracje i sprawdzone schematy znajdziesz w szkoleniu Piotra Michalaka.
Wierzymy, że po tym szkoleniu będziesz w stanie porwać tłumy i bić rekordy odsłon w mediach społecznościowych. Twoja kolej.
Masz kod rabatowy? Wprowadź go teraz!
Zawartość kursu
Film wideo
Audio
PDF
PPT
Pliki
Ćwiczenia
Inne
Jaka jest
opinia użytkowników?
- Najnowsze
- Najnowsze
- Najstarsze
- Najlepsze
- Najgorsze
Mariusz Penczek
 - 15.12.2014
Warto zobaczyć
Olga Lang
 - 02.12.2013
Szkolenie dla osób bardzo nieświadomych social media - powinno być to zaznaczone w opisie. Spodziewałam się dowiedzieć czegoś więcej. Intuicyjnie osoby w wieku 25 - 35 potrafią doskonale stosować te kanały marketingowe. W sumie to szkolenie uświadamia, że robisz wszystko "poprawnie", ale nie wnosi niczego nowego. Dajcie jakiś level hard i przedstawcie wiedzę tajemną do sprzedaży trudniejszych produktów (niszowych) niż perfumy, opony czy opowiadanie o coca cola ;) Dzisiaj jak nie ma się grubej kasy na start można zaistnieć tylko z niszowym produktem.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Michał Dąbrowski
 - 02.10.2013
Konkretnie, na temat.
Najważniejsze
informacje
- Zawartość kursu: Film wideo
- Długość trwania: 42 min.
- Poziom: Łatwy
- Nabyte umiejętności:
Planowanie i wdrażanie marketingu wirusowego – od pomysłu do realizacji. - Dla kogo jest to szkolenie?
Dla właścicieli firm i e-sklepów, pracowników działu marketingu i osób prowadzących strony www. - Szkolenie jest Twoje na zawsze!
- Liczba żetonów do zdobycia: 10
2,7
3 opinie
Jeden z najskuteczniejszych przedsiębiorców w polskiej branży trenerów e-biznesu. Doradzał takim firmom, jak: Ergo Hestia S.A, Wydawnictwo Wiedza i Praktyka oraz wielu małym firmom.
Inne szkolenia tego autora
Spis treści
kliknij w temat, aby rozwinąć...
Lekcja 1
Lekcja 2
Lekcja 3
Lekcja 4
Masz kod rabatowy? Wprowadź go teraz!
FAQ
Jak działa Infolia?
Jak wyglądają szkolenia?
Czy istnieje możliwość uzyskania certyfikatu potwierdzającego ukończenie szkolenia?
Czym są żetony wiedzy?
Co jeśli szkolenie nie będzie tym, czego oczekiwałem?
Czy mogę obejrzeć wersję demo szkolenia?
Jak długo trwa szkolenie?
Ile czasu będę mógł korzystać ze szkolenia?
Kto może brać udział w szkoleniach?
Czy dostęp do Infolii jest bezpłatny?
Jak mogę zapłacić?
Czy mogę stworzyć szkolenie i sprzedawać je na Infolia.pl?
Z kim mogę kontaktować się w przypadku pytań lub problemów?
Podaj kod rabatowy
Jak puścić w ruch kampanię wirusową?