Szkolenie Start E-Commerce - sposób na sukces eSklepu - Grupa Divante dla Infolia.pl

Start E-Commerce - sposób na sukces eSklepu

Kurs Start E-Commerce to 9-godzinny program szkoleniowy dotyczący wszystkiego, co związane ze sklepami internetowymi: jak zacząć, strategia, marketing, technologia, prawo, finanse, logistyka i wiele innych. Szkolenie przygotowało 15 specjalistów, którzy udzielą Ci praktycznych wskazówek.

Autor: Grupa Divante

199,00
Kompleksowe internetowe szkolenie wideo dla właścicieli i pracowników sklepów internetowych od strony technicznej, formalnej i marketingowej.
Każdy Twój wybór od momentu powstania pomysłu na e-sklep, poprzez jego tworzenie, aż do sposobu promocji przedsięwzięcia, będzie rzutował na osiągane przez Ciebie wyniki sprzedażowe.
To od Ciebie zależy, czy Twój sklep internetowy odniesie sukces.

Dlatego zamiast zdawać się na szczęśliwy (częściej ślepy traf), warto zapoznać się z wiedzę 15 specjalistów z branży e-commerce i pozwolić im poprowadzić Cię przez branżę pełną pułapek i dużej konkurencji, ale też ogromnych możliwości na sukces.
Do szkolenia udało się zaprosić wybitnych specjalistów z wielu dziedzin związanych z branżą eCommerce, które na podstawie swojego doświadczenia udzielą Ci praktycznych wskazówek na temat polskiego e-handlu.
POZNAJ PROWADZĄCYCH SZKOLENIE
Tomasz Karwatka
Opowie o projektowaniu i optymalizacji E-Commerce. Te triki zwiększą konwersję!
Jarek Roszkowski
Pokaże jak budować wizerunek i markę Twojego sklepu w Social Media.
Piotr Karwatka
Nauczy jak wybrać technologię i platformę sklepu Internetowego optymalnie do Twojego biznesu.
Anna Rak
Opowie o tym jak napisać regulamin sklepu internetowego oraz jak budować zaufanie klientów.
Karol Bzik
Opowie o sposobach promocji sklepów internetowych i przedstawi ciekawe przykłady.
Marcin Deręgowski
Nauczy Cię jak budować bezpiecznie i efektywnie SEO w Twoim sklepie internetowym.
Mariusz Wesolowski
Opowie o aukcjach i marketach jako kanałach sprzedaży a także o obsłudze klienta.
Paweł Wyborski
Przedstawi zastosowanie rekomendacji produktowych oraz reklam RTB.
Przemysław Federowicz
Zapozna Cię ze sposobami i praktykami skutecznego zarządzania projektami i osiągania powtarzalnych sukcesów.
Dawid Sadulski
Przedstawi możliwości MultiChannel E-commerce oraz o sprzedaży B2B.
Marcin Cichoń
Nauczy Cię jak wykorzystywać narzędzia analityczne do optymalizacji witryn internetowych.
Joanna Sieniawska
Przedstawi zastosowanie rekomendacji produktowych oraz reklam RTB.
Tomasz Ejtminowicz
mec. Ejtminowicz przedstawi prawne aspekty związane z prowadzeniem sklepu internetowego.
Grzegorz Wroniszewski
Opowie o logistycznych aspektach prowadzenia eHandlu.
Agnieszka Wieczorkowska - Świeżak
Wprowadzi Cię do świata fotografii w ecommerce.
Dla kogo?
Od pomysłu do biznesu
Kurs został przygotowany specjalnie dla e-przedsiębiorców oraz ludzi, którzy dopiero myślą o tym żeby zacząć prowadzić swój biznes w internecie. Ze szkolenia mogą skorzystać osoby, które:
Mają pomysł na sklep internetowy i chcą go założyć – informacje jak zacząć, jak wybrać platformę, przygotować regulamin i rozpocząć promocję.
Mają e-sklep, ale chcą go rozwijać – marketing i zaawansowane techniki promocji, zwiększanie konwersji, obsługa klienta, optymalizacja.


