Szkolenie Social selling - sprzedaż w mediach społecznościowych - Monika Czaplicka dla Infolia.pl

Social selling - sprzedaż w mediach społecznościowych

Zacznij monetyzować swoje działania w mediach społecznościowych. Zobacz, jakie kroki podjąć, aby sprzedawać dzięki social media. Nie omawiamy reklamy. Skupiamy się na pozostałych działaniach, jakie można prowadzić w social media, by sprzedawać.

Autor: Monika Czaplicka

179,00
Zacznij sprzedawać za pomocą social media
Każdy z nas spędza na portalach społecznościowych kilkanaście albo kilkadziesiąt godzin tygodniowo. Odwiedzamy Facebooka, Twittera, LinkedIn, Youtube i inne media społecznościowe.

Dlatego też social media są naturalnym miejscem, w którym można świetnie dotrzeć do klientów. Umiejętnie wykorzystane social media są miejscem, które mogą generować Twojej firmie sprzedaż produktów lub usług.
Jeżeli chcesz skutecznie sprzedawać na Facebooku, Twitterze, Instagramie, czy LinkedIn to powinno zainteresować Cię wideo szkolenie "Sprzedaż w social media" przygotowane przez Monikę Czaplicką.
W ponad 5-godzinnym wideo szkoleniu zobaczysz, jak i gdzie sprzedawać w social media, dowiesz się, który portal społecznościowy będzie dla Ciebie najskuteczniejszy oraz poznasz schematy, przykłady i case study skutecznych kampanii sprzedażowych w social mediach.

Szkolenie zostało stworzone z myślą o osobach, które chcą wykorzystać profile w mediach społecznościowych do sprzedaży. Nie mówimy typowo o reklamie, tylko o innych działaniach, które prowadzą do sprzedaży dzięki social mediom.
MONIKA
CZAPLICKA
Posiada wieloletnie doświadczenie w branży social media. Jest z nią zawodowo związana od wielu lat. Zaczynała od pracy w agencjach interaktywnych, przeszła przez pracę dla klientów. Obecnie szkoli i edukuje w zakresie strategii, komunikacji i skutecznych działań w mediach społecznościowych. Prelegentka na licznych konferencjach.
Specjalizuje się w kryzysach social media, strategiach marketingowych, marketingu szeptanym i WOMM. Przeanalizowała ponad 200 kryzysów social media z całego świata. Autorka książki „Zarządzanie kryzysem w social media” wydanej nakładem wydawnictwa Helion/OnePress. W ciągu pierwszych 2 miesięcy wyprzedany został prawie cały nakład.
Jak social media mogą zmienić sprzedaż sprzedaż w mojej firmie?


Na takie pytanie powinien odpowiedzieć sobie każdy, kto odpowiedzialny jest za wyniki sprzedażowe w swojej firmie.

Twoje media społecznościowe mogą być Twoimi kanałami sprzedaży. Nie mamy na myśli tutaj reklam - możesz podejmować masę innych działań, które wygenerują Ci sprzedaż za pośrednictwem różnych platform społecznościowych.

Wideo szkolenie "Sprzedaż w social media" odpowiada na pytania:
  • Na jakich platformach społecznościowych warto się pojawić? Opowiemy jak i gdzie sprzedawać w social media. Zobaczysz, które platformy będą najskuteczniejsze w Twoim biznesie.
  • Jakie są najczęstsze błędy popełniane przez firmy, które chcą sprzedawać dzięki mediom społecznościowym? Dowiesz się, jak uchronić się przed tymi błędami.
  • Co ma wpływ na sprzedaż w social media? Zobaczysz, jak wygląda proces decyzyjny w social media oraz jak można na niego wpływać.
  • Przedstawimy konkretne narzędzia, schematy i case study, które pozwolą na zaplanowanie kampanii sprzedażowych w mediach społecznościowych.
  • Jak bezpłatnie możesz promować produkty lub usługi w social media


