Szkolenie Promocja małej firmy i budowanie jej wizerunku - Marcin Pietraszek dla Infolia.pl

Promocja małej firmy i budowanie jej wizerunku

Masz własną firmę i szukasz efektywnych sposobów na jej promocję? Szkolenie wideo "Promocja małej firmy i budowanie jej wizerunku" jest dla Ciebie! Wykorzystaj to, że prowadzisz małą firmę i promuj ją w taki sposób, na jaki nie mogą pozwolić sobie większe przedsiębiorstwa.

Autor: Marcin Pietraszek

199,00
Zobacz, jak nowocześnie i skutecznie promować małą firmę.
Współczesne narzędzia marketingowe pozwalają działać bardzo skutecznie małym firmom o niewielkim budżecie… o ile wie się, jak to mądrze zrobić.
Największą bolączką niewielkich biznesów jest brak czasu na działania marketingowe albo ograniczony budżet na reklamę.
Jeśli szukasz sposobów, w jaki sposób możesz promować swoją działalność nie wydając dużo pieniędzy to szkolenie online „Promocja małej firmy i budowanie jej wizerunku“ jest dobrym wyborem.
Nie jest tak, że bez względu na wielkość firmy działania zawsze będą takie same. Jak powinna robić to mądrze mała firma?
Nie trzeba poświęcać całych dni na marketing i przeznaczać na to dużo pieniędzy. Nie musisz mieć milionów na koncie, aby wypromować swój biznes. Wystarczy poznać internetowe narzędzia (często darmowe), zobaczyć praktyka w akcji i wprowadzić zaproponowane działania do swojego biznesu.
Zwiększaj sprzedaż, ilość pozyskanych klientów i buduj dobry PR dzięki mądremu marketingowi, na który nie wydasz fortuny.
Szukasz tanich i sprawdzonych pomysłów na promocję swojego biznesu?
Mały budżet przy odpowiednich działaniach marketingowych omówionych podczas tego kursu wideo przyniesie Ci dużo korzyści – poza zwrotem pieniędzy wydanych na reklamę – zyskasz realne korzyści finansowe i wizerunkowe w krótkim czasie.
Internetowe szkolenie pokaże Ci:
  • wykorzystanie darmowych internetowych narzędzi dla małych firm,
  • jak przy niskich nakładach na reklamę osiągnąć duże efekty,
  • strona www dla małych firm,
  • budowanie dobrego PR dla niewielkich biznesów i dlaczego warto to robić,
  • serwisy społecznościowe i wykorzystanie ich mośliwości dla małych firm,
  • płatna reklama – Google AdWords i Facebook Ads,
  • jak zadbać o dobry copywriting, content marketing, pozycjonowanie i media społecznościowe.
Marcin Pietraszek podczas wideo kursu „Promocja małej firmy i budowanie jej wizerunku“ zdradza swoje własne metody i sposoby, z których korzysta na co dzień, podczas pracy w swojej agencji marketingowej.
MARCIN
PIETRASZEK
Autor popularnych książek biznesowych skierowanych do właścicieli małych i średnich firm („Sprytny biznes”, „PRo-MOC-ja”, „Twój pierwszy pracownik”), przekłada teorię dotyczącą zarządzania, która powstała z myślą o międzynarodowych korporacjach, na język zrozumiały i przydatny w znacznie mniejszym biznesie i w specyficznych, polskich warunkach.
Jego pracą i pasją jest wspieranie przedsiębiorców w rozwijaniu ich firm, dlatego prowadzi Agencję Public Relations Empemedia.pl, organizuje szkolenia oraz udziela indywidualnych konsultacji z zakresu PR-u, personal brandingu, marketingu i zarządzania.
Gdy nie zajmuje się biznesem, czyta dobre książki, pisze opowiadania i powieści, a czasem wychodzi w miasto, by fotografować architekturę i przejawy zwykłego życia.
Niezbędnik każdej małej firmy żądnej sukcesu
Aby wypromować swój biznes nie musisz mieć dużego budżetu – poznaj nowe pomysły, praktyczne narzędzia i sprawdzone sposoby na skuteczną reklamę.
Szkolenie online „Promocja małej firmy i budowanie jej wizerunku“ będzie dla Ciebie szczególnie przydatne, jeżeli:
  • Jesteś właścicielem własnej firmy lub zamierzasz rozpocząć działalność?
  • Zastanawiasz się jak pozyskać klientów lub zwiększyć sprzedaż?
