147,00zł
Wpisz kod rabatowy
Content marketing – tworzenie treści, które sprzedają, generują ruch i zwiększają rozpoznawalności marki.
Jeżeli działasz w branży marketingowej, to wiesz, że content marketing jest gorącym trendem.
Ale co właściwie content marketing oznacza dla Twojego biznesu? Czym różni się od aktualnych działań, które podejmujesz, żeby promować markę, zbierać leady, czy sprzedawać swoje usługi lub produkty?
Content marketing ma przewagę nad innymi działaniami, ponieważ:
- Dobrze prowadzona kampania content marketingowa generuje konwersje, leady i sprzedaż trafiając do odpowiednich odbiorców w odpowiednim czasie.
- Jedną z głównych funkcji content marketingu jest tworzenie treści, które będą wysoko pozycjonowane w Googlu, co pomoże znaleźć odbiorcom Twój biznes.
- Sposób dotarcia treści content marketingowych jest inny niż tradycyjnej reklamy. Content marketing sprawia, że nie kierujesz do odbiorców nachalnych reklam typu AdWords, czy bannery.
- Ludzie nie chcą reklam, które zmuszają ich do podjęcia decyzji. Ludzie chcą wartościowych informacji – treści tworzonych dzięki content marketingowi.
- Dobre treści rozprzestrzeniają się za pośrednictwem social media i generują szum o marce.
Content marketing to najlepsza droga do osiągnięcia tego, co marketing powinien osiągać: ludzie dowiadują się o Twojej marce, zaczynają ją lubić oraz ufać.
Obejrzyj fragment szkolenia online o content matrketingu i webwritingu:
Content marketing – dlaczego warto?
Jeżeli ludzie mówią, że content marketing nie służy sprzedaży to zabierają się do niego od złej strony. Content marketing sprzedaje. Content marketing generuje ruch na stronę internetową i zwiększa widoczność marki.
Content marketing jest punktem styku pomiędzy Twoim klientem a marką. A jak pewnie wiesz z badań marketingowych potrzeba mniej więcej 7 zetknięć klienta z marką, żeby doprowadzić do konwersji, sprzedaży.
Czy wiesz, że 70% odbiorców zbiera informacje o produktach i usługach dzięki content marketingowi (artykuły, recenzje, blogi), a nie dzięki tradycyjnemu marketingowi? Dlatego content marketing to jedna z widących strategii marketingowych.
- Chcesz rozpocząć działania content marketingowe, ale za bardzo nie wiesz, jak się za to zabrać?
- Chcesz tworzyć treści, które trafiają do odpowiednich odbiorców i przynoszą długofalowe efekty?
- Chcesz, żeby ludzie dzielili się Twoimi treściami w social media?
Odpowiedzi na pytania o tym, jak prowadzić skuteczne działania content marketingowe oraz tworzyć treści, które osiągają założone cele znajdziesz w kursie „Content marketing i webwriting” przygotowanym przez Artura Jabłońskiego.
Zajmuje się szeroko pojętą komunikacją marketingową. Prowadzi szkolenia, doradza i realizuje unikalne projekty dla firm i instytucji różnego typu – od korporacji przez MŚP po instytucje kultury, startupy czy urzędy.
Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: ArturJablonski.com. - Regularnie publikuje również w magazynach branżowych takich jak „Brief” czy „Marketing w Praktyce”.
Wykładowca UMK w Toruniu, studiów podyplomowych WSAiB w Gdyni, Politechniki Białostockiej, WSB w Toruniu, WSB w Bydgoszczy i WSB w Gdańsku. Prelegent i uczestnik paneli na konferencjach w całej Polsce.
Wykorzystaj content marketing we własnych działaniach
Zobacz czego dowiesz się ze szkolenia "Content marketing i webwriting":
Strategia content marketingowa
Zaczniemy od podstaw. Dowiesz się, jak stworzyć strategię content marketingową, którą wykorzystasz w swojej firmie. Dobra strategia pozwoli zaplanować Ci skuteczne działania content marketingowe i omijać błędy, które sprawiają, że content marketing nie przynosi zamierzonych efektów.
