
199,00zł
Wpisz kod rabatowy
Jak zdobyć nowych fanów,przyciągnąć ich uwagę
i sprawić,że zaangażują się w social media?
Masz już swój fanpage i jesteś widoczny w Social Media?
Zastanów się, ilu Twoich fanów jest zaangażowanych? Ile osób klika w „Lubię to”, komentuje lub udostępnia treści, które publikujesz? Zazwyczaj robi to zaledwie 6% osób! Jest to niewyobrażalnie mało, jednak statystyka jest nieubłagana! Dzisiejsze social media cierpią na brak więzi, zainteresowania, zaangażowania fanów na fanpagach firmowych.
Wiemy, jak to zmienić.
Nie masz jeszcze profilu na żadnej platformie?
Czy to możliwe, że nie rozumiesz swojego błędu?
Być może nie jesteś obecny na żadnym kanale mediów społecznościowych. Ba! Być może nawet poczytujesz to za swój „sukces”. Jeśli nie zakładałeś do tej pory firmowego konta na Facebooku lub jakiegokolwiek innym kanale w social media, bo bałeś się, że ludzie mogą napisać coś złego o Twojej firmie, to ta obawa nie ma sensu. Przecież ludzie i tak już piszą o Twojej firmie i nie zawsze dobrze. Jednak dlatego, że nie odpowiadasz na te negatywne komentarze i opinie, to nie dość, że pozostawiasz je w sieci, to te złe opinie być może przekonują również innych ludzi.
Marketingowy guru i autor szkolenia - pokaże Ci jak sprawić, aby Twoja obecność w mediach społecznościowych zaczęła przynosić rzeczywiste efekty dla Twojego biznesu.
Paweł od wielu lat pomaga zarówno małym firmom, jak i dużym korporacjom w budowaniu silnych marek i kreowaniu wizerunku. Pracował m.in. z Agorą, Grupą Allegro, Diners Club International. W szkoleniach Infolii podzieli się z Tobą swoim cennym doświadczeniem.
Nie wystarczy, sama obecność w mediach
społecznościowych, potrzeba zaangażowania.
społecznościowych, potrzeba zaangażowania.
Większe zaangażowanie = wzrost sprzedaży.
Sześć godzin intensywnego szkolenia! Online!
Podczas szkolenia dowiesz się, jak zdobywać nowych, wartościowych fanów.
Czego dowiesz się ze szkolenia?
Działania na Facebooku – od zarządzania fanpagem, przez organizowanie konkursów, promocji i ofert, aż po szczegółowe omówienie kwestii związanych z edge rankiem, czyli algorytmem, od którego zależy Twoja popularność na Facebooku.
Dostaniesz sposób na stałą dawkę inspiracji do pisania postów i artykułów na Facebooku, Twiterze czy blogu i newsletterze.
Nauczysz się nie tylko, jak rozmawiać i „robić marketing” w social media, ale będziesz też w stanie zintegrować komunikację między różnymi kanałami mediów społecznościowych.
Na ile trudne jest zbudowanie autorytetu w mediach społecznościowych? Dowiesz się, jak wykreować się na eksperta, zdobyć uznanie i wpływ w mediach społecznościowych.
Czy wiesz jakie jest najbardziej efektywne medium społecznościowe? – Skrzynka Twojego klienta. Mnóstwo badań pokazuje, że newsletter nadal jest najbardziej skuteczną formą marketingu. Dowiesz się, jak tworzyć wartościowe treści, jak sprzedawać za pomocą tego kanału komunikacji. Zdradzimy Ci sposób na szybkie podłączenie newslettera do Facebooka oraz omówimy konkretne systemy do wysyłania newsletterów.
Jeśli posiadasz restaurację, bar, pub, kawiarnię, sklep lub hotel - takie miejsce, które często odwiedzają ludzie, to marketing na Foursquare jest czymś, co powinno Cię zainteresować - Paweł Tkaczyk opowie ci, jak wykorzystać ten kanał komunikacji.
Nauczysz się, jak prowadzić firmowego bloga, który pomoże promować Ciebie i Twoją firmę.
Kryzys w social media nie będzie Ci już straszny – omówimy konkretne case study z polskich social media i podamy kilka skutecznych sposobów na radzenie sobie z trudnymi klientami.
Poznasz narzędzia, dzięki którym nie będziesz musiał przeszukiwać stron w poszukiwaniu nowych wpisów o Twojej marce, produktach czy usługach. Monitoring mediów społecznościowych jest tematem, na który będziemy bardzo mocno zwracać Twoją uwagę.
Dowiesz się, jak prowadzić swój fanpage nie poświęcając na to całych dni. Sprawisz, że będziesz obecny na Facebooku i na innych portalach, bez fizycznego przebywania tam.
Statystyki! Po szkoleniu będziesz w stanie stwierdzić, czy aktualnie prowadzona kampania, niezależnie od tego czy jest to kampania w social media, blogowa, czy też typowo sprzedażowa, spełnia cele, które sobie założyłeś.