  • Chcesz, by Twoja firma była rozpoznawalna?
  • Pragniesz, aby firma cieszyła się powodzeniem i uznaniem Klientów?
  • Chcesz, by o tym, co robisz, mówiły media?
  • Zależy Ci na stworzeniu mocnej marki bez dużych nakładów finansowych?
Do wypromowania biznesu nie wystarczy dzisiaj już tylko strona internetowa, prowadzenie Facebooka i wykupienie banerów na jakimś portalu. Jednak z drugiej strony promocja firmy jest zdecydowanie łatwiejsza niż kiedyś dzięki wielu narzędziom i możliwościom, jakich wcześniej nie miały małe biznesy.
Najważniejsze w małej firmie jest to, żeby koszty reklamy nie były większe niż zysk, a jak do tego dojść dowiesz się dzięki szkoleniu online „Promocja małej firmy i budowanie jej wizerunku“.
Poznasz różne sposoby promocji firmy, które możesz wykorzystać w reklamie, np.: sklepu internetowego, usług lokalnych, startupu, czy usług internetowych. Całość szkolenia stanowi zbiór inspirujących pomysłów, cennych doświadczeń i łatwych porad gotowych do wprowadzenia od razu do działań reklamowych małego biznesu.
Czego dowiesz się ze szkolenia?
Dlaczego mały może dużo i jak to osiągnąć.
Jak nowocześnie i skutecznie promować małą firmę.
Mała firma w social media – złote zasady i zakazy.
Czym jest responsywność i dlaczego warto poświęcić czas tej kwestii?
Budowanie relacji i udoskonalanie oferty.
Jak znaleźć ambasadorów marki tak, aby promowali Twoje produkty/usługi.
Content marketing, czyli marketing treści – wizerunek i promocja w jednym.
Strona www dla małych firm – na co zwrócić uwagę, czego nie robić i jak ją udoskonalić.
Jak tworzyć rozwiązania sprzedażowe, których oczekują klienci.
Budowanie ścieżki zakupowej.
Jak prezentować ceny produktów i usług.
Efekt synergii - jak przy niskich nakładach osiągnąć duże efekty.
Jak osiągnąć efekt skali.
Kilka słów o dobrym copywritingu, e-mail marketingu i pozycjonowaniu.
Podstawy płatnej reklamy – Google AdWords i Facebook Ads.
Tradycyjne metody reklamy – skuteczne ulotki, wizytówki, kupony i reklamy w prasie.
Jak etycznie reklamować firmę na forach internetowych.
Jak reagować na krytykę – uniwersalne sposoby.
Budowanie lojalności klientów – sprawdzone metody.
Promocja biznesu własną osobą – networking i wystąpienia publiczne.
Dowiedz się co chwyta za serce klienta!
Promocja małej firmy i budowanie jej wizerunku.
W małej firmie ludzie muszą być przygotowani do pełnienia różnych ról w różnym zakresie. Dlatego liczy się dobra organizacja pracy. Jeśli w firmie zajmujesz się wieloma rzeczami – musisz być wszechstronny/wszechstronna, więc optymalizuj i usprawniaj swoją pracę tak, aby przynosiła ona zamierzone efekty. Szczególnie, jeżeli w zakresie Twoich obowiązków leży marketing, promocja i PR, od której zależą wyniki finansowe, sprzedaż i wizerunek małej firmy. Poznaj skuteczne i efektywne sposoby w internetowym kursie „Promocja małej firmy i budowanie jej wizerunku“.
Biorąc udział w szkoleniu otrzymujesz:
Ponad dwugodzinne szkolenie online, które pokaże Ci jak promować małą firmę skutecznymi i tanimi sposobami,
W trakcie internetowego kursu na swoim ekranie zobaczysz krok po kroku wszystko to, o czym opowiada autor szkolenia,
Wideo dostępne na platformie Infolia, do którego możesz wracać w każdej wybranej przez Ciebie chwili
w ciągu 1 roku od dnia zakupu.
Zobacz, jak dobrze wypromować swój biznes w Internecie bez dużego budżetu.
Zainteresował Cię?
Nie czekaj, kup go!
199,00zł
Masz kod rabatowy? Wprowadź go teraz!

Zawartość kursu

Film wideo
Audio
PDF
PPT
Pliki
Ćwiczenia
Inne

Jaka jest

opinia użytkowników?

 - 02.10.2014
Wystawiona ocena: 
Dobry kurs dla osób pracujących w małych firmach. Na pewno wykorzystam kilka porad w mojej pracy.
 - 29.09.2014
Wystawiona ocena: 
3