Szkolenie Google Analytics - Krzysztof Marzec dla Infolia.pl

Google Analytics

Jeśli odpowiadasz za wyniki marketingowe i sprzedażowe to ponad 4-godzinny kurs wideo „Google Analytics” wskaże Ci drogę, jak wykorzystać to narzędzie, aby zwiększyć sprzedaż, lepiej zoptymalizować stronę i prowadzić skuteczniejsze działania marketingowe.

Autor: Krzysztof Marzec

137,00
Marketing internetowy bez Google Analytics nie może być efektywny. Zobacz, jak wyłuskać dane, które pomogą Ci ulepszyć Twoje działania i zwiększyć sprzedaż.
Możesz zwiększać budżet na kampanie marketingowe i sprzedażowe,
ale bez wiedzy o tym, które kampanie rzeczywiście sprzedają najwięcej,
bez wiedzy o tym, jak zachowują się użytkownicy na Twojej stronie
i co ich zachęca albo co zniechęca ich do zakupu,
nie jesteś w stanie odpowiednio optymalizować swoich działań
i podnosić sprzedaży przy takim samym albo mniejszym budżecie na reklamy.

Nie musisz mieć sztabu ludzi, aby poprawić efektywność swoich kampanii reklamowych.
Nie musisz zwiększać budżetu, aby zwiększyć sprzedaż.

Rozwiązaniem jest Google Analytics i umiejętność korzystania z odpowiednich funkcji oraz wyłuskania z niego rzeczywiście potrzebnych danych.
Jednak samo korzystanie z Google Analytics, a jego praktyczne zastosowanie i zbieranie odpowiednich danych, to dwie różne sprawy.


Obejrzyj fragment wideo kursu "Google Analytics":



Ponad 4-godzinny kurs wideo przygotowany dla osób, które chcą wykorzystać praktycznie Google Analytics i wyciągnąć z niego odpowiednie, przydatne dane.

Dopiero zaczynasz swoją pracę z Google Analytics?
Google Analytics to kombajn z ogromną ilością funkcji i opcji. Narzędzie może zbierać naprawdę wiele danych, jednak nie wszystkich ich potrzebujesz.

Zastanawiasz się, jak wybrać te opcje i wskaźniki, na które należy patrzeć, aby poprawić wyniki Twoich działań? Tego dowiesz się z praktycznego ponad 4-godzinnego wideo kursu autorstwa Krzysztofa Marca.

W trakcie kursu wideo zobaczysz, jak praktycznie wykorzystać Google Analytics do codziennych działań w firmie. Bez znajomości tego narzędzia i sprawnym poruszaniu się po jego różnych opcjach nie jesteś w stanie działać skutecznie w marketingu internetowym.


Korzystasz już z Google Analytics, ale nie jesteś zadowolony/zadowolona z efektów?
Ten kurs wideo przygotowaliśmy również z myślą o osobach, które chcą ugruntować swoją wiedzę i zobaczyć, gdzie popełniają błędy, o które łatwo w tak potężnym narzędziu analitycznym z ogromną ilością opcji, którymi dysponuje Google Analytics.


Najczęściej popełniane błędy w pracy z Google Analytics, które wyeliminujemy podczas kursu:
  • Złe podstawy – już na początku można zepsuć pracę z Google Analytics przez złą konfigurację.
  • Złe podstawy – już na początku można zepsuć pracę z Google Analytics przez złą konfigurację.
  • Zbyt duża ilość danych – dzięki Google Analytics możesz uzyskać ogrom informacji, ale tak naprawdę potrzebujesz tylko wybranych danych, aby poprawić skuteczność swoich działań.
Wyciągnij z Analyticsa tylko potrzebne dane!
W trakcie kursu zobaczysz, jak dobrze skonfigurować Google Analytics oraz wyłuskać z niego odpowiedne i rzeczywiście potrzebne dane spośród gąszczu informacji.

Jest to gwarancja poprawienia skuteczności działań marketingowych, podniesienia konwersji i polepszenia wyników Twojej strony internetowej.

Jeśli odpowiadasz za wyniki marketingowe i sprzedażowe, to ponad 4-godzinny kurs wideo „Google Analytics” nie tylko pokaże, jak wyeliminować błędy z Twojej pracy, ale wskaże drogę, jak zbierać i wykorzystywać dane, aby zwiększyć sprzedaż i lepiej zoptymalizować stronę.

KRZYSZTOF
MARZEC
Krzysztof Marzec - CEO agencji reklamowej DevaGroup, agencji Partner Google Premier i Google Rising Star. Jest trenerem SEO, Google Ads & Analytics. Posiada indywidualną certyfikację AdWords oraz Analytics.
Autor szkoleń i artykułów oraz dwóch książek z tej tematyki, wykładowca Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera. Pracował dla takich marek, jak: Allegro.pl, DaWanda, Neo24, Shoper.pl, Conrad.pl, Interia.pl, Grupa RMF czy Wydawnictwo Bauer. Specjalizuje się w strategiach wykorzystujących analitykę cyfrową do optymalizacji działań.
Wyciśnij jeszcze więcej ze swojej strony i zacznij osiągać lepsze wyniki sprzedażowe dzięki odpowiednim danym z Google Analytics
Zobacz czego dowiesz się z 4-godzinnego szkolenia "Google Analytics":
Wstęp do Analytics
Podstawy analityki cyfrowej i wprowadzenie pojęć.
Praca z raportami na żywo w oparciu o konto.
Raporty źródła ruchu oraz analiza jakości ruchu.
Omówimy zagadnienia takie jak sesje, czas trwania sesji, współczynnik odrzuceń.
Będziesz umieć porównać jakoś ruchu z różnych źródeł, poznasz pary źródło/medium i dokładną analizę jak użytkownicy trafiają na daną stronę.
Konwersje i moduł e-commerce
Przegląd dostępnych danych.
Zrozumiesz jak i po co liczymy współczynnik konwersji oraz jak mierzymy konwersje.
Jeszcze lepiej ocenisz jakość pozyskiwanego ruchu oraz zobaczysz skąd biorą się transakcje.
Konfiguracja konta i kodu śledzenia
Praca z kontem Analytics.
Konfiguracja konta Google Analytics.
Konfiguracja kodu śledzenia.
Wdrożenie kodu na bazie Analytics Universal oraz Global SIte Tag
Najczęściej popełniane błędy i jak je wyeliminiwać - poznasz metody diagnozowania najczęstszych błędów w Analytics.
Jak zabezpieczyć konto i swoje dane oraz jak zarządzać poziomami dostępu.
Wyznaczanie celów i śledzenie zdarzeń - w biznesie i w Google Analytics
Wyznaczanie celów i śledzenie zdarzeń.
Wdrożenie śledzenia celów wraz z konfