Szkolenie Jak zdobyć uwagę klientów w social media? - Paweł Tkaczyk dla Infolia.pl

Jak zdobyć uwagę klientów w social media?

Darmowe szkolenie podczas, którego dowiesz się jak zdobyć uwagę klientów w Social Media i nawiązać z nimi silną relację. Poznasz sposoby na radzenie sobie z niezadowolonymi klientami oraz zasadami na opanowanie kryzysu. Zapanujesz nad marketingiem swojej firmy w mediach społecznościowych.

Autor: Paweł Tkaczyk

Ten kurs jest darmowy
Jak zdobyć uwagę klientów
i zapanować
nad mediami społecznościowymi?
Według różnych badań od 40 do 60% ludzi rozmawia o markach w mediach społecznościowych.
Chciałbyś angażować swoich fanów do interakcji, ale zastanawiasz się jak to zrobić? Istnieje uniwersalny i sprawdzony sposób, jak funkcjonować w ekonomii uwagi, jaką niewątpliwie są serwisy typu Facebook, czy Twitter. Przede wszystkim poznasz odpowiedź na pytanie, czego ludzie szukają w mediach społecznościowych. Dzięki temu będziesz mógł zapewnić ludziom to, czego oczekują od social media.
Ale jakie ma to znaczenie dla Ciebie i Twojego fanpejdża? Otóż, jeżeli wiesz jak funkcjonować w ekonomii uwagi i jak być interesującym źródłem informacji, to Twoje wiadomości będą pojawiały się na wallach Twoich fanów. Oznacza to, że przebijesz się ze swoimi informacjami wśród dziesiątek innych fanpejdży. Facebook nie odfiltruje Twoich postów, jako nudnych i nieciekawych. Paweł Tkaczyk zdradzi Ci bardzo dobry i skuteczny sposób na strategię i prowadzenie kampanii społecznościowych.
Monitoring – co się dzieje,
kiedy nie monitorujesz mediów społecznościowych
Jeżeli uda zdobyć Ci się szeroką widownię w mediach społecznościowych, to zawsze musisz liczyć się z tym, że ktoś nie będzie zadowolony z usługi lub produktu. To jest normalna sytuacja, która spotyka wszystkie firmy. Jak radzić sobie w takiej sytuacji i jak nie dopuścić do powstania kryzysu? Odpowiedzi na te pytania zostaną udzielone na podstawie omówienia rzeczywistych przykładów. Dlaczego w jednym przypadku kryzys w social media został rozwiązany w rewelacyjny sposób, natomiast w drugim przypadku omawiany jest na szkoleniach w dziale „największe katastrofy w social media”.
Jeśli nie monitorujesz social media, jeśli nie słuchacz konwersacji swoich konsumentów, to jest spora szansa, że tracisz niezdecydowanych klientów, a ludzie, którzy mają coś złego do powiedzenia na Twój temat, hulają pod twoją nieobecność. Rynki dzisiaj to są konwersacje. Transakcje są efektem ubocznych tych konwersacji. Jeśli nie uczestniczysz w tych rozmowach to tracisz.
Paweł Tkaczyk - marketingowy guru i autor szkolenia - pokaże Ci jak sprawić, aby Twoja obecność w mediach społecznościowych zaczęła przynosić rzeczywiste efekty dla Twojego biznesu.
Paweł od wielu lat pomaga zarówno małym firmom, jak i dużym korporacjom w budowaniu silnych marek i kreowaniu wizerunku. Pracował m.in. z Agorą, Grupą Allegro, Diners Club International. W szkoleniach Infolii podzieli się z Tobą swoim cennym doświadczeniem.
Czego się dowiesz?
  • W jaki sposób funkcjonować w ekonomii uwagi?
  • Dlaczego konwersacje i rozmowy prowadzą do zakupu?
  • Jak prowadzić działania na Facebooku i Twitterze?
  • Czego ludzie szukają w mediach społecznościowych?
  • Jak działa Edge Rank i dlaczego jest dla Ciebie ważny?
  • Jaki jest jedyny sposób na wybudowanie silnych więzi w social media w relacji marka – klient.
  • Niezadowolony klient nie zawsze musi oznaczać początek kryzysu w social media.
  • Zasady postępowania i łagodzenia sytuacji kryzysowych w social media.
  • Monitoring – co się dzieje, kiedy nie monitorujesz mediów społecznościowych?
Zobacz pełne, prawie 7-godzinne szkolenie z marketingu
w mediach społecznościowych Pawła Tkaczyka - kliknij.
Zainteresował Cię?
Nie czekaj, zapisz się!
Za darmo

Zawartość kursu

Film wideo
Audio
PDF
PPT
Pliki
Ćwiczenia
Inne

Jaka jest

opinia użytkowników?

 - 29.10.2016
Wystawiona ocena: 
Całkiem interesujący wstęp do szkolenia. Dzięki Panu Tkaczykowi dowiedziałem się, że istniał kiedyś ktoś taki jak Kominek :) Uświadomiłem sobie także jak głębokim tematem jest social media i jak wielkie możliwości kontaktu dzisiaj oferuje. Polecam
 - 21.10.2016
Wystawiona ocena: 
Krótko, zwięźle i na temat.
 - 07.10.2016
Wystawiona ocena: 
Świetnie przeprowadzone szkolenie. Bardzo polecam!