Co znajdziesz w kursie?
„Kurs Start E-Commerce” to 9-godzinny program szkoleniowy dotyczący wszystkiego, co związane z e-sklepami: jak zacząć, strategia, e-marketing, technologia, prawo, finanse i logistyka i wiele innych. Tylko profesjonalny sklep internetowy budzi zaufanie wśród potencjalnych klientów, a wpływ na to mają wygląd, użyteczność, funkcjonalność, sposób działania.
Dzięki szkoleniu dowiesz się, nie tylko, jak wystartować ze swoim sklepem, ale nauczysz się wzbudzać zaufanie klientów, poznasz wiele technik zwiększających konwersję, czy sposoby na rozwiązywanie problemów z budżetem w reklamie. Dużą wagę zwrócona na problem skutecznej i efektywnej reklamy - jak korzystać z darmowych i skutecznych form reklamy online, AdWords, rekomendacji i poleceń.
Czego dowiesz się ze szkolenia?
Jak zacząć, czyli wybór platformy dla sklepu internetowego
Poznasz różne warianty wyboru platformy sklepu internetowego.
Omówione zostaną plusy i minusy wszystkich dostępnych obecnie na rynku modeli zakupu oprogramowania.
Co jeśli chciałbyś przenieść sklep na nową technologię – koszty i ich optymalizacja.
Projektowanie sklepów internetowych
Psychologiczne podstawy użyteczności, których stosowanie nie tylko zapewnia lepszy odbiór Twojego sklepu, ale może też wydatnie wpłynąć na wyniki sprzedaży.
O tym jak projektować, żeby sklep sprzedawał więcej i zapewnić lepszą konwersję.
Skuteczne metody i heurystyki projektowania witryn internetowych, które można zastosować w e-commerce.
Optymalizacja konwersji w praktyce – omówienia polskiego case study, gdzie przeprojektowanie sklepu spowodowało wzrost konwersji o 150%
Skuteczne projekty
Jak sprawić, żeby Twój projekt zakończył się sukcesem?
Metody zarządzania projektem wdrożenia sklepu internetowego.
Jak sprawić, żeby projekty kończyły się terminowo a przede wszystkim realizowały zakładane cele.
Logistyka w sklepie internetowym
Prowadzenie magazynu oraz obsługa procesów logistycznych w sklepie internetowym.
Wiele badań wskazuje, że logistyka i szybka dostawa towarów jest głównym czynnikiem wpływającym na zadowolenie klientów podczas zakupów w Sieci.
Wiarygodność i zaufanie do sklepów internetowych
Zero zaufania oznacza zero transakcji, czyli o tym, dlaczego warto budować zaufanie do swojego sklepu internetowego?
Jak możesz budować i podnosić zaufanie konsumentów?
Dlaczego ludzie nie kupują w sieci – trzy bariery i jak rozwiać obawy użytkowników.
Jak walczyć z niską konwersją?
Kiedy ludzie ufają sklepom internetowym?
Obsługa klienta, czyli od komunikacji do relacji
Jak budować komunikację z klientami prowadzącą do nawiązania z nimi relacji.
W jaki sposób zapewniać klientom najwyższą jakość obsługi.
Obsługa klienta często jest elementem decydującym o zadowoleniu klienta, dlatego do tego z pozoru bardzo łatwego zagadnienia trzeba podejść z należytą starannością
Omówione zostaną miejsca, gdzie pojawiają się problemy w obsłudze klienta oraz sposoby radzenia sobie z nimi.
Promocja e-sklepu
Promocja sklepów internetowych
Efektywne metody promocji sklepu internetowego. Czym się kierować przy planowaniu marketingu. Pomijane aspekty przy planowaniu promocji e-sklepów.
Optymalizacja działań – budżet, decyzje o tym, w co inwestować lub , czy w ogóle wycofać się z promocji w danym kanale.
Reklamy rozliczane w modelach PPC - o tym jak optymalizować kampanie reklamowe oraz określać ich faktyczne wskaźniki sukcesu.
Czasami klient potrzebuje czasu, aby dojrzeć o decyzji o zakupie – jak wtedy mierzyć skuteczność marketingu. Brak sprzedaży nie jest porażką, jeśli nawiążesz z tym klientem kontakt.
Mierzenie zachowania użytkownika na stronie internetowej - jak i co mierzyć? Prowadząc działania w różnych kanałach masz ogrom możliwości, aby zestawić informacje o sukcesie lub porażce danego narzędzia marketingowego.
Ile wart jest klient– ile maksymalnie możesz wydać, żeby pozyskać danego klienta i po jakim czasie ta inwestycja się zwróci – wzór i analizy.
