
147,00zł
Wpisz kod rabatowy
Daj się znaleźć swoim klientom!
Żadna firma nie chce stworzyć reklamy, która irytuje. Pop-up, który wyświetla się na każdej podstronie. Wielki, migający baner na górze portalu. Do tego nietrafiona tematyka, czyli coś, co klienta zupełnie nie interesuje. Czy taka reklama ma szansę zachęcić klienta do oferty? Jednostronny marketing to już przeżytek.
Jak stworzyć reklamę, dzięki której firma zostanie odnaleziona przez rzeczywiście zainteresowanych daną tematyką, produktami, czy usługami klientów?
Odpowiedzią na to pytanie jest inbound marketingu, który nie odstraszy potencjalnego klienta nachalną, nietrafioną reklamą. Strategia ta stworzona została po to, aby potencjalni klienci sami odnaleźli Twoją firmę, markę, czy produkt.
„Skuteczny Inbound Marketing nie jest czarną magią” – mówi Jarosław Jopek, autor wideo kursu „Inbound Marketing” dostępnego na platformie szkoleniowej Infolia.pl - „Składniki Inbound Marketingu nie stanowią tajemnej receptury tylko dla wtajemniczonych. Dowiedz się jak sporządzić wybuchową miksturę inboundową , która pozwoli Ci przyciągnąć nowych odwiedzających i przekształcić ich w lojalnych klientów.”
Właśnie o tym opowiada wideo kurs „Inbound Marketing”. Ze szkolenia online dowiesz się jak, dzięki stosowaniu Inbound Marketingowi firmy zdobywają uwagę nowych odbiorców, którzy w danym czasie zainteresowani są konkretną tematyką, usługami, czy produktami. Kurs wideo pokaże Ci, jak w łatwy sposób można przekształcić nowo zdobytego odbiorcę w klienta.
Jarosław Jopek - praktyk z wieloletnim doświadczeniem w branży interaktywnej. Od 2001 roku publikuje w prasie oraz internecie . Pomysłodawca kilku start-upów. Obecnie zaangażowany w rozwój agencji interaktywnej youngmedia.
Fascynat mediów społecznościowych, seo, growth hackingu. Bloger, publikuje na swoim blogu inbound-marketing.pl oraz gościnnie w różnych serwisach związanych z marketingiem internetowym.
Autor internetowego szkolenia „Inbound marketing”, w którym dzieli się własnym doświadczeniem, pomysłami i wskazówkami, jak wdrożyć tę strategię marketingową.
Zobacz, jak przygotować skuteczny Inbound Marketing.
Skuteczny Inbound Marketing pozwala na zwiększanie rozpoznawalności firmy, marki, czy produktów.
Strategia ta umożliwia pozyskanie wartościowego ruchu na stronę oraz nowych odbiorców. Co więcej, dzięki Inbound Marketingowi można budować i zacieśniać relację z dotychczasowymi klientami.
Inbound Marketing to umiejętne połączenie najlepszych elementów marketingu: strona internetowa, content marketing, lead nurturing, social media i SEO. Tak przygotowana strategii pozwoli Ci skutecznie zdobywać nowych klientów bez nachalnej reklamy.
Dzięki Inbound marketingowi jesteś w stanie zaangażować klientów w działania marketingowe tak, aby sami odnaleźli Twoją firmę, produkt, czy usługę w odpowiednim czasie.
O tym, jakie działania należy podjąć, aby odbiorca samodzielnie odkrył firmę i został jej klientem odpowiada Jarosław Jopek w wideo kursie „Inbound marketing”.
Tradycyjne działania marketingowe przestają się sprawdzać w świecie, gdzie klientów z każdej strony otaczają kolorowe reklamy i promocje.
Szkolenie online „Inbound Marketing” uczy marketerów, w jaki sposób wzbudzać zainteresowanie u odbiorców, dostarczać im wartościowe treści i przekształcać ich w klientów.
Czego dowiesz się ze szkolenia?
Jakie działania podjąć, aby klienci sami odnaleźli firmę, produkt, czy usługę we właściwym czasie?
Jak tworzyć inbound marketing, który podnosi sprzedaż?
Określenie celów, do osiągnięcia i dobranie odpowiedniej strategii.
Jak stworzyć skuteczną strategię Inbound Marketingową?
Poznaj oczekiwania i zachowania odbiorców.
Jak sprzedawać w internecie dzięki inbound marketingowi?
