Szkolenie SEO w content marketingu - Krzysztof Marzec dla Infolia.pl

SEO w content marketingu

Połączenie SEO i content marketingu daje możliwość dotarcia do klienta w odpowiednim momencie, z odpowiednim przekazem. Dołącz do kursu i zacznij tworzyć treści, które zajmują wysokie pozycje w Google oraz zwiększają ruch na Twoją stronę.

Autor: Krzysztof Marzec

177,00
Jak tworzyć dobre treści na strony internetowe?
Jeśli masz stronę internetową to na pewno zależy Ci, aby znalazła się ona na wysokich pozycjach w wynikach wyszukiwania Google na ważne dla Ciebie zapytania.

  • Jak tworzyć treści z myślą zarówno o pozycjonowaniu, jak i czytelnikach?

  • Jak zdobywać dobre linki i wzmocnić widoczność Twojej strony?
W trakcie kursu wideo "SEO w content marketingu, czyli jak tworzyć dobre treści na strony internetowe" zobaczysz, jak połączyć wartościową treść i przemyślaną optymalizację pod Google, aby zawalczyć o wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania.

Kurs przeznaczony jest dla osób, które zarządzają treściami na stronach internetowych, prowadzą blogi, tworzą artykuły lub zajmują się pozycjonowaniem stron.


Połącz umiejętnie działania SEO i content marketing!
SEO jest jedną z najlepszych metod pozyskiwania ruchu na stronę internetową.

Ten ruch: świetnie konwertuje, doskonale sprzedaje i jest taką formą, która przez użytkowników nie jest postrzegana jako reklama.


Content marketing to odwieczny partner SEO.
Ciężko zawalczyć o dobre pozycje bez doskonałych treści na stronie.


Jeśli chcesz osiągnąć dobre wyniki to musisz umieć połączyć te dwa narzędzia:
- pisanie treści pod użytkownika
- i optymalizacja treści pod Google.

Dołącz do kurs wideo przygotowanego przez doświadczonego praktyka Krzysztofa Marca i zobacz, jak umiejętnie połączyć SEO i content marketing.
KRZYSZTOF
MARZEC
Krzysztof Marzec - CEO agencji reklamowej DevaGroup, agencji Partner Google Premier i Google Rising Star. Certyfikowany trener Google AdWords oraz certyfikowany specjalista Google Analytics.
Autor szkoleń i artykułów oraz dwóch książek z tej tematyki, wykładowca Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera. Pracował dla takich marek, jak: Allegro.pl, DaWanda, Neo24, Shoper.pl, Conrad.pl, Interia.pl, Grupa RMF czy Wydawnictwo Bauer. Specjalizuje się w strategiach wykorzystujących analitykę cyfrową do optymalizacji działań.
Twórz treści, które zajmują wysokie pozycje w Google i zwiększają ruch na Twoją stronę.
Google kocha dobry content.

Dołącz do kursu wideo i zobacz, jak tworzyć treści, które przyciągają klientów i przynoszą efekty przez wiele lat.

Połączenie SEO i content marketingu daje możliwość dotarcia do klienta w odpowiednim momencie, z odpowiednim przekazem.
Odpowiednio zoptymalizowane i wypozycjonowane artykuły będą przynosić rezultaty przez długi czas i na wielu etapach cyklu zakupowego:

  • 1. Pozwolą trafić użytkownikom na Twoją stronę w momencie kiedy szukają danego produktu lub usługi. Wysokie pozycje w Google pozwalają na skrócenie drogi do klienta.

  • 2. Dobrze napisane artykuły zatrzymają tych użytkowników na dłużej i przekonują do zakupu produktów lub do skorzystania z usług. Odpowiednio wypozycjonowany artykuł może przynosić Ci nowych klientów przez wiele lat.

  • 3. Co ważne, bez dobrego SEO same powroty na stronę będą utrudnione. Klient, który widział naszą stronę czy o nas słyszał, musi w bardzo prosty sposób móc wrócić do nas na stronę.


Stąd połączenie SEO i content marketingu spełnia wiele ról - od pozyskania klienta, przez budowę świadomości marki, aż po ułatwienie dokończenia konwersji (podobnie jak remarketing).

W trakcie tego kursu wideo Krzysztof Marzec wskaże Ci praktyczne metody na optymalne połączenie SEO i content marketingu, aby tworzone przez Ciebie treści mogły zdobywać wysokie pozycje w Google i jednocześnie spełniały swoje biznesowe cele.


