
Ten kurs jest darmowy
Jak przygotować strategię obecności w social media i dlaczego warto to zrobić?
Zastanów się czy to, co wrzucasz na firmowych profilach w mediach społecznościowych jest interesujące dla Twoich odbiorców i jednocześnie ma sens dla Twojej firmy.
Pamiętaj, że użytkownicy platform społecznościowych mają zalajkowanych po kilkadziesiąt, czasami kilkaset fanpejdży, a Ty chcesz przebić się do nich ze swoim komunikatem. Dlatego warto wcześniej zaplanować ten komunikat i opracować strategię obecności w social media, która przyniesie korzyści dla Twojej marki.
Pamiętaj, że użytkownicy platform społecznościowych mają zalajkowanych po kilkadziesiąt, czasami kilkaset fanpejdży, a Ty chcesz przebić się do nich ze swoim komunikatem. Dlatego warto wcześniej zaplanować ten komunikat i opracować strategię obecności w social media, która przyniesie korzyści dla Twojej marki.
Nie wystarczy sama obecność na portalach społecznościowych. Prowadząc firmowe kanały w mediach społecznościowych musisz wiedzieć:
- dla kogo tworzysz treści,
- jakie komunikaty będą odpowiednie dla danej grupy odbiorców,
- i jak zaplanować konkretne działania.
Przygotowanie strategii pozwoli Ci określić, po co właściwie Twoja marka jest obecna w social media oraz jak ta obecność ma wyglądać.
Jeżeli przygotujesz plan działania i odpowiednie treści, to liczba zaangażowanych odbiorców będzie rosła.
Natomiast wrzucanie treści, które nie wiążą się z marką lub nie są odpowiednie dla Twojej grupy docelowej, to duży błąd – szkoda tracić zainteresowanie ludzi, którzy po prostu bardzo szybko i bardzo łatwo mogą kliknąć „Nie lubię” albo „Przestań wyświetlać posty tej strony”. Dlatego właśnie jest potrzebna Ci strategia w social media, która pozwoli Ci dotrzeć do Twojej grupy docelowej i tworzyć angażujące treści.
Obejrzyj wideo od Infolia.pl „Strategia w social media”, w którym Monika Czaplicka opowiada, jak stworzyć strategię obecności w mediach społecznościowych.
Zaplanuj swoją strategię obecności w social media.
Zawartość kursu
Film wideo
Audio
PDF
PPT
Pliki
Ćwiczenia
Inne
Jaka jest
opinia użytkowników?
- Najnowsze
- Najnowsze
- Najstarsze
- Najlepsze
- Najgorsze
Małgorzata Zemła
 - 01.03.2020
Bardzo fajne szkolenie
Mateusz Żywańskki
 - 01.12.2018
ok
Mirosława Kolankiewicz
 - 03.07.2018
szkolenie ciekawe i dobre merytorycznie, godne polecenia
Najważniejsze
informacje
- Zawartość kursu: Film wideo
- Długość trwania: 26 min.
- Poziom: Łatwy
- Nabyte umiejętności:
Stworzysz strategię komunikacji i obecności w social media - wyznaczysz cele, sposób komunikacji, kanały, na których warto się pojawić, określisz grupę docelową oraz typ treści, jakie będą angażujące i interesujące dla Twoich odbiorców. - Dla kogo jest to szkolenie?
Pracownicy działu marketingu, właścicieli firm, agencje social media. - Szkolenie jest Twoje na zawsze!
3,7
20 opinii
Spis treści
kliknij w temat, aby rozwinąć...
Jak stworzyć strategię obecności w social media
Case'y study - firmy, które nie miały strategii
FAQ
Jak działa Infolia?
Jak wyglądają szkolenia?
Czy istnieje możliwość uzyskania certyfikatu potwierdzającego ukończenie szkolenia?
Czym są żetony wiedzy?
Co jeśli szkolenie nie będzie tym, czego oczekiwałem?
Czy mogę obejrzeć wersję demo szkolenia?
Jak długo trwa szkolenie?
Ile czasu będę mógł korzystać ze szkolenia?
Kto może brać udział w szkoleniach?
Czy dostęp do Infolii jest bezpłatny?
Jak mogę zapłacić?
Czy mogę stworzyć szkolenie i sprzedawać je na Infolia.pl?
Z kim mogę kontaktować się w przypadku pytań lub problemów?
Podaj kod rabatowy
Strategia w social media