Szkolenie Twitter - skuteczny marketing i reklama - Artur Jabłoński dla Infolia.pl

Twitter - skuteczny marketing i reklama

Twitter rośnie w siłę i jest świetnym narzędziem, które pomaga zaistnieć w świadomości klientów, budować relacje i sprzedawać. Twitter jest ważnym elementem social media – możesz prowadzić na nim aktywny profil lub zdecydować się tylko na reklamę.

Autor: Artur Jabłoński

147,00
Social media to nie tylko Facebook.
Twitter, jako źródło nowych klientów i sprzedaży.
Facebook to obecnie najpopularniejsza platforma społecznościowa w Polsce. Ale również najbardziej zatłoczona i pełna konkurencji.
A przecież social media to nie tylko Facebook. Dlatego warto znaleźć kolejne platformy społecznościowe, w których można: promować swój biznes, znaleźć swoich klientów, a także prowadzić skuteczne kampanie reklamowe.
Jeżeli zastanawiasz się na której platformie społecznościowej poza Facebookiem można jeszcze skutecznie promować swoją firmę, to zainteresować powinien Cię właśnie Twitter.
Dla każdego biznesu, autorów, czy przedsiębiorców Twitter może być źródłem:
  • Mocnej pozycji marki - dzięki działaniom komunikacyjnym i wizerunkowym.
  • Nowych klientów – Twitter jako skuteczny sposób na zdobycie nowych klientów.
  • Sprzedaży - efektywna reklama na Twitterze, która sprawi, że Twój biznes będzie się rozwijał.
Twitter może być źródłem nowych klientów i budowania widoczności firmy, jeśli wiesz, jak używać Twittera w dobry sposób i prowadzić tam skuteczny marketing oraz komunikację.
Obejrzyj fragment szkolenia online o marketingu na Twitterze:
Marketing na Twitterze – dlaczego warto tam być?
140 znaków może być bardziej kompleksowe niż myślisz.
Twitter rośnie w siłę i jest świetnym narzędziem, które pomaga zaistnieć w świadomości klientów, budować długoterminowe relacje i sprzedawać.
Marketing na Twitterze potrafi być najszybszym i najłatwiejszym sposobem dotarcia do osób zainteresowanych Twoją marką, czy produktem.
Twitter nie jest jeszcze dostatecznie doceniany w Polsce. Bądź tam szybciej niż inne firmy z Twojej branży. Zbuduj na Twitterze swoją pozycję i wyprzedź konkurencję.
  • Chcesz rozpocząć działania na Twitterze, ale za bardzo nie wiesz, jak się za to zabrać?
  • Nie wiesz jak Twitter mógłby pracować na Twoją korzyść?
  • Nie wiesz, jak prowadzić skuteczne kampanie reklamowe?
Odpowiedzi na pytania o tym, jak prowadzić skuteczny marketing na Twitterze, komunikować się na nim i tworzyć reklamę na Twitterze znajdziesz w kursie „Twitter – marketing i reklama” przygotowanym przez Artura Jabłońskiego.
ARTUR
JABŁOŃSKI
Zajmuje się szeroko pojętą komunikacją marketingową. Prowadzi szkolenia, doradza i realizuje unikalne projekty dla firm i instytucji różnego typu – od korporacji przez MŚP po instytucje kultury, startupy czy urzędy.
Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: ArturJablonski.com. - Regularnie publikuje również w magazynach branżowych takich jak „Brief” czy „Marketing w Praktyce”.
Wykładowca UMK w Toruniu, studiów podyplomowych WSAiB w Gdyni, Politechniki Białostockiej, WSB w Toruniu, WSB w Bydgoszczy i WSB w Gdańsku. Prelegent i uczestnik paneli na konferencjach w całej Polsce.
Poznaj tajniki marketingu i reklamy na Twitterze
Jeśli szukasz kompletnego przewodnika po Twitterze, to wideo kurs „Twitter – marketing i reklama” jest dla Ciebie. Zobacz czego dowiesz się ze szkolenia:
Jak działać na Twitterze?
Podczas kursu „Twitter – marketing i reklama” odpowiemy na najczęstsze pytanie firm, które używają lub chcą używać Twittera, jako biznesowego narzędzia. Dostaniesz odpowiedzi na pytania: jak budować strategię obecności na Twitterze, docierać do właściwej grupy docelowej i tworzyć skuteczne kampanie reklamowe.
Klucz do świetnego profilu na Twitterze
Zaczniemy od podstaw budowania profilu na Twitterze, zdefiniowania osobowości Twojej marki oraz tego, jak rozpocząć tweetowanie.
Ale o czym pisać na Twitterze?
Cały jeden moduł kursu „Twitter – marketing i reklama” poświęcony jest temu, jak i o czym pisać na Twitterze. Jak pisać, żeby wzbudzać zainteresowanie, zdobywać polubienia i retweety. Schematy i metody proste do wykorzystania u Ciebie. Razem z tym modułem stworzysz perfekcyjne tweety, na które ludzie będą reagowali.
Jak zdobywać followersów na Twitterze?
W szkoleniu „Twitter – marketing i reklama” autor omawia, jak zdobywać followersów na Twitterze. Zarówno dla nowych kont, jak i dla kont, które już działają jakiś czas. Zobaczysz, jak budować społeczność na Twitterze.
Jak sprzedawać na Twitterze?
Twitter potrafi sprzedawać. Zaledwie kilka miesięcy temu wprowadzono w Polsce możliwość reklamowania się na Twitterze dla wszystkich, którzy posiadają zwykły profil na Twitterze. Szkolenie od Infolia pokazuje, jak krok po kroku tworzyć skuteczne reklamy na Twitterze, a także korzystać z wbudowanych, bezpłatnych narzędzi, które ułatwią Ci docieranie do klientów.
Reklama na Twitterze.
W tym module dowiesz się, jak reklamować się na Twitterze. Nie musisz prowadzić aktywnej komunikacji na Twitterze i udzielać się tam, żeby sprzedawać za pomocą Twittera. Zobacz, jak tworzyć kampanie reklamowe, które osiągną założone przez Ciebie cele. Pamiętaj, że na Twitterze nie ma jeszcze wielu reklamodawców, dlatego nie zapłacisz gigantycznych stawek za reklamę.
Twitter dla biznesu
W trakcie szkolenia „Twitter – marketing i reklama” dowiesz się także, jak znajdywać klientów na Twitterze bez dużego budżetu, jak generować leady, dowiesz się co działa, a co nie działa. Zobacz, jak podpatrywać konkurencję tak, aby ona o tym nie wiedziała.
Twitter na autopilocie
Poznasz narzędzia, które pozwolą Ci zaplanować działania, posty i akcje na Twitterze z wyprzedzeniem. To pozwoli Ci zaoszczędzić czas. Dowiesz się, jak łatwo monitorować Twittera w poszukiwaniu interesujących Cię zagadnień i szybko i sprawnie włączać się do dyskusji.
Szkolenie „Twitter – marketing i reklama”
Kurs „Twitter – marketing i reklama” da Ci wiedzę, pomysły i narzędzia, dzięki którym wykorzystasz potencjał Twittera.

