Szkolenie Jak puścić w ruch kampanię wirusową? - Piotr Michalak dla Infolia.pl

Jak puścić w ruch kampanię wirusową?

Marketing wirusowy - dlaczego jednym się udaje zdobyć ogromną popularność i niemal darmowy rozgłos, a inni zyskują tylko 1000 odsłon? Poznaj sposoby, przykłady i inspiracje na przygotowanie akcji viral marketingu.

Autor: Piotr Michalak

49,00
Jak puścić w ruch kampanię wirusową,
aby stała się nieustającym źródłem klientów.
Chętnie dzielimy się ze znajomymi zdjęciami i filmami znalezionymi w Internecie. Śmieszne filmiki, zabawne memy, poruszające zdjęcia – niektóre z nich zbierają miliony odsłon. Często są to materiały reklamujące różne marki, produkty i usługi. Jednak nie zostały one stworzone i opublikowane przez przypadek… jest to sprytnie zaplanowana akcja marketingowa, która pociąga za sobą tłumy.
Marzeniem każdego właściciela biznesu, czy też marketera, jest stworzenie takiego materiału promocyjnego, który samoistnie, wirusowo rozprzestrzeni się w Sieci.
Jednak dlaczego tylko nielicznym udaje się zdobyć ogromną popularność i niemal darmowy rozgłos, a inni zyskują tylko 1000 odsłon zamiast milionów? Znamy odpowiedź.
Mały koszt, duża skala
Dobrze przemyślana kampania wirusowa może wygenerować dużą popularność przy relatywnie niskim koszcie produkcji. To, co stanowi największą wartość to pomysł na samą kampanię. Skąd go wziąć i jak powinna wyglądać skuteczna akcja marketingu wirusowego? O tym opowiada Piotr Michalak.
Marketing wirusowy to najlepsza droga, żeby trafić do głowy Twojego potencjalnego klienta i wywołać w niej pozytywne skojarzenia z Twoją marką.
Piotr Michalak – jeden z najskuteczniejszych przedsiębiorców w polskiej branży trenerów e-biznesu. Doradzał takim firmom, jak: Ergo Hestia S.A, Wydawnictwo Wiedza i Praktyka oraz wielu małym firmom. Jest autorem dwóch książek: „Sztuka pisania perswazyjnych tekstów” oraz „Marketing wirusowy w Internecie.” wydanych nakładem m.in. wydawnictwa Helion/OnePress.

Piotr Michalak nie ukrywa sukcesów i wyników swojej pracy. Jednorazowe kampanie sprzedażowe produktów, jak „Nowy Styl Zarabiania” oraz „System Produkcji Pieniędzy” przyniosły mu kolejno – 170 tysięcy i 125 tysięcy złotych. Jest praktykiem sprzedaży i wie, jak napędzić biznes – warto mu zaufać.
Zupełnie cztery różne sposoby na marketing wirusowy
W szkoleniu zostały przedstawione cztery totalnie różne metody na marketing wirusowy, z których tylko jedna ma cokolwiek wspólnego ze śmiesznymi filmikami na Youtube.
Dowiesz się, jak w rzeczywiście możesz wykorzystać każdą z tych metod, dostaniesz dużo cennej inspiracji, abyś mógł zastosować zdobytą wiedzę w praktyce, w swojej firmie.
Czego dowiesz się ze szkolenia?
  • Jak nadać wirusowość rzeczom i czynnościom codziennym?
  • Tworzenie totalnie kreatywnych rzeczy - filmy na Youtube, mp3, memy, zdjęcia i inne rzeczy, które są polecane.
  • Strategiczne podejście do viral marketingu - dobre postrzeganie marki, PR i budowanie wartości dodanej.
  • Jak wykorzystać niewykorzystane miejsca i użyć ich, aby promować Twoje produkty i usługi.
  • Viral marketing i marketing szeptany – jak to połączyć.
  • Poznasz odpowiedź na pytanie: „Dlaczego polecamy?” – motywacje i pragnienia konsumentów.
  • Jak wygląda praktyka w Polsce – omówienie przeprowadzonych kampanii wirusowych.
Wskrześ w sobie kreatywność
Marketing wirusowy nie wymaga profesjonalnego sprzętu, lat doświadczeń, czy wieloosobowego zespołu. Wystarczy Twój pomysł, a sposoby na jego znalezienie, inspiracje i sprawdzone schematy znajdziesz w szkoleniu Piotra Michalaka.
Wierzymy, że po tym szkoleniu będziesz w stanie porwać tłumy i bić rekordy odsłon w mediach społecznościowych. Twoja kolej.
Zainteresował Cię?
Nie czekaj, kup go!
49,00zł
Masz kod rabatowy? Wprowadź go teraz!

Zawartość kursu

Film wideo
Audio
PDF
PPT
Pliki
Ćwiczenia
Inne

Jaka jest

opinia użytkowników?

 - 15.12.2014
Wystawiona ocena: 
Warto zobaczyć
 - 02.12.2013
Wystawiona ocena: 
Szkolenie dla osób bardzo nieświadomych social media - powinno być to zaznaczone w opisie. Spodziewałam się dowiedzieć czegoś więcej. Intuicyjnie osoby w wieku 25 - 35 potrafią doskonale stosować te kanały marketingowe. W sumie to szkolenie uświadamia, że robisz wszystko "poprawnie", ale nie wnosi niczego nowego. Dajcie jakiś level hard i przedstawcie wiedzę tajemną do sprzedaży trudniejszych produktów (niszowych) niż perfumy, opony czy opowiadanie o coca cola ;) Dzisiaj jak nie ma się grubej kasy na start można zaistnieć tylko z niszowym produktem.
Pozdrawiam
 - 02.10.2013
Wystawiona ocena: 
Konkretnie, na temat.