Szkolenie Skuteczne działania na Facebooku i Instagramie - Monika Czaplicka dla Infolia.pl

Skuteczne działania na Facebooku i Instagramie

Chcesz wycisnąć jeszcze więcej z działań na Facebooku i Instagramie? Dołącz do kursu i zobacz, co robić, aby Twoje działania przekładały się na realne efekty biznesowe, a nie tylko na lajki i komentarze.

Autor: Monika Czaplicka

39,00
Chcesz wycisnąć jeszcze więcej z działań
na Facebooku i Instagramie?
Zastanów się, czy to, co publikujesz na Facebooku
i Instagramie na pewno odzwierciedla to, co chcesz przekazać ludziom o swojej firmie i czy realizuje to Twoje biznesowe cele.

A może są to przypadkowe posty typu "dzisiaj promocja taniej o 50 zł" lub treści, które generują dużo lajków i komentarzy, ale nie przekładają się na efekty biznesowe?

Niestety większość firm prowadzi swoje profile w mediach społecznościowych w przypadkowy sposób.
Ich działania nie przekładają się w żaden sposób na efekty biznesowe z różnych powodów:
  • zły wybór grupy docelowej,
  • brak konkretnego planu działania,
  • złe podejście od podstaw do social mediów, np.: inwestowanie w liczbę fanów, tworzenie treści jedynie dla lajków,
  • brak pomysłów, jak wykorzystać social media do sprzedaży.


Samo posiadanie profilu firmowego na Facebooku i Instagramie nic nie znaczy.
Najważniejsze jest, jakie korzyści biznesowe przynosi Ci ten profil.
Czy te działania związane z jego prowadzenie przynoszą Ci odpowiednie zyski i zwrot?
Bo przecież każde działanie, na które poświęcasz czas i budżet powinno przełożyć się w końcu na realne efekty biznesowe:
  • zwiększenie sprzedaży,
  • wypromowanie marki,
  • wzrost zapytań ofertowych,
  • zbudowanie bazy newsletterowej,
  • czy cokolwiek innego do czego dany biznes dąży.

Działasz już na Facebooku i Instagramie od pewnego czasu, ale nie zadowalają Cię efekty?

  • Dołącz do ponad 2,5 godzinnego wideo kursu i zobacz, jak wycisnąć jeszcze więcej z Facebooka i Instagrama.

Zainspiruj się do działania, korzystaj z doświadczenia Moniki i zobacz, jakich błędów nie popełniać. Dzięki temu lepiej wykorzystasz możliwości marketingowe i sprzedażowe Facebooka oraz Instagrama.


Dla osób, które chcą zobaczyć, jak prowadzić profile na Facebooku i Instagramie tak, aby przynosiło to wymierne efekty biznesowe przygotowaliśmy wideo z kurs stacjonarnego z marketingu i sprzedaży na Facebooku i Instagramie.
Zobacz o czym jest kurs:
MONIKA
CZAPLICKA
Posiada wieloletnie doświadczenie w branży social media. Jest z nią zawodowo związana od siedmiu lat. Zaczynała od pracy w agencjach interaktywnych, przeszła przez pracę dla klientów. Obecnie szkoli i edukuje w zakresie strategii, komunikacji i skutecznych działań w mediach społecznościowych. Prelegentka na licznych konferencjach.
Specjalizuje się w kryzysach social media, strategiach marketingowych, marketingu szeptanym i WOMM. Przeanalizowała ponad 200 kryzysów social media z całego świata. Autorka książki „Zarządzanie kryzysem w social media” wydanej nakładem wydawnictwa Helion/OnePress. W ciągu pierwszych 2 miesięcy wyprzedany został prawie cały nakład.
Stwórz strategię, którą rzeczywiście wykorzystasz
w swoich działaniach


Zaczniemy od podstaw, czyli od strategii, która sprawi, że nie będziesz działać w social mediach po omacku!

Boisz się, że strategia to jest taki kilkunastu stronicowy dokument,
który będzie kosztowało Cię dużo czasu i pieniędzy, a potem postawisz go na półce i zupełnie go nie wykorzystasz? Absolutnie nie o to chodzi!

Ze strategią obecności w social media, którą stworzysz podczas tego kursu, odpowiesz na kilka bazowych pytań, które pozwolą ci lepiej zrozumieć Twój biznes.

Dzięki opracowaniu takiej strategii i przeanalizowaniu swojej obecności w mediach społecznościowych możesz lepiej wykorzystać możliwości mediów społecznościowych.