Szkolenie od Infolia pokaże Ci, jak budować obecność na Twitterze od postaw aż do zaawansowanego użytkowania tej platformy.
Marketing i reklama na Twitterze działają – zacznij budować swoją pozycję na Twitterze, nim zrobi to Twoja konkurencja.
Jeżeli oczekujesz dobrych efektów od marketingu w mediach społecznościowych, to Twitter jest ważnym elementem obecności w social media – możesz prowadzić na nim aktywny profil i komunikację albo zdecydować się tylko na tworzenie kampanii reklamowych.
Czego dowiesz się ze szkolenia?
Jak działać na Twitterze: specyfika Twittera - od 140 znaków do hashtagów.
Jak działa Twitter - meandry działania serwisu.
Przygotowywanie profilu – dobre praktyki.
Jak tworzyć dobre Tweety – o czym i jak pisać.
Jak zacząć od zera, sposoby na zdobywanie followersów i budowanie społeczności.
Jakich błędów na Twitterze nie popełniać.
Tworzenie skutecznej reklamy na Twitterze.
Pełno polskich przykładów i case study firm, które aktywnie działają na Twitterze.
Wszystko pokazane krok po kroku na ekranie Twojego komputera.
Dobre praktyki i wskazówki od autora kursu, który jest aktywnym użytkownikiem Twittera.
` znaków może być bardziej kompleksowe niż myślisz.
Odkryj, jak prosty i skuteczny jest marketing i sprzedaż na Twitterze.
Niezależnie od tego, czy dopiero zaczynasz działania na Twitterze, czy jesteś już tam od jakiegoś czasu, czy chcesz tylko rozpocząć prowadzenie kampanii reklamowych na Twitterze, to wideo szkolenie od Infolia „Twitter – marketing i reklama” pokaże Ci zasady, jakimi rządzi się Twitter oraz jak wykorzystać potencjał Twittera.
Biorąc udział w szkoleniu otrzymujesz:
Profesjonalnie przygotowane wideo szkolenie, które jest przewodnikiem przez podstawy, aż po zaawansowane funkcje na Twitterze,
Instrukcje krok po kroku, dużo case study, przykładów, screenów,
Wideo dostępne na platformie Infolia, do którego możesz wracać w każdej wybranej przez Ciebie chwili,
Dostęp do szkolenia na zawsze,
Certyfikat, który poświadczy ukończenie przez Ciebie szkolenia.
Twitter to miejsce, w którym każdy biznes, niezależnie od wielkości, znajdzie swoich odbiorców i klientów. Zacznij działać na Twitterze już teraz!
Zainteresował Cię?
Nie czekaj, kup go!
147,00zł
Masz kod rabatowy? Wprowadź go teraz!

Zawartość kursu

Film wideo
Audio
PDF
PPT
Pliki
Ćwiczenia
Inne

Jaka jest

opinia użytkowników?

 - 27.02.2016
Wystawiona ocena: 
Szkolenie pokazało mi jaki potencjał ma Twitter. Teraz wiem jak prowadzić tam profil, aby przynosiło to pożytek mojej firmie.
Szkolenie zrealizowane świetnie. Dużo polskich przykładów i dużo rad, które sprawdzą się na polskim rynku. Ważne dla mnie jest też, że szkolenie prowadzi praktyk. Polecam!