Narzędzia i kanały - gdzie warto się pojawić
Będzie to przegląd, który stanowi uzupełnienie strategii. Określisz, na których kanałach opłaca Ci się pojawić i jakie treści tworzyć – czy mają to być artykuły, ebooki, wideo, czy newslettery. Ustalimy, gdzie przebywa Twoja grupa docelowa i jakie treści są dla Twoich odbiorców odpowiednie.
Jakie treści ludzie lubią czytać?
Nie wiesz, o czym pisać? Artur Jabłoński pokaże, co ludzie lubią czytać i jak tworzyć takie treści. Określisz swój styl komunikacji, który będzie odpowiedni dla Twojej grupy odbiorców. Dostaniesz pomysły na generowanie i tworzenie treści.
Content marketing i sprzedaż
Content marketing sprzedaje. Wystarczy dobrze zaplanować działania i stworzyć odpowiedni lejek sprzedażowy. W szkoleniu dowiesz się, jak wykorzystać content marketing do generowania sprzedaży.
Blogowanie - własny blog firmowy i współpraca z blogerami.
Autor szkolenia jest blogerem. Pokaże Ci od praktycznej strony, jak prowadzić bloga firmowego, o czym pisać, żeby zainteresować czytelników. Zobaczysz, jak współpracować z blogerami i jakich błędów nie popełniać. Jak wybierać blogi do współpracy i publikowania Twoich treści.
Media społecznościowe a content marketing
W tym module dowiesz się, jak wykorzystać media społecznościowe do content markeitngu. Omówione zostaną możliwości social media w odniesieniu do content marketingu.
Przydatne narzędzia do tworzenia treści
Jak wiadomo im więcej jesteśmy sobie w stanie ułatwić, tym lepiej. Dlatego w trakcie szkolenia "Content marketing i webwriting" poznasz narzędzia, które ułatwią tworzenie i dystrybucję treści.
Szkolenie „Content marketing i webwriting”
Chcesz wdrożyć content marketing w swojej firmie? Szkolenie „Content marketing” zostało przygotowane z myślą o Tobie!
Szkolenie od Infolia pokaże Ci, jak zaplanować całą komunikację, dobierać kanały tak, żeby były najbardziej ejektywne oraz jak tworzyć wysokiej jakości skuteczne treści.
Szkolenie od Infolia pokaże Ci, jak zaplanować całą komunikację, dobierać kanały tak, żeby były najbardziej ejektywne oraz jak tworzyć wysokiej jakości skuteczne treści.
Będziemy pracowali na przykładach z polskiego rynku oraz na firmach, które nie mają rozdmuchanych budżetów. Skupimy się na małych i średnich przedsiębiorstwach.
Pamiętaj, jeżeli uważasz, że content marketing nie jest dla Ciebie, bo uważasz, że reprezentujesz trudną lub nieciekawa branżę, to pokażę Ci, że nie ma nieinteresujących branż. Wszystko może być interesujące, jeżeli jest podane w atrakcyjnym opakowaniu odpowiednim odbiorcom. W trakcie szkolenia będę pokazywał wielokrotnie, jak skuteczny jest content marketing do generowania sprzedaży, budowania bazy odbiorców, czy zwiększania rozpoznawalności marki.
Czego dowiesz się ze szkolenia?
Jak prowadzić skuteczne działania content marketingowe.
Case study i przykłady z polskiej branży marketingowej.
Określisz grupę swoich odbiorców i dobierzesz dla nich odpowiednie treści i kanały.
Znajdziesz swój unikalny styl komunikacji tak, aby trafiać do właściwych odbiorców.
Zobaczysz, czym jest lejek sprzedażowy i jak wykorzystać go w Twoich działaniach.
Dowiesz się, jakie treści publikować, jak generować pomysły i rozpowszechniać swój content.
Zobaczysz, jak prowadzić firmowego bloga i współpracować z innymi blogerami.
Dużą uwagę skupimy na tym, jak pisać, żeby chcieli czytać – gotowe formuły copywriterskie, wskazówki i przykłady.
Na koniec poznasz narzędzia, które ułatwiają pracę przy tworzeniu treści w content marketingu.
Wszystko pokazane krok po kroku na ekranie Twojego komputera.
Zacznij sprzedawać, generować ruch na stronę i zwiększać rozpoznawalność marki dzięki content marketingowi.
Szkolenie "Content marketing i webwriting" to przewodnik, który pokaże Ci, jak we właściwy sposób wystartować z kampanią content marketingową. W trakcie kursu zobaczysz, jak generować treści, które zmieniają czytelników w klientów i zwiększają rozpoznawalność Twojej marki.
