Szkolenie Jak samodzielnie pozycjonować stronę w Google - Krzysztof Marzec dla Infolia.pl

Jak samodzielnie pozycjonować stronę w Google

Chcesz, aby na Twoją stronę trafiały osoby, które akurat w danej chwili potrzebują i wyszukują konkretny produkt lub usługę? Zadbaj o SEO oraz pozycjonowanie strony i wywinduj swoją stronę w wynikach wyszukiwania Google.

Autor: Krzysztof Marzec

147,00
Jak samodzielnie pozycjonować stronę w Google?
Właściciele stron internetowych chcą, aby ich witryny znajdowały się na wysokich pozycjach w wynikach wyszukiwania Google.

Dobre pozycje w Google zapewniają darmowy ruch organiczny na stronę internetową. Ale zdobycie wysokich pozycji w Google wymaga przygotowania strony pod kątem SEO i pewnych działań związanych z pozycjonowaniem.
Chcesz zdobyć darmowy ruch organiczny na swoją stronę internetową?
Pragniesz, aby Twoją stronę odwiedziły osoby, które w danej chwili wyszukują i potrzebują konkretny produkt lub usługę?

Odpowiedzią jest SEO i pozycjonowanie strony!

Aby zawalczyć o wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania Google Twoja strona internetowa powinna spełniać pewne kryteria:
  • Strona dobrze przygotowane pod względem technicznym (działania "on-site") oraz posiadająca treści przyjazne algorytmom Google.
  • Poza optymalizacją "on-site" taka strona powinna zawierać content, którego rzeczywiście ktoś poszukuje i który trafia w potrzeby grupy docelowej (odpowiedni wybór tematów, słów kluczowych).
  • Należy zadbać również o linki oraz o popularność strony.


Wszystkie te działania omówione są w kursie wideo "Jak samodzielnie pozycjonować stronę w Google" - dołącz do szkolenia i zobacz, jak zadbać o wysokie pozycje Twojej strony internetowej.


Obejrzyj fragment o strategii "Long Tail":



Chcesz, żeby na Twojej stronie internetowej pojawiali się klienci z ruchu organicznego?

SEO i pozycjonowanie to jeden z filarów skutecznego marketingu internetowego.

Znalezienie się na wysokich pozycjach w wynikach wyszukiwania Google sprawia, że na stronie internetowej pojawiają się klienci, którzy w danym momencie szukają konkretnej usługi lub produktu (oczywiście jeśli odpowiednio pozycjonujesz swoją stronę). Jak to zrobić? Należy podjąć szereg działań - ponad 5-godzinny kurs "Jak samodzielnie pozycjonować stronę internetową" opowiada o co konkretnie należy zadbać!
  • Chcesz, aby Twoja strona znalazła się na wysokich pozycjach w wynikach wyszukiwania Google?
  • Chcesz dobrze zoptymalizować stronę pod Google, aby spełniała ona wymogi jego algorytmów?
  • Chcesz móc samodzielnie działać w zakresie SEO i wiedzieć jak modyfikować pod tym kątem zarówno stronę, jaki i treści, które znajdują się na stronie?
  • Chcesz, aby na Twoją stronę trafiały osoby, które akurat w danej chwili potrzebują i wyszukują konkretny produkt lub usługę?
Dopiero zaczynasz swoją przygodę z SEO i pozycjonowaniem?
A może masz już za sobą pewnie działania związane z pozycjonowaniem, ale nie jesteś zadowolony/a z efektów? Zobacz, jak zabrać się za zdobywanie wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania Google!

Krzysztof Marzec przygotował ponad 5-godzinny wideo kurs „Jak samodzielnie pozycjonować stronę w Google?”, w którym zobaczysz, jak przygotować witrynę internetową od strony technicznej, aby spełniała wymogi Google, jak tworzyć dobre treści, które pozwolą Twojej stronie zdobyć lepsze pozycje w wynikach wyszukiwania, jak zadbać o linki i popularność strony oraz jakich narzędzi używać, aby ułatwić sobie pracę.

