Szkolenie Jak zwiększyć zasięg w social media - Monika Czaplicka dla Infolia.pl

Jak zwiększyć zasięg w social media

Zmagasz się ze spadającymi zasięgami w social media? W trakcie kursu wideo "Jak zwiększać zasięgi w social media, czyli o dobrej komunikacji w mediach społecznościowych" zobaczysz, jak możesz temu zaradzić.

Autor: Monika Czaplicka

107,00
Jak zwiększyć zasięg w social media?
Jeśli masz profile w mediach społecznościowych to zapewne chcesz dotrzeć ze swoim przekazem do jak największej ilości osób.

  • Jak zwiększać zasięgi na Facebooku i innych mediach społęcznościowych?

  • Jak publikować treści, żeby docierały do większej ilości odbiorców?
W trakcie kursu wideo "Jak zwiększyć zasięg w social media, czyli o dobrej komunikacji w mediach społecznościowych" zrozumiesz, jakie treści w mediach społecznościowych zdobywają duże zasięgi, jak komunikować się w social media z odbiorcami i co zrobić, aby poprawić działania w mediach społecznościowych.

Kurs przeznaczony jest dla osób, które zarządzają profilami w mediach społecznościowych, ale zależy im na uzyskaniu jeszcze lepszych wyników.


Prowadź przemyślaną komunikację w social media!
Duża część osób, która prowadzi profile w mediach społecznościowych, skarży się na spadające zasięgi.
- Co zrobić, aby temu zapobiec?
- Czy istnieją jakieś techniki, które stosują specjaliści social media?


W trakcie tego kursu wideo nie poznasz żadnych "magicznych sztuczek" na podkręcenie zasięgów.
Ten kurs to solidna dawka wiedzy o tym, jak komunikować się w social mediach.


To właśnie poznanie tych zasad pozwoli Ci zwiększyć zasięgi w mediach społecznościowych.
I co ważniejsze: ta wiedza będzie procentowała przez wiele lat. Niezależnie od tego jaki profil w social media będziesz prowadzić.


Dołącz do kurs wideo "Jak zwiększyć zasięg w social media, czyli o dobrej komunikacji w mediach społecznościowych" przygotowanego przez Monikę Czaplicką i zobacz, jak docierać do większej ilości osób w social media.
MONIKA
CZAPLICKA
Posiada wieloletnie doświadczenie w branży social media. Jest z nią zawodowo związana od wielu lat. Zaczynała od pracy w agencjach interaktywnych, przeszła przez pracę dla klientów. Obecnie szkoli i edukuje w zakresie strategii, komunikacji i skutecznych działań w mediach społecznościowych. Prelegentka na licznych konferencjach.
Specjalizuje się w kryzysach social media, strategiach marketingowych, marketingu szeptanym i WOMM. Przeanalizowała ponad 200 kryzysów social media z całego świata. Autorka książki „Zarządzanie kryzysem w social media”. W ciągu pierwszych 2 miesięcy wyprzedany został prawie cały nakład.


Obejrzyj fragment kursu wideo "Jak zwiększać zasięgi w social media, czyli o dobrej komunikacji w mediach społecznościowych":



Sprawdź program wideo kursu
Zobacz czego dowiesz się ze szkolenia "Jak zwiększyć zasięg w social media, czyli o dobrej komunikacji w social media":
Zrozumieć social media
Na początku poznasz mechanizmy, jakimi rządzi się marketing w social media.
Pomówimy o zasięgu, możliwościach zakupowych, grupach docelowych, zaangażowaniu i wpływie.
Po co ktoś ma polubić Twój profil w mediach społecznościowych?
Po co ktoś ma czytać Twoje treści w social media?
Pomysły i rozwiązania.
Polubienie fanpage to jedna sprawa, ale jak utrzymać zainteresowanie tej osoby?
Jak uzyskać dobry zasięg i zaangażowanie, które przełożą się na konkretne efekty dla Twojego biznesu?
Jak się wyróżnić w mediach społecznościowych i osiągać efekty w social media?
Co spowoduje, że Twoja marka będzie wyjątkowa na tle innych?
Jak być pierwszym w swojej kategorii?
Zrozumienie co wpływa na ludzi w social media i jak osiągać tutaj konkretne efekty: np: sprzedaż, budowanie wizerunku.
Działania na Facebooku
W tym momencie kursu wiesz już jakie są zasady marketingu w social media.
W tym module zajmiemy się działaniami na Facebooku.
Omówimy elementy, które wpływają na algorytm, który decyduje o tym co wyświetla się Ci na Facebooku.
Dlaczego zasięgi na Facebooku spadają i jak temu zaradzić?
Jak tworzyć dobre treści na Facebooka?
Content w social media
Konkretne przykłady postów, które działają i które nie działają w social media.
Poznasz typy contentu.
Odpowiemy sobie na kilka pytań, które ułatwią Ci tworzenie contentu w social media.
Na jakie platformy społecznościowe opłaca się tworzyć content?
Jakie treści publikować, aby rzeczywiście wpływały one na ludzi.
Influencer marketing i marketing kalendarzowy
Jak stosować marketing kalendarzowy i real time marketing w swoich działaniach?
Współpraca z inlfuencerami jest jednym z ciekawszych narzędzi do zwiększenia zasięgów w social media.
W tym module dowiesz się, jak dobrać takiego influencera, na co zwracać szczególną uwagę i co influencerzy mogą zrobić dla Twojej marki.
W ostatnim czasie dużo słyszy się o botach i kupionych lajkach, dlatego w trakcie kursu poznasz sposoby, które pozwolą Ci ocenić, czy na pewno warto współpracować z danymi osobami.
Konkursy
Bardzo wiele marek w swoich działaniach social media wykorzystuje konkursy.
Czy konkursy to dobry pomysł na budowanie zasięgu?
W tym module dowiesz się, jakie zasady powinny mieć takie konkursy i czego nie możemy zrobić, żeby Facebook nie zbanował naszego fanpage'a


Zwiększ zasięg w social media - zacznij prowadzić przemyślaną komunikację

Biorąc udział w szkoleniu otrzymujesz:
Wideo szkolenie "Jak zwiększyć zasięg w social media, czyli o dobrej komunikacji w mediach społecznościowych",
W trakcie kursu zobaczysz, jak prowadzić komunikację, aby zwiększyć zasięg w social media i docierać do większej ilości osób,
Wideo dostępne na platformie Infolia, do którego możesz wracać w każdej wybranej przez Ciebie chwili,
Dostęp do szkolenia otrzymujesz od razu po zakupie i na zawsze,
Certyfikat, który poświadczy ukończenie przez Ciebie szkolenia.
Dołącz do szkolenia i zacznij docierać do większej ilości odbiorców w social media
Zainteresował Cię?
Nie czekaj, kup go!
107,00zł
Masz kod rabatowy? Wprowadź go teraz!

Zawartość kursu

Film wideo
Audio
PDF
PPT
Pliki
Ćwiczenia
Inne

Jaka jest

opinia użytkowników?

 - 18.02.2019
Wystawiona ocena: 
Bardzo ciekawe, szczególnie część o konkursach i współpracach.
 - 08.02.2019
Wystawiona ocena: 
Nie i jeszcze raz nie. To szkolenie niczego nie wnosi, zaś sposób prowadzenia jest poniżej krytyki :(