Szkolenie Google Analytics od A do Z - Martyna Zastrożna dla Infolia.pl

Google Analytics od A do Z

Prowadzisz działania marketingowe w internecie? Zobacz, które kampanie reklamowe przynoszą nowych klientów, a które są bez efektów i marnujesz tylko pieniądze. Dołącz do kompleksowego szkolenia o Google Analytics.

Autor: Martyna Zastrożna

169,00
Posiadając taki sam budżet na reklamę będziesz w stanie wycisnąć z niej o wiele więcej i przestaniesz wyrzucać pieniądze w działania, które tak naprawdę nie są skuteczne, jeśli rozszerzysz swoje narzędzia marketingowe o Google Analytics.
Chcesz zwiększyć pozyskanie nowych klientów i kontaktów?
Dążysz do wzrostu ilości transakcji?
Chcesz dowiedzieć się, czego tak naprawdę szukają klienci w Twoim sklepie lub na Twojej stronie?
Nie wiesz, dlaczego nagle rezygnują i opuszczają Twoją stronę bez dokonania transkacji lub pozostawienia adresu e-mail?
A może szukasz inspiracji do napisania nowego posta na bloga.
Tak, dzięki Google Analytics możesz poznać odpowiedzi na te pytania, musisz wiedzieć tylko jak w mądry sposób używać tego narzędzia. Jak Google Analytics wpływa na możliwość wzrostu sprzedaży i zwiększenie pozyskania nowych leadów? Odpowiedź na to pytanie oraz na pozostałe zostały udzielone przez Martynę Zastrożną w jej szkoleniu online „Google Analytics do A do Z”, które dostępne jest już na platformie Infolia.pl.
Obejrzyj fragment szkolenia i zobacz, czego szukają klienci w Twoim sklepie internetowym.
Znajdź odpowiedzi na pytania, które pozwolą Ci zwiększać zyski
W biznesie chcemy wiedzieć, gdzie inwestować więcej pieniędzy w skuteczny marketing, a gdzie uciąć w ogóle wydatki, bo reklama jest nieefektywna.
Szkolenie wideo „Google Analytics od A do Z” pokaże Ci, jak znaleźć odpowiedzi na pytania:
skąd przychodzi ruch, rejestracje i płatności,
dlaczego potencjalni klienci rezygnują z zakupu,
które działania reklamowe są skuteczne,
zobaczysz, jakich słów ludzie wyszukują przed wejściem na Twoją stronę,
sprawdzisz kim są Twoi odbiorcy,
zobaczysz po jakich podstronach poruszali się użytkownicy,
zobaczysz, jaki masz współczynnik odrzuceń na poszczególnych podstronach.
Z takim zestawem odpowiedzi na najważniejsze pytania w biznesie i sprzedaży możesz udoskonalić swoje działania reklamowe i zwiększać zyski.
MARTYNA
ZASTROŻNA
Martyna Zastrożna entuzjastka marketingu internetowego i web usability. Z nieskrywaną fascynacją przygląda się tabelkom i wykresom w ukochanym Google Analytics. Autorka szkolenia online „Google Analytics od A do Z” oraz książki „Google Analytics dla marketingowców” pierwszej polskiej publikacji o efektywnym wykorzystaniu tego narzędzia, a także artykułów z dziedziny e-marketingu i podstaw użyteczności.

Zawodowo: zaangażowana w projekty z zakresu SEO i analityki internetowej. Prywatnie: fanka dobrej herbaty i mocnego brzmienia (i odwrotnie ?).
Pozyskiwanie klientów i leadów, śledzenie zachowania, przekształcanie w konwersje
„Jeśli dopiero zaczynasz przygodę z Google Analytics, potraktuj to szkolenie jako "lodołamacz", dzięki któremu poznasz wszystkie najważniejsze wskaźniki i raporty oraz nauczysz się właściwie odczytywać historie użytkowników strony, które kryją się gdzieś pomiędzy tabelkami. – mówi autorka wideo kursu, Martyna Zastrożna.
Natomiast jeśli masz już doświadczenie z analizą, z pewnością pomoże Ci ono solidnie ugruntować i usystematyzować wiedzę, a przede wszystkim znaleźć nowe pola do wykorzystania Analyticsa w swojej codziennej pracy.
Obiecuję Ci 100% praktyki, instrukcje krok po kroku i zero "lania wody".
Koniec z ogromem niepotrzebnych danych do analizy! Wyłuskaj to, co najważniejsze.
Szkolenie wideo „Google Analytics do A do Z” pomoże Ci skierować Twoje działania we właściwym kierunku:
możesz zintensyfikować działania, z których pochodzi większość ruchu na Twoją stronę,
zobaczyć, w jakich miejscach klienci rezygnują z zakupu i naprawić to,
zwiększyć budżet na reklamę, która prowadzi do transakcji lub pozyskania leadów,
zaprzestać wydawania pieniędzy na działania, które nie przynoszą Ci żadnych korzyści,
zobaczysz, jakie słowa ludzie wyszukują przed wejściem na Twoją stronę - ile jest zapytań na konkretne słowo, na jakiej pozycji jesteś w Googlu oraz czy warto się wypozycjonować na daną frazę,
zobaczysz, gdzie szukać podobnych klientów,
prześledzisz ścieżki zakupów i udoskonalisz je zwiększając ilość transakcji,
zobaczysz, co interesuje Twoich odbiorców, w co więc warto inwestować.
Czego dowiesz się ze szkolenia?
Jak, krok po kroku rozpocząć i używać Google Analytics, co testować i jak testować na stronie internetowej, oraz jak interpretować statystyki.
Zaawansowane aspekty - budowanie raportów niestandardowych (szyte na miarę), segmentację użytkowników, i wykorzystanie modułu E-commerce.
Zobaczysz, jak zdobywać informacje o klientach, śledzić ich zachowanie i konwersje.
Zobaczysz jak śledzić wiele rzeczy na Twojej stronie, które są przydatne z biznesowego punktu widzenia, np.: współczynnik odrzuceń, co poprawić na stronie.
Dowiesz się, jakie zapytania wpisywał Użytkownik przed odwiedzeniem Twojej strony – możesz użyć tej wiedzy przy pozycjonowaniu.
Zobaczysz, jak sprawdzić, na jakich podstronach byli Użytkownicy i jak przebiegała ścieżka zakupu.
Odkryjesz, które działania marketingowe warto zintensyfikować, a które należy zaprzestać.
Dowiesz się, skąd były rejestracje, płatności i inne konwersje.
Jeżeli zajmujesz się content marketingiem – możesz sprawdzić jego skuteczność.
Zoptymalizujesz swoją witrynę internetową, dzięki danym uzyskanym w Google Analyticsie.
Będziesz w stanie zbierać wybrane, najważniejsze dla Ciebie dane z Google Analyticsa i dobrze je interpretować.
Dowiesz się, jak ustawić cele i mierzyć konwersje.
Zobaczysz, czym Google Tag Manager i jak z niego korzystać.
Implementacja Google Analytics.
Jak połączyć konto Google Analytics z kontem Google AdWords.
Dzięki widokim i filtrom jesteś w stanie uporządkować informacje zbierane i raportowane przez Google Analytics.
Zobaczysz, jak otrzymywać błyskawiczne powiadomienia o ważnych zmianach w statystykach.
Segmentuj – jakie segmenty w Google Analytics warto analizować.
W jaki sposób generować raporty dopasowane pod Twoje cele.
Zobaczyć, jakie konkretnie rezultaty przynosi dana kampania reklamowa – w co warto inwestować pieniądze.
Dowiesz się, jak nie popełniać błędów w analizie.
Co zrobić, aby stronie zarabiać więcej.
Będziesz umiał definiować i mierzyć wskaźniki sukcesu KPI i witryny.
Dowiesz się, jak definiować cele, śledzić zdarzenia i tworzyć raporty oraz panele informacyjne.
Skonfigurujesz śledzenie e-commerce i wyszukiwarki wewnętrznej.
Poprawisz skuteczność działań SEO.
Podstawowe narzędzie każdego marketingowca.
Google Analytics powinien być jednym z podstawowych narzędzi w każdym biznesie, którego ważną częścią jest e-marketing i sprzedaż za pośrednictwem internetu.
Zobacz, jak nie marnować pieniędzy na nieskuteczną reklamę. Sprawdź, które Twoje działania przynoszą zamierzone efekty. W trakcie wideo szkolenia „Google Analytics od A do Z“ dowiesz się, jak zmierzyć skuteczność Twojej reklamy, zobaczyć skąd przychodzą Twoi klienci i jak można zwiększyć ilość transakcji nie zwiększając budżetu na marketing.
Biorąc udział w szkoleniu otrzymujesz:
Szkolenie online, które w jasny sposób pokaże Ci jak możesz wykorzystać Google Analytics do swoich celów biznesowych,
W trakcie internetowego kursu na swoim ekranie zobaczysz krok po kroku wszystko to, o czym opowiada autorka szkolenia – dokładny podgląd komputera,
Wideo dostępne na platformie Infolia, do którego możesz wracać w każdej wybranej przez Ciebie chwili w ciągu 1 roku od dnia zakupu.
Zobacz, jak dzięki Google Analytics możesz pozyskiwać nowych klientów i sprzedawać więcej przy takim samym budżecie na reklamę.
Zainteresował Cię?
Nie czekaj, kup go!
169,00zł
Masz kod rabatowy? Wprowadź go teraz!

Zawartość kursu

Film wideo
Audio
PDF
PPT
Pliki
Ćwiczenia
Inne

Jaka jest

opinia użytkowników?

 - 01.09.2015
Wystawiona ocena: 
Dzięki temu, że to szkolenie video można zatrzymać i zrobić u siebie to samo co pokazuje autorka.
Szkolenie pokazało mi sposób w jaki należy korzystać z Analytics, by rzeczywiście przynosiło to efekty.
 - 27.05.2015
Wystawiona ocena: 
Szkolenie bardzo dobre! pokazało mi, jak wykorzystać potencjał google analytics. Podstawy już znałam, ale potrzebowałam rad od praktyka, jak używać tego narzędzia na co dzień w pracy. Pani Martyna przedstawiła w szkoleniu dużo konkretów i praktycznych rzeczy.