Śledzenie efektywności metod promocji – jak to zrobić w standardowych i niestandardowych formach reklamy.
Zarządzanie i rozliczanie reklam Google AdWords
Wprowadzenie do rozliczeń i zarządzania kampaniami reklamowych Google AdWords.
Przedstawione zostaną praktyczne metody pozwalające od momentu ich zastosowania zwiększyć efektywność kampanii nawet o kilkanaście procent.
Dowiesz się, jak klienci szukają produktów w Internecie.
Jak klient dojrzewa do wyboru i decyzji o zakupie. Jak stosować różną komunikację w różnych fazach.
Dwie metody optymalizacji AdWords. Chcąc zwiększyć konwersje z nie wystarczy tylko zwiększać budżet.
3 proste zasady prowadzenia skutecznych kampanii AdWords
Skuteczność sprzedażowa – najlepsze kampanie, które generują najwięcej zysku. Co daje efekt skali i pozwala dotrzeć do większej ilości osób.
Jak obniżyć koszty i zwiększyć efektywność kampanii? Jak wygenerować największe obroty przy jak najmniejszym budżecie.
SEO i pozycjonowanie, czyli widoczność Twojego e-sklepu w wyszukiwarkach
Przedstawione zostaną czynniki mające wpływ na pozycję Twojego sklepu w wyszukiwarkach. Zaplanuj, co wyszukiwarka wyświetli po wyszukaniu Twojego sklepu.
Poznasz skuteczne metody pozycjonowania sklepu. Jak optymalizować najważniejsze elementy sklepu i pozornie podobne podstrony należą do różnych grup.
Jak zbudować dobry serwis internetowy – z jakich fraz zdobywasz Klientów, na jakie strony się udają, jak długo zostają w Twoim sklepie i w jaki sposób kończy się ich wizyta.
Czasami zdarzy się, że źle zoptymalizowany skrypt doczepi do adresu podstrony identyfikator użytkownika. W ten sposób wyszukiwarka może znaleźć setki razy tą samą podstronę, które dotyczą tego samego produktu, ale pod różnymi adresami. Jak do tego nie dopuścić
Zasady mądrego SEO. Link building. Zastosowanie mikroformatów, czyli jak wykorzystać opinie i recenzje do SEO?
Jak wzmocnić stronę główną i podstronę. Jak skatalogować serwis? Dlaczego skrajne negatywne jest wyłączenie podstrony, kiedy dany produkt jest niedostępny.
Produkt od jednego dystrybutora – jak wzbogacić opis oferty, żeby była unikalna w sposób widoczny dla wyszukiwarki.
SEO i pozycjonowanie – dzięki nim wyszukiwarka zaindeksuje wyżej właśnie te produkty, które chcesz sprzedać najbardziej i mają dla Ciebie największą wartość.
Copywriting internetowy dla e-commerce
Pisanie tekstów dla e-commerce - w jaki sposób copywriting może przysłużyć się do większej sprzedaży w Twoim sklepie.
Perswazyjne opisy to więcej zakupów i więcej poleceń, a zadowolony klient to najlepszy nośnik informacji.
Pingwin, Panda i Google – jak zadbać o dobrą pozycję w wyszukiwarkach dzięki copywritingowi? Dobry copywtiring = więcej wejść z SEO, czyli z bezpłatnych wyników wyszukiwania. Zbuduj kontentem pozycję sklepu.
W e-sklepie klient nie może ani dotknąć, ani poczuć produktu – w zamian za to możesz stworzyć dla niego odpowiednią treść, która mu to zastąpi.
Tylko 4,5 sekundy - tyle zajmuje przeczytanie klientowi 100 słów na Twojej stronie. Przedstawione zostaną najlepsze praktyki tworzenia i optymalizacji opisów produktowych, kreacji reklamowych i innych tekstów dla internetu.
Rozwój marketingu i sprzedaży
Jak sprzedawać na Allegro.pl, czyli o sprzedaży resellerskiej
Budowanie marki i oraz wsparcie sprzedaży e-sklepu w oparciu o platformy handlowe oraz aukcyjne.
Sprzedaż w serwisach resellerskich - czyli poza naszym sklepem internetowym - dlaczego warto korzystać z serwisów resellingowych?
Na co zwrócić uwagę decydując się na handel w portalach aukcyjnych.
Omówione zostaną zagrożenia związane m.in. z kanibalizacją naszego głównego kanału sprzedaży a także czasami koniecznością walki cenowej.
Personalizowane rekomendacje, czyli produkty dopasowane do potrzeb klienta.
Czym są i jak stosować personalizowane rekomendacje?
Jak sprawić, żeby klient poza telewizorem dokupił do niego jeszcze dodatkowe akcesoria?