Strona internetowa – niezbędne środowisko do stworzenia skutecznego Inbound Marketingu.
Media społecznościowe – nie liczy się tylko strona internetowa.
Komunikacja z odbiorcami – budowanie relacji i lojalności.
Content Marketing – tworzenie wartościowej treści.
SEO – poznaj techniki White Hat SEO w służbie Inboud Marketingowi.
Poznaj strategie, która pozwala wygrać małym firmom z największymi.
Poznaj wszystkie elementy Inbound Marketingu i daj się znaleźć nowym odbiorcom oraz zamieniaj ich w klientów dzięki skutecznym działaniom.
Raz poczynione działania, które przynoszą długofalowe korzyści.
W trakcie wideo kursu „Inbound Marketing“ autor przekaże Ci same konkrety, bez zbędnych definicji. Dowiesz się, jakie działania podjąć, aby uzyskać długofalowe efekty i korzyści.
Szkolenie w prosty i przystępny sposób pokazuje, jak dać się znaleźć swoim klientom w Internecie.
Biorąc udział w szkoleniu otrzymujesz:
Ponad dwugodzinne, profesjonalnie przygotowane instruktażowe wideo,
Wideo dostępne na platformie Infolia, do którego możesz wracać w każdej wybranej przez Ciebie chwili w ciągu 1 roku od dnia zakupu,
W trakcie internetowego kursu na swoim ekranie zobaczysz krok po kroku wszystko to, o czym opowiada autor szkolenia,
Certyfikat, który poświadczy ukończenie przez Ciebie szkolenia.
Daj się znaleźć swoim klientom!
Masz kod rabatowy? Wprowadź go teraz!
Zawartość kursu
Film wideo
Audio
PDF
PPT
Pliki
Ćwiczenia
Inne
Jaka jest
opinia użytkowników?
- Najnowsze
- Najnowsze
- Najstarsze
- Najlepsze
- Najgorsze
Paulina Karpeta
 - 31.10.2015
Pełne szkolenie - dobry prowadzący, ciekawe prezentacje, skuteczne strategie.
Roman Michalczuk
 - 22.03.2015
Brak zadań podczas szkolenia
Najważniejsze
informacje
- Zawartość kursu: Film wideo, Ćwiczenia
- Długość trwania: 2 godz. 39 min.
- Poziom: Łatwy
- Nabyte umiejętności:
Poznaj strategię marketingową, dzięki której odbiory sami znajdą Twoją firmę, produkt lub usługę. - Dla kogo jest to szkolenie?
Właściciele firm, startupowcy, agencje social media, pracownicy działu marketingu. - Szkolenie jest Twoje na zawsze!
- Liczba żetonów do zdobycia: 15
4,5
2 opinie
Jarosław Jopek - praktyk z wieloletnim doświadczeniem w branży interaktywnej. Od 2001 roku publikuje w prasie oraz internecie . Pomysłodawca kilku start-upów. Obecnie zaangażowany w rozwój agencji interaktywnej youngmedia.
Fascynat mediów społecznościowych, seo, growth hackingu.
Inne szkolenia tego autora
Spis treści
kliknij w temat, aby rozwinąć...
Wprowadzenie do Inbound marketingu
Efektywna strona www
Pozyskiwanie ruchu w Internecie
Strategie SEO
Marketing wyszukiwarkowy
Content marketing - czyli tworzenie treści
Media społecznościowe
Twoja strona na Facebooku
Jak podpatrywać konkurencję na Facebooku?
Promocja postów na Facebooku
Social media i przydatne narzędzia
Konwersja i pozyskiwanie leadów sprzedażowych
Masz kod rabatowy? Wprowadź go teraz!
FAQ
Jak działa Infolia?
Jak wyglądają szkolenia?
Czy istnieje możliwość uzyskania certyfikatu potwierdzającego ukończenie szkolenia?
Czym są żetony wiedzy?
Co jeśli szkolenie nie będzie tym, czego oczekiwałem?
Czy mogę obejrzeć wersję demo szkolenia?
Jak długo trwa szkolenie?
Ile czasu będę mógł korzystać ze szkolenia?
Kto może brać udział w szkoleniach?
Czy dostęp do Infolii jest bezpłatny?
Jak mogę zapłacić?
Czy mogę stworzyć szkolenie i sprzedawać je na Infolia.pl?
Z kim mogę kontaktować się w przypadku pytań lub problemów?
Podaj kod rabatowy
Inbound Marketing. Daj się znaleźć swoim klientom.