Dowiesz się, gdzie warto pojawić się w social media i co publikować, aby przynosiło to realne korzyści dla Twojego biznesu.
Obejrzyj fragment kursu:
Dlaczego niektóre posty szybko zyskują popularność,
a inne giną wśród setek innych treści na Facebooku?

Odwieczne pytanie: co publikować?
  • Wiele firm publikuje posty bez większego celu - tylko po to, żeby zdobyć lajki.
  • Często już od początku nie ma się pomysłu co publikować w mediach społecznościowych.
  • Po pewnym czasie część osób widzi, że ich posty nie przynoszą żadnych rezultatów, więc ich schemat działania to wrzucenie czegokolwiek na Facebooka, żeby nie było pusto.
  • Jest też wiele firm, które nie wierzą, że mogą powiedzieć coś ciekawego o swojej działalności za pomocą mediów społecznościowych.


W trakcie szkolenia opowiem o tym, co warto publikować i jak skonstruować dobre posty. Pokażę wiele przykładów tego, co naprawdę fajnie działa na Facebooku i co Twoja firma może usprawnić, żeby ta komunikacja była lepsza.

Pokażę Ci, jak tworzyć treści, które zaangażują Twoich klientów i będą powodowały zamierzony cel.

Jaki może być to cel? Aby klienci kupowali Twoje produkty, korzystali z Twoich usług, dzielili się z swoimi danymi kontaktowymi czy cokolwiek innego, czego potrzebujesz w swoim biznesie.
Jak dobrze prowadzić profil na Facebooku?
Czy zastanawiasz się, jak zwiększyć liczbę fanów na fanpage?

Dobre wieści są takie, że absolutnie nie musisz się martwić wielkością fanpage’a. W kursie wytłumaczę dlaczego duży fanpage wcale nie oznacza dużo więcej klientów i dużo więcej zysku Twojej firmy.

Zobaczysz za to, jakie działania podejmowane na Facebooku rzeczywiście mogą wpłynąć na Twoje wyniki biznesowe. I na pewno nie jest to liczba fanów.


Powiem Ci dlaczego dużo ważniejsze jest to, żeby nauczyć się ludzi angażować.
Oczywiście nie chodzi o to, żeby odbiorcy lajkowali i komentowali.

Ogromnym problemem jest to, że łatwo jest tworzyć treści, które będą angażujące, ale nie będą związane w ogóle z Twoją marka i nie będą miały biznesowego celu. W trackie szkolenia pokażę Ci przykłady dobrych i złych postów. Poznasz zasady, jakimi należy kierować się, żeby Twoje działania przełożyły się na realne pieniądze i realne zyski dla Twojej firmy.
Obejrzyj fragment kursu:

Uzupełnij swoje działania na Facebooku

Kolejnym tematem, nad którym warto się pochylić w związku z prowadzeniem profilu na Facebooku
to uzupełnienie działań o chatboty, live i grupy:
  • Czym są chatboty? Czy opłaca Ci się je tworzyć i jak to zrobić?
  • Czy warto żeby twoja firma założyła grupę na Facebooku? Jak ją dobrze wykorzystać w działaniach biznesowych?
  • A może słyszysz wszędzie że Facebook Live to są teraz bardzo popularne i zastanawiasz się czy Twoja firma również powinna je robić?
Po szkoleniu będziesz wiedział/a, jak uzupełnić swoje działania na Facebooku o chatboty, live i grupy i komu te rozwiązania się opłacą.
Poznaj najważniejsze opcje reklamowe na Facebooku

Czy działania na Facebooku da się prowadzić bez wspierania się reklamami?
Porozmawiamy, o tym czy to jest prawda i oczywiście dla tych wszystkich, którzy chcą wykorzystać reklamę w swojej komunikacji opowiem o najważniejszych możliwościach reklamowych na Facebooku.

Pokażę podstawowe formaty reklamowe.
Opowiem czym jest remarketing i o co chodzi z custom audience.
Pokażę, czym jest pixel konwersji i oczywiście, jak wykorzystać go w lejkach sprzedażowych, bo przecież reklamy nie mają przynosi ci lajków, tylko realne pieniądze.
Wykorzystaj Instagram do celów biznesowych

Może masz prywatnego Instagrama, na którego wrzucasz zdjęcia tego, co jesz, tego co czytasz, co robisz, ale czy wiesz jak dobrze poprowadzić biznesowego Instagrama?

W tym kursie wideo zobaczysz, co warto publikować na Instagramie jako marka, a z jakich rzeczy zrezygnować. Omówimy, jakie zdjęcia warto wrzucać na profil, jak wybierać dobre hasztagi oraz ile ich tak naprawdę powinno być, aby działały.