Biorąc udział w szkoleniu otrzymujesz:
Profesjonalnie przygotowane wideo szkolenie o content marketingu,
Instrukcje krok po kroku, dużo case study, przykładów, screenów,
Wideo dostępne na platformie Infolia, do którego możesz wracać w każdej wybranej przez Ciebie chwili,
Dostęp do szkolenia na zawsze,
Certyfikat, który poświadczy ukończenie przez Ciebie szkolenia.
Wykorzystaj potencjał content marketingu w swoich działanich!
Masz kod rabatowy? Wprowadź go teraz!
Zawartość kursu
Film wideo
Audio
PDF
PPT
Pliki
Ćwiczenia
Inne
Jaka jest
opinia użytkowników?
- Najnowsze
- Najnowsze
- Najstarsze
- Najlepsze
- Najgorsze
Magdalena Karamon
 - 28.10.2020
ciekawe szkolenie, pelne pomyslów
Łukasz Preś
 - 20.03.2019
Dzięki za szkolenie! Świetna porcja podstawowej wiedzy, której czasem brakuje nawet specjalistom (o niektórych rozwiązaniach się zapomina;). Materiał bardzo dobrze przygotowany, idealny dla odświeżenia zagadnień content marketingu i webwritingu! Mocna 4+!
Michał Bagiński
 - 31.12.2017
Na początku denerwował mnie sposób prowadzenie, gdyż miałem wrażenie, że prowadzący za chwilę zejdzie z tego świata. Ale im dalej było tylko lepiej, praktycznie i bardziej wartościowo. Świetne szkolenie. Dziękuję!
Najważniejsze
informacje
- Zawartość kursu: Film wideo
- Długość trwania: 4 godz. 5 min.
- Poziom: Łatwy
- Nabyte umiejętności:
Zaczniesz tworzyć ciekawe treści, którymi ludzie chętnie się dzielą. Zobaczysz, jak dystrybuować content. Wykorzystasz content marketing do sprzedaży, budowania bazy odbiorców, generowania ruchu na stronę i zwiększania rozpoznawalności marki. - Dla kogo jest to szkolenie?
Specjaliści ds. marketingu, brand managerowie, właściciele firm, freelancerzy, autorzy. - Szkolenie jest Twoje na zawsze!
- Liczba żetonów do zdobycia: 15
4,9
7 opinii
Zajmuje się szeroko pojętą komunikacją marketingową. Prowadzi szkolenia, doradza i realizuje unikalne projekty dla firm i instytucji różnego typu – od korporacji przez MŚP po instytucje kultury, startupy czy urzędy.
Inne szkolenia tego autora
Spis treści
kliknij w temat, aby rozwinąć...
Wprowadzenie
Strona firmowa i blog
Prowadzenie bloga i współpraca z blogerami
Kanały - Youtube
Kanały - fora internetowe
Kanały - newsletter
Kanały - ebooki
Kanały - media społecznościowe
Przydatne narzędzia do tworzenia treści
Jak pisać, żeby chcieli czytać
Język korzyści
Jak tworzyć dobre nagłówki
Content marketing - wprowadzenie
Etapy content marketingu
Jak znaleźć właściwych odbiorców?
Znajdź skuteczny styl komunikacji
Audyt treści
Lejek sprzedażowy
Dobra treść - zasady i pomysły
Co publikować?
Masz kod rabatowy? Wprowadź go teraz!
FAQ
Jak działa Infolia?
Jak wyglądają szkolenia?
Czy istnieje możliwość uzyskania certyfikatu potwierdzającego ukończenie szkolenia?
Czym są żetony wiedzy?
Co jeśli szkolenie nie będzie tym, czego oczekiwałem?
Czy mogę obejrzeć wersję demo szkolenia?
Jak długo trwa szkolenie?
Ile czasu będę mógł korzystać ze szkolenia?
Kto może brać udział w szkoleniach?
Czy dostęp do Infolii jest bezpłatny?
Jak mogę zapłacić?
Czy mogę stworzyć szkolenie i sprzedawać je na Infolia.pl?
Z kim mogę kontaktować się w przypadku pytań lub problemów?
Podaj kod rabatowy
Content marketing i webwriting