Obejrzyj fragment kursu wideo "SEO w content marketingu, czyli jak tworzyć dobre treści na strony internetowe":


Poświęcasz czas na stworzenie treści, artykułów, ale przechodzą one bez większego echa i nie zdobywają takich pozycji w Google na jakie liczyłeś/aś?
Chcesz, aby Twoje treści generowały duży ruch z Google i trafiały do odpowiedniej grupy docelowej?
Tego właśnie dowiesz się z praktycznego kursu wideo "SEO w content marketingu, czyli jak tworzyć dobre treści na strony internetowe" prowadzonego przez z Krzysztofa Marca.
  • Podczas kursu wideo zyskasz pomysły na nowy content i poznasz sposoby na jego dobre zoptymalizowanie.
  • Zobaczysz krok po kroku, jak zawalczyć o czołowe pozycje w wynikach wyszukiwania i organiczny ruch na Twoją stronę dzięki umiejętnie stworzonym treściom.
  • Zaczniesz tworzyć treści, które zdobywają mocne pozycje w Google, trafiają do Twojej grupy docelowej, generują duży ruch na Twoją stronę i spełniają swoje biznesowe cele.
Bez zdobycia wysokich pozycji Google zmniejszasz swoje szanse dotarcia do klienta w momencie kiedy szuka danej usługi lub produktu. Twoja strona jest też mniej widoczna w wyszukiwarce, mniej osób na nią trafia, a to oznacza mniej klientów i niższą sprzedaż.
O kursie wideo "SEO w content marketingu" w kilku słowach:
Jak to jest, że dana strona przyciąga setki tysięcy kliknięć z Google, a Ty piszesz i optymalizujesz, ale ruch nadal jest niesatysfakcjonujący?

Odpowiada za to synergia działań: wartościowa treść oraz przemyślana optymalizacji pod Google.

Podczas kursu zdradzę te metody, które odpowiadają za sukcesy sklepów, blogów i stron firmowych w Google.
Kurs pokaże najczęstsze błędy przy tworzeniu treści na strony internetowe oraz sposoby, jak te błędy wyeliminować
Blog może być świetnym źródłem ruchu dla Twojej strony. Posty mogą pomóc Ci zdobyć nowych klientów, o ile są dobrze skonstruowane.

Podczas kursu wideo "SEO w content marketingu, czyli jak tworzyć dobre treści na strony internetowe" zobaczysz, jakie są najczęstsze problemy z tworzeniem treści i jak je wyeliminować:
  • Za mało osób wie o istnieniu Twojej strony. Nie wiesz, jak dobrze zoptymalizować artykuły pod Google.
  • Piszesz artykuły, ale są one mało widoczne w Google i nie wykorzystujesz potencjału bezpłatnego ruchu z Google.
  • Tworzysz treści i masz czytelników, ale tak naprawdę trafiasz do nieodpowiedniej grupy docelowej.
  • Nie wiesz o czym pisać, zaczyna brakować Ci pomysłów na dobre treści, które trafią w potrzeby Twoich czytelników i jednocześnie zrealizują Twoje cele biznesowe.
Jeśli odpowiadasz za wyniki marketingowe i sprzedażowe to ten praktyczny wideo kurs „SEO w content marketingu” nie tylko wyeliminuje błędy z Twojej pracy,
ale wskaże drogę, jak tworzyć takie treści i jak je zoptymalizować,
aby zwiększały one widoczność strony w Google i dzięki temu wpływały na wzrost sprzedaży.




Obejrzyj fragment kursu wideo "SEO w content marketingu, czyli jak tworzyć dobre treści na strony internetowe":



Zastanawiasz się, jak lepiej wykorzystać treści do generowania ruchu na stronę, poprawienia pozycji w wynikach wyszukiwania Google i dotarcia do odpowiedniej grupy docelowej?
Zobacz czego dowiesz się z 4-godzinnego szkolenia "SEO w content marketingu, czyli jak tworzyć dobre treści na strony internetowe":
Wstęp do content marketingu
Podstawy marketingu treści.
Czym jest, a czym nie jest conten marketing.
Poznaj zasady marketingu treści. Przykłady.
Omówimy absurdy content marketingu i jak ich unikać.
Zadbaj samodzielnie o SEO na stronie
Optymalizacja SEO on-site:
Omówimy wszelkie aspekty technicznego SEO, czyli zasady on-site, które będą miały wpływ na efektywność działań.
Poznasz działanie m.in. crawlera, podstawy wykonania audytu SEO oraz uzbroisz swoją przeglądarkę we wtyczki ułatwiające pracę.
Poznasz nowe narzędzie do precyzyjnej optymalizacji strony na podstawie analizy konkurencji w wynikach wyszukiwania.
Słowa w content marketingu i SEO
Warsztat z budowania list słów kluczowych i ich grupowania.
W tej części zobaczysz, jak przygotować projekt analizy słów kluczowych.
Dowiesz się jak napisać mniej, aby mieć lepszy efekt, czyli jak poprawnie grupować słowa kluczowe.
Omówimy narzędzia, które ułatwią Ci pracę, m.in.: Senuto, Semstorm.
Content marketing - zasady budowania treści pod SEO
Zacznij tworzyć lepsze treści pod SEO.
Dowiesz się jakie są obowiązkowe elementy artykułu pisanego pod Google.
Omówimy jak poprawić istniejące artykuły i poradniki na stronie.
Napiszesz szkic artykułu zoptymalizowanego pod słowa kluczowe.
Link building
Jak za pomocą content marketingu pozyskiwać linki i budować wizerunek biznesu.
Omówimy najpopularniejsze platformy pozyskiwania linków przez content marketing.
Prowadzący szkolenie pokaże serię gotowych rozwiązań i strategii jak dobrą treścią pozyskiwać linki i zwiększać widoczność strony.
Zobaczysz, jak w praktyce wykorzystać narzędzia i platformy do zdobywania linków.
Brak pomysłów na dobre artykuły? Poznasz narzędzie, które pomoże, kiedy zabraknie Ci weny na nowe treści.
Jak wykorzystać analitykę, aby tworzyć skuteczniejsze treści
Analityka w content marketingu.
Zobaczysz, jak analizować wyniki swojej pracy w Google Analytics.
Zaczniesz praktycznie wykorzystywać Hotjar.
Będziesz umiał ocenić jak zachowują się użytkownicy na Twojej stronie i co możesz ulepszyć.
Przedstawione narzędzia pozwolą Ci zrozumieć jakich treści produkować więcej i jakie treści będą skuteczniejsze w Twoim przypadku.
Analiza zaplecz
Jak analizować zaplecza.
Pobawmy się w szpiega i zobaczmy jaki śmietnik zostawiają w sieci pozycjonerzy.
Poznasz metody wykrywania zaplecz i ich analizy.


Obejrzyj fragment szkolenia online:


Weź udział w kursie wideo, jeśli nurtują Cię te pytania:
Jak zawalczyć o czołowe pozycje w Google dzięki dobrze przygotowanym treściom?
W trakcie kursu wideo dowiesz się więcej o optymalizacji contentu pod SEO, poznasz przydatne narzędzia oraz zobaczysz, jak usprawnić działania marketingowe i sprzedażowe:

Chcesz poprawić widoczność Twojej strony w wynikach wyszukiwania?
Poznasz metody gotowe do natychmiastowego wdrożenia.

Czy dane treści przyniosły oczekiwany efekt?
Poznasz narzędzia analityczne, które pozwolą Ci ocenić i poprawić skuteczność tworzonych treści, a także tworzyć więcej contentu, który trafia w potrzeby Twojej grupy docelowej.

Jak zdobywać dobre linki i wzmacniać widoczność Twojej strony?
Zobacz, jak zwiększyć ruch na stronę dzięki SEO i content marketingowi. Dobrze stworzone treści przynoszą efekty przez wiele lat.


Obejrzyj fragment szkolenia online:




Lepszy ruch z Google: połącz SEO i content marketing

Biorąc udział w szkoleniu otrzymujesz:
Ponad 4-godzinne profesjonalnie przygotowane wideo szkolenie "SEO w content marketingu, czyli jak tworzyć dobre treści na strony internetowe",
W trakcie szkolenia poznasz cały proces tworzenia świetnych treści, które znajdą się wysoko w wynikach wyszukiwania. Poznasz narzędzia i metody, które możesz natychmiast wykorzystać w swojej pracy. Wszystko omówione krok po kroku,
Wideo dostępne na platformie Infolia, do którego możesz wracać w każdej wybranej przez Ciebie chwili,
Dostęp do szkolenia otrzymujesz od razu po zakupie i na zawsze,
Certyfikat, który poświadczy ukończenie przez Ciebie szkolenia.
Ruch z Google to jeden z najlepszych typów ruchu jakie możemy pozyskać na naszą stronę. Zadbaj o to już teraz!
Zainteresował Cię?
Nie czekaj, kup go!
177,00zł
Masz kod rabatowy? Wprowadź go teraz!

Zawartość kursu

Film wideo
Audio
PDF
PPT
Pliki
Ćwiczenia
Inne

Jaka jest

opinia użytkowników?

 - 08.02.2019
Wystawiona ocena: 
Wysoki poziom wiedzy i ta wiedza jest dobrze przekazywana. Do polecenia.
 - 16.01.2019
Wystawiona ocena: 
Jasny, klarowny kurs. Przydatna wiedza. Na sto procent wykorzystam ją w swojej pracy.