Kompedium wiedzy z social media marketingu.
Internetowe szkolenie „Social Media Marketing” prowadzone jest przez jednego z najlepszych trenerów z branży marketingu – Pawła Tkaczyka. W wideo kursie uczestniczyło już ponad 200 osób, a oto opinie po ukończonym szkoleniu:
„Ogromna ilość praktycznych porad, które można od razu zastosować! Świetne szkolenie.“
„Zakupiłem powyższe szkolenie - jest rewelacyjne. Mam też obie książki Pana Pawła, są super i to one skłoniły mnie do zakupu szkolenia.“
„Doskonale prowadzony z masą bardzo użytecznych, praktycznych wskazówek!“
„Tutaj jest połączenie teorii i praktyki, są zadania, jakaś interakcja, a nie tylko gadająca głowa sprzedająca wiedzę. Mam w planach kolejne szkolenia.“
„Bardzo dobrze przygotowane i zrealizowane szkolenie. Ciekawe przykłady. Przydatne narzędzia. Praktyczne porady. Polecam!“
Pierwszy w Polsce internetowy kurs Pawła Tkaczyka o social media.
Autor wideo kursu „Social media marketing“ dzieli się praktycznymi wskazówkami oraz ciekawymi pomysłami, które przyniosą realne efekty w szybkim czasie. Biorąc udział w szkoleniu online otrzymujesz:
- Ponad sześciogodzinne szkolenie wideo, które pokaże Ci, jak zapanować nad mediami społecznościowymi
i zaangażować ludzi w działalność Twojej firmy, - W trakcie internetowego kursu na swoim ekranie zobaczysz krok po kroku wszystko to, o czym opowiada autor szkolenia,
- Wideo dostępne na platformie Infolia, do którego możesz wracać w każdej wybranej przez Ciebie chwili
w ciągu 1 roku od dnia zakupu, - Certyfikat, który poświadczy ukończenie przez Ciebie szkolenia.
Masz kod rabatowy? Wprowadź go teraz!
Zawartość kursu
Film wideo
Audio
PDF
PPT
Pliki
Ćwiczenia
Inne
Jaka jest
opinia użytkowników?
- Najnowsze
- Najnowsze
- Najstarsze
- Najlepsze
- Najgorsze
Daniel Klimczak
 - 06.07.2018
Super
Michał Bagiński
 - 26.02.2018
Paweł Tkaczyk to autorytet. Choć szkolenie ma już trochę czasu i nie wszystko obecnie wygląda tak, jak zaprezentowano - nic a nic nie straciło na swojej aktualności. Serdecznie polecam!
Adrian Liput
 - 26.10.2017
Bardzo przydatny kurs wprowadzający do tematyki mediów społecznościowych i zarządzania swoją obecnością na rozmaitych platformach. Wiedza momentami już nieaktualna, niektóre narzędzia już nie istnieją, ale jeśli weźmie się na to poprawkę, szkolenie wciąż jest przydatne.
Najważniejsze
informacje
- Zawartość kursu: Film wideo, Ćwiczenia
- Długość trwania: 6 godz. 21 min.
- Poziom: Średnio zaawansowany
- Nabyte umiejętności:
Prowadzenie działań w social media w sposób zorganizowany i skuteczny – od Twittera przez Facebooka aż po Pinterest. Zdobywanie fanów i ich angażowanie. Monitorowanie działań w SM. - Dla kogo jest to szkolenie?
Dla właścicieli firm, pracowników działu marketingu, osób prowadzących strony www - Szkolenie jest Twoje na zawsze!
- Liczba żetonów do zdobycia: 25
4,6
37 opinii
Od wielu lat pomaga zarówno małym firmom, jak i dużym korporacjom w budowaniu silnych marek i kreowaniu wizerunku. Pracował m.in. z Agorą, Grupą Allegro, Diners Club International.
Inne szkolenia tego autora
Spis treści
kliknij w temat, aby rozwinąć...
Lekcja 1
Lekcja 2
Lekcja 3
Lekcja 4
Lekcja 5
Lekcja 6
Lekcja 7
Lekcja 8
Lekcja 9
Lekcja 10
Lekcja 11
Lekcja 12
Lekcja 13
Masz kod rabatowy? Wprowadź go teraz!
FAQ
Jak działa Infolia?
Jak wyglądają szkolenia?
Czy istnieje możliwość uzyskania certyfikatu potwierdzającego ukończenie szkolenia?
Czym są żetony wiedzy?
Co jeśli szkolenie nie będzie tym, czego oczekiwałem?
Czy mogę obejrzeć wersję demo szkolenia?
Jak długo trwa szkolenie?
Ile czasu będę mógł korzystać ze szkolenia?
Kto może brać udział w szkoleniach?
Czy dostęp do Infolii jest bezpłatny?
Jak mogę zapłacić?
Czy mogę stworzyć szkolenie i sprzedawać je na Infolia.pl?
Z kim mogę kontaktować się w przypadku pytań lub problemów?
Podaj kod rabatowy
Social Media Marketing