KRZYSZTOF
MARZEC
Krzysztof Marzec - CEO agencji reklamowej DevaGroup, agencji Partner Google Premier i Google Rising Star. Certyfikowany trener Google AdWords oraz certyfikowany specjalista Google Analytics.
Autor szkoleń i artykułów oraz dwóch książek z tej tematyki, wykładowca Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera. Pracował dla takich marek, jak: Allegro.pl, DaWanda, Neo24, Shoper.pl, Conrad.pl, Interia.pl, Grupa RMF czy Wydawnictwo Bauer. Specjalizuje się w strategiach wykorzystujących analitykę cyfrową do optymalizacji działań.
Zacznij samodzielnie i skutecznie pozycjonować strony internetowe
Zobacz czego dowiesz się z 5-godzinnego szkolenia "Jak samodzielnie pozycjonować stronę internetową w Google?":
Wstęp do pozycjonowania
Zaczniemy od podstaw: czym jest i czym nie jest SEO, jak działa algorytm Google, czym jest Page Rank i dlaczego ważne są nie tylko linki.
Niezbędne podstawy, aby skutecznie działać w SEO
Kolejny moduł da Ci solidne podstawy do działań związanych z SEO i pozycjonowaniem. Poznasz pojęcia związane z SEO, a także stworzysz strategię SEO, dzięki której Twoje działania będą skuteczniejszei precyzyjne.
Jak wybrać narzędzia przydatne w pozycjonowaniu i odpowiednią domenę
W tym dziale zobaczysz , jak wybrać narzędzia przydatne w pozycjonowaniu. Wybór narzędzi jest kluczowy - łatwo popełnić błąd i wybrać nieodpowiednie narzędzia. Dowiesz się też, na jakie elementy zwrócić uwagę przy wyborze nazwy domeny.
Jak nadzorować pracę osób, które zajmują się pozycjonowaniem
W tym dziale zobaczysz, jakie nadzorować pracę agencji, freelancera lub pracownika, który zajmuje się pozycjonowaniem Twojej strony. Jakie czynniki odgrywają kluczową rolę, jak sprawdzać efekty i jak się rozliczać.
Analiza słów kluczowych
Niesamowicie ważnym elementem w pozycjonowaniu jest analiza słów kluczowych - podstawa działania. W tym module zobaczysz, jak odpowiednio dobierać słowa kluczowe i budować treści tak, aby pasowały do intencji wyszukiwań i Twoich celów biznesowych. Źle dobrane słowa kluczowe będą negatywnie oddziaływały latami na Twoje pozycjonowanie.

Poznasz również narzędzia, które pozwolą Ci dobrać słowa kluczowe, które mają dobry potencjał. Pokażę Ci też narzędzie, które pozwoli Ci oceniać nie dane słowa kluczowe, a pewien ogólny trend - pozwoli Ci to na zaplanowanie Twoich działań i przewidywanie pewnych rzeczy.

Nie masz pomysłu na to, jakie słowa kluczowe wybrać? Pokażę Ci, jak łatwo możesz rozwiązać ten problem. Poznasz narzędzie, które ułatwi Ci odnajdywanie nowych słów kluczowych, na które możesz się pozycjonować.
Pozycjonowanie a YouTube i social media
Jak zdobywać klientów za pomocą YouTuba? YouTube to druga największa wyszukiwarka w Polsce. Wykorzystaj jej potencjał i zadbaj o to, żeby Twoje wideo pojawiały się wyżej w wynikach wyszukiwania.

Z SEO łączy się wiele zagadnień - również social media. W szkoleniu zobaczysz, jak możesz wykorzystać social media do pozycjonowania.
Jak użytkownicy szukają słów kluczowych?
W szkoleniu zobaczysz, jak zachowują się użytkownicy Google i w jaki sposób szukają słów kluczowych.

Pokażę Ci też, a w jaki sposób przepuścić słowa kluczowe przez lejek - dzięki temu zobaczysz, jakie słowa mogą szybko generować konkretny wynik, np: sprzedaż.

W szkoleniu zobaczysz, czym jest pozycjonowanie "long tail - długi ogon" i jak wykorzystać tę strategię u siebie.
Narzędzia do analizy widoczności strony w wyszukiwarce Google
W szkoleniu zobaczysz, jakich narzędzi używać, aby poprawnie przeprowadzić analizę widoczności Twojej strony w wyszukiwarce Google.

Przejdziemy przez różne opcje w panelu konkretnych narzędzi oraz zrobimy audyt SEO z wykorzystaniem jednego z narzędzi.

Pokażę Ci również, jakie narzędzie wykorzystać do działań na rynku anglo- i niemieckojęzycznym.
Szybkość ładowania się strony
Zobacz, jak sprawdzić w różnych narzędziach szybkość ładowania się strony i stworzyć z tego raport. Możesz analizować stronę główna, daną kategorię, czy konkretny produkt na podstronie. Dzięki temu zobaczysz ilu użytkowników tracisz przez wolne ładownia strony oraz, jak możesz poprawić swoje wyniki i jak przyspieszyć stronę.
Monitorowanie pozycji
W tym momencie szkolenia wybrałeś już swoje słowa kluczowe, wiesz, jak je znaleźć i jak przyspieszyć stronę internetową, więc teraz zobaczysz, jak poprawnie zająć się monitorowaniem słów kluczowych i pozycji w Google.

Dobrze ustawiony monitoring słów kluczowych zapewni Ci codzienne śledzenie pozycji, dzięki czemu możesz odpowiednio szybko reagować na zmiany.
Audyt SEO
Zobaczysz, jak interpretować dane z narzędzi i wdrażać na ich podstawie zmiany. Zaczniemy od analizy domeny, subdomen, przekierowania i ustawień serwera.

Będziemy pracowali z treścią, czyli content, nagłówki, tytuły, meta description, itp.

Zajmiemy się scanem serwisu, dzięki któremu znajdziemy błędy w strukturze treści i będziemy mogli je naprawić.
Optymalizacja treści
Zobaczysz, czym można analizować treść na stronie. Pokażę Ci, jak poprawnie optymalizować treść i obrazki na stronie internetowej tak, aby była ona zgodna z wymaganiami algorytmów Google. Zobaczysz, jak linkować wewnętrznie na stronie.

Skupimy się na maksymalnej optymalizacji strony i wyeliminowaniu błędów technicznych.
Analityka
Zobacz, jak używać Google Anlytics do analizy wyników kampanii oraz do analizy samej strony i do przeprowadzenia delikatnego audytu Twojej strony. Poznasz również alternatywne narzędzia dla Google Analytics.
Linki w pozycjonowaniu
Linki to niesamowicie ważny aspekt w SEO. W tym module zadbasz o linki i popularność strony internetowej.

Pokażę Ci, jak praktycznie wykorzystać narzędzia do analizy linków.
Google Search Console i crawler
Google Search Console - poznasz narzędzie niezbędne do działań związanych z SEO i pozycjonowaniem. W szkoleniu zobaczysz, jak pracować z tym narzędziem i korzystać z różnych opcji. Pokażę Ci też, jak skanować stronę za pomocą crawlera.


Obejrzyj fragment szkolenia online z pozycjonowania:




Szkolenie pozwoli Ci zadbać o SEO Twojej strony internetowej, aby mogła wybić się w wynikach wyszukiwania
Wideo kurs "Jak samodzielnie pozycjonować stronę w Google" jest zaprojektowany tak, że zaczyna się od omówienia podstaw, które są niezbędne do dalszej pracy, a następnie przechodzimy do bardziej szczegółowych działań.

Na sam początek zajmiemy się analizą słów kluczowych.
Dobierzemy odpowiednie słowa i zbudujemy treści, które pasują do intencji wyszukiwania i celów biznesowych.
Następnie zobaczysz, jak zająć się optymalizacją strony i wyeliminowaniem błędów technicznych.
Kolejny krok to linki i budowanie popularności strony.

W trakcie kursu zobaczysz, jak samodzielnie zająć się SEO i pozycjonowaniem, aby działania te były skuteczne i nie spowodowały nałożenia kary przez Google.

Biorąc udział w szkoleniu otrzymujesz:
Ponad 5-godzinne profesjonalnie przygotowane wideo szkolenie z pozycjonowania stron internetowych,
Instrukcje krok po kroku, jak zadbać o optymalizację strony pod kątem SEO oraz jakie działania podjąć, aby Twoja strona pojawiała się wyżej w wynikach wyszukiwania,
Wideo dostępne na platformie Infolia, do którego możesz wracać w każdej wybranej przez Ciebie chwili,
Dostęp do szkolenia otrzymujesz od razu po zakupie i na zawsze,
Certyfikat, który poświadczy ukończenie przez Ciebie szkolenia.
Zadbaj o dobre pozycje w wynikach wyszukiwania
i daj się znaleźć Twoim klientom!
Zainteresował Cię?
Nie czekaj, kup go!
147,00zł
Masz kod rabatowy? Wprowadź go teraz!

Zawartość kursu

Film wideo
Audio
PDF
PPT
Pliki
Ćwiczenia
Inne

Jaka jest

opinia użytkowników?

 - 08.02.2019
Wystawiona ocena: 
Jestem zachwycona, idealne szkolenie.
 - 15.11.2018
Wystawiona ocena: 
Oglądając wideo czułem się prowadzony za rękę w temacie pozycjonowania. Na pewno wrócę jeszcze do tego kursu, bo pełno w nim wartościowych informacji.