Pokażę konkretne przykłady postów i opowiem, jak prowadzić komunikację, bo wbrew pozorom komunikacja na Instagramie jest inna niż na Facebooku.
Jak w social media prowadzić dobrą obsługę klienta?

W trakcie szkolenia opowiadam dużo na temat tego, jak się komunikować i jak sprzedawać w social media, ale przecież to tylko część tego co się dzieje z twoim klientem, bo potem następuje obsługa klienta.

Pokaże Ci, jak dobrze zająć się obsługą klienta tak, aby wykorzystać tę obsługę do tego, żeby znowu sprzedać.

Niestety obsługa klienta nie zawsze wychodzi tak jak powinna, więc porozmawiamy trochę na temat kryzysów w social media i jak sobie z nimi radzić.
Czego dowiesz się ze szkolenia?
Moduł 1 "Stwórz strategię!" - zaczniemy od tego, jak stworzyć strategię, która będzie Ci ułatwiała działania w mediach społecznościowych i pozwoli wykorzystać biznesowy potencjał social media. Skupimy się na stworzeniu przydatnej strategii, z której rzeczywiście skorzystasz.
Moduł 2 "Jak działa Facebook?" - w tym module dowiesz się, jakie czynniki wpływają na to, czy Twój post dotrze do wielu użytkowników, czy też przepadnie w czeluściach Facebooka wśród wielu innych nieciekawych postów.
Moduł 3 "Jak angażować na Facebooku i prowadzić fanpage?" - jak tworzyć treści w social media, które zarówno są angażujące dla odbiorców, jak i spełniają biznesowe cele - czy to sprzedaż, zapis na newsletter, czy zostawienie danych kontaktowych. Dowiesz się też, jakie błędy stoją na przeszkodzie korzystania z potencjału sprzedażowego Facebooka i sprawdzisz, czy nie popełniasz ich na swoim profilu. Zobacz, jak budować angażujący profil na Facebooku i zdobywać fanów rzeczywiście zainteresowanych tematyką związaną z Twoją firmą.
Moduł 4 "Co publikować na Facebooku?"- w końcu pojawia się odwieczne pytanie - co publikować? Dlatego w tym szkoleniu zobaczysz schematy angażujących typów postów, które rozłożymy na czynniki pierwsze.
Moduł 5 "Chatboty, grupy i live na Facebooku" - to dodatkowe możliwości na Facebooku, czyli o tym jak wykorzystać transmisje live, grupy i chatboty w biznesie.
Moduł 6 "Przegląd możliwości reklamowych na Facebooku"- po krótce omówię reklamy na Facebooku i Instagramie – przeklikamy się przez główne opcje.
Moduł 7 "Co publikować na Instagramie?" - w trakcie kursu opowiem też o Instagramie, który jest świetnym kanałem sprzedażowym - oczywiście o ile potrafisz wykorzystać jego potencjał. Przedstawię konkretne przykłady postów, z których warto i nie warto korzystać.
Moduł 8 "Kryzys i obsługa klienta", czyli o tym, jak w social media prowadzić dobrą obsługę klienta i jak radzić sobie z sytuacjami kryzysowymi.
Jak przełożyć działania na Facebooku i Instagramie na konkretne biznesowe efekty dla Twojej firmy?
Chcesz wycisnąć, jak najwięcej z możliwości sprzedażowych Facebooka i Instagrama?

W szkoleniu pokażę, jak prowadzić takie działania, które przynoszą coś więcej niż lajki i komentarze. W tym kursie zobaczysz, jak prowadzić profile na Facebooku i Instagramie, aby przynosiło Ci to biznesowe efekty.
Biorąc udział w wideo szkoleniu otrzymujesz:
Ponad 2,5-godzinne nagranie wideo z kursu stacjonarnego o skutecznych działaniach na Facebooku i Instagramie,
Wiele praktycznych przykładów, wskazówek, jak działać na Facebooku i Instagramie oraz informacji, jakich błędów unikać, aby osiągnąć biznesowe efekty,
Wideo dostępne na platformie Infolia, do którego możesz wracać w każdej wybranej przez Ciebie chwili,
Dostęp do szkolenia otrzymujesz na zawsze,
Certyfikat, który poświadczy ukończenie przez Ciebie szkolenia.
Dołącz do szkolenia i zobacz, jak wykorzystać biznesowy potencjał Facebooka i Instagrama.
Zainteresował Cię?
Nie czekaj, kup go!
39,00zł
Masz kod rabatowy? Wprowadź go teraz!

Zawartość kursu

Film wideo
Audio
PDF
PPT
Pliki
Ćwiczenia
Inne

Jaka jest

opinia użytkowników?

Brak komentarzy