Szkolenie Moniki Czaplickiej „Sprzedaż w social media” pokazuje, jak wykorzystać komunikację w social media do sprzedaży, jak za pomocą mediów społecznościowych zdobywać i pielęgnować leady, jak zamieniać fanów profili społecznościowych w klientów.
Czego dowiesz się ze szkolenia?
Ponad 5-godzinne wideo szkolenie "Sprzedaż w social media" przygotowane przez Monikę Czaplicką.
Moduł 1 "Jakie portale wybrać i co się na nich najlepiej sprawdza?"
Zastanawiasz się, jaką platformę społecznościowa wybrać do swoich działań, aby przyniosło Ci to zysk? Czy zdecydować się tylko na Facebooka, czy zainteresować się Twitterem albo LinkedIn? Gdzie przebywają określone grupy docelowe? W szkoleniu poznasz odpowiedzi na te pytania. Dowiesz się, jakie portale do czego się nadają – przejdziemy przez różne portale społecznościowe i pokażemy Ci, jaki mają potencjał sprzedażowy i jakie działania tam najlepiej się sprawdzają.
Moduł 2 "Sprzedaż na Facebooku"
Zobacz, jak pozyskiwać klientów i wykorzystać możliwości sprzedaży na Facebooku. Nie będziemy mówić o reklamie, tylko o innych działaniach na Facebooku, które przekładają się na sprzedaż. Omówione zostaną sposoby pozyskania klientów i sprzedaży na Facebooku: dzięki postom, konkursom, opiniom, aplikacjom i innym pomysłom.
Moduł 3 "Sprzedaż na innych kanałach"
Dowiesz się, jak sprzedawać i gdzie szukać klientów na innych kanałach. Omówimy LinkedInd, Twitter, Instagram i YouTube. Zobaczysz, jak najskuteczniej wykorzystywać darmowe opcje na tych portalach.
Moduł 4 "Optymalizacja sprzedaży na Facebooku - praktyka"
W tym module pokażemy, jak przygotować profil na Facebooku pod działania sprzedażowe. Przedstawimy wszystko w praktyce krok po kroku: jak wykorzystać różne elementy profilu do sprzedaży, jak zainstalować aplikace, stworzyć sklep na Facebooku i korzystac z grup.
Moduł 5 "Social selling – zdobywanie leadów i sprzedaż w mediach społecznościowych"
Istnieją pewne elementy, które są niezbędne do skutecznej sprzedaży w social media. W trakcie tego modułu zobaczysz, jak działają mechanizmy sprzedaży w social media, jak klienci podejmują tutaj decyzje i jak na te decyzje wpływać. Zobaczysz, jak szukać leadów i tworzyć relację w social media oraz jak tworzyć lejki sprzedażowe i cykle.
Moduł 6 "Pielęgnowanie leadów"
Ważna część sprzedaży w social media to zdobywanie leadów i kontaktów, które możesz przekształcić w klientów. W trakcie tego modułu dowiesz się, jak pozyskiwać leady, jak je pielęgnować i przekształcać w klientów oraz utrzymywać z nimi dobre relacje? Omówimy social CRM – czym powinny się cechować dobre systemy i jak je wykorzystać.
Moduł 7 "Monitoring mediów"
W szkoleniu zobaczysz, jak praktycznie wykorzystać monitoring mediów społęcznościowych do sprzedaży. Zobaczysz, co należy analizować, jak wyszukiwać informacje o klientach oraz o oznakach zainteresowania produktem lub usługą.
Moduł 8 "Uzupełnienie działań w social media"
Aby sprzedaż w social media przynosiła lepsze efekty warto ją połączyć z takimi narzędziami, jak landing page, newsletter, email marketing i seo. W tym module zobaczysz, jak uzupełnić działania w social media o dodatkowe elementy.
Moduł 9 "Narzędzia"
Przegląd narzędzi, które są potrzebne w sprzedaży w social media. Zobaczysz, jakie narzędzia są przydatne do monetyzacji Twoich działań w social media.
Zacznij monetyzować swoje działania w mediach społecznościowych
Wideo szkolenie „Sprzedaż w social media“ przygotowane zostało dla osób, którym zależy, aby za pomocą mediów społecznościowych dotrzeć do klientów i zwiększyć sprzedaż. Nie omawiamy reklamy. Skupiamy się na pozostałych działaniach, jakie można prowadzić w mediach społecznościowych, aby generować sprzedaż.

Kurs oparty doświadczenie Moniki Czaplickiej, przykłady i case study. Pokazuje, jakie działania i narzędzia, które pomogą Ci zwiększyć sprzedaż za pomocą mediów społecznościowych.
Biorąc udział w wideo szkoleniu otrzymujesz:
Profesjonalnie przygotowane ponad 5-godzinne wideo szkolenie o sprzedaży za pośrednictwem social media,
Instrukcje krok po kroku, dużo case study, przykładów, screenów,
Wideo dostępne na platformie Infolia, do którego możesz wracać w każdej wybranej przez Ciebie chwili,
Dostęp do szkolenia otrzymujesz na zawsze,
Certyfikat, który poświadczy ukończenie przez Ciebie szkolenia.
Niech działania w social media zaczną przynosić Ci pieniądze!
Zainteresował Cię?
Nie czekaj, kup go!
179,00zł
Masz kod rabatowy? Wprowadź go teraz!

Zawartość kursu

Film wideo
Audio
PDF
PPT
Pliki
Ćwiczenia
Inne

Jaka jest

opinia użytkowników?

 - 05.07.2017
Wystawiona ocena: 
Moc wiedzy, znakomicie podanej. Moniki mogę słuchać non stop. Ale nie mogę, teraz muszę tę wiedzę przełożyć na praktykę ;)
 - 31.05.2017
Wystawiona ocena: 
Bardzo dziękuję :) Okazało się, że baaardzo wielu rzeczy nie wiedziałam. Zabieram się do pracy.
Pozdrawiam
Agnieszka Kowalewska
 - 12.04.2017
Wystawiona ocena: 
Bardzo dobry kurs. Prowadzony ciekawie. Pokazuje media społecznościowe od innej strony. Można je fajnie wykorzystać do podniesienia sprzedaży.