Rekomendacje – znacznie rośnie czas wizyty użytkownika w Twoim sklepie, a liczba kupujących wzrasta średnio o 10 %, czyli o tym dlaczego jako właściciel powinieneś zainteresować się rekomendacjami.
Jak sprawić, żeby rekomendacje były wiarygodne w oczach klienta?
Trzy sposoby na budowę rekomendacji.
Jak wdrożyć personalizowane rekomendacje w Twoim sklepie internetowym w ciągu jednego dnia i zwiększ swoje zyski.
Automatyzacja działań reklamowych w modelu RTB
Czym jest RTB i do czego służy? W jaki sposób można zautomatyzować większość działań reklamowych służących do przygotowania kampanii reklamowej.
Przedstawione zostaną korzyści płynące z tego modelu sprzedaży - jak chociażby możliwość generowania dynamicznych i spersonalizowanych kreacji.
Omówione zostaną też sposoby automatyzacji kampanii reklamowych na przykładzie remarketingu.
Na końcu pojawi się odpowiedź na kontrowersyjne pytanie: "Dlaczego nie jest potrzebna wiedza ekspercka aby uzyskać wysokiej skuteczności kampanie reklamowe".
MultiChannel e-Commerce
Czym jest handel wielokanałowy.
Jak firmy korzystają z handlu wielokanałowego?
Jakie możliwości daje obecność marki w wielu kanałach sprzedaży?
Kluczowe dla e-commerce jest połączenie obsługi klienta, zarządzania zamówieniami, cenami i fakturami.
Sprzedaż B2B
Dla kogo jest handel B2B w Internecie.
Omówienie rzeczywistych przykładów handlu B2B.
Jak prezentuje się skala sprzedaży w tym sektorze.
Korzyści płynące z wchodzenia w eCommerce oraz strategie wejścia.
Monitoring i analityka
Media społecznościowe - co to jest i dlaczego są tak ważne?
W jaki sposób media społecznościowe zmieniają sposoby komunikacji z klientami.
Omówione zostaną sposoby prowadzenia oraz monitorowania komunikacji w kanałach społecznościowych oraz budowania wizerunki marki.
Co ludzie mówią o Twoim sklepie – opinie w social media.
Na czym polega marketing w mediach społeczniościowych?
Marketing, obsługa klienta, budowanie wizerunku i sprzedaż – to wszystko możesz robić z pomocą mediów społecznościowych.
Ludzie mają bardzo wysokie zaufanie do treści, którą przekazują im znajomi – jak sklep może wykorzystać potencjał mediów społecznościowych?
4 przykłady sukcesu, kiedy marka sklepu została zbudowana właśnie poprzez media społeczniościowe.
Analityka internetowa w e-Commerce
Jak korzystać z narzędzi analitycznych do mierzenia i optymalizacji sklepu internetowego?
Przedstawione zostaną podstawowe metryki oraz sposoby interpretacji wyników.
Profesjonalne wykorzystanie Google Analitycs
Poznasz bardziej zaawansowane techniki analizy i wyciągania wniosków na podstawie danych zgromadzonych przez system analityki.
Prawo
Regulamin sklepu internetowego i aspekty prawne związane z prowadzeniem e-sklepu
Pozwy i klauzule niedozwolone, jak ich uniknąć w e-sklepie.
Ogrom przepisów, których przestrzeganie pomoże Ci zmniejszyć ryzyko prawne związane z prowadzeniem sklepu internetowego.
Jak dobrze skonstruować regulamin i gdzie bezpłatnie można znaleźć regulaminy sklepu internetowego?
Przedstawione zostaną przyczyny pojawiania się pozwów dotyczących klauzul niedozwolonych.
Konkretne porady na temat uzyskiwania świadomych zgód na przesyłanie informacji marketingowych i newslettera do klientów.
Uniknij najczęściej popełnianych błędów przez polskie e-sklepy.
Aspekty związane z ochroną własności intelektualnej i licencjami.
Zdobądź wiedzę, którą specjaliści zdobywali latami i poprowadź swój sklep internetowy do sukcesu.
Zainteresował Cię?
Nie czekaj, kup go!
199,00zł
Masz kod rabatowy? Wprowadź go teraz!

Zawartość kursu

Film wideo
Audio
PDF
PPT
Pliki
Ćwiczenia
Inne

Jaka jest

opinia użytkowników?

 - 11.12.2014
Wystawiona ocena: 
b.dobre
 - 31.01.2014
Wystawiona ocena: 
Teraz czekam na szkolenia zaawansowane, skupione na każdym z przedstawionych elementów z osobna np. Analytics, Adwords... itd.
 - 20.11.2013
Wystawiona ocena: 
Bardzo przydatny kurs - szczególnie informacje o reklamie, pozycjonowaniu i seo. Zaskakujące rzeczy związane z rekomendacjami - wykorzystam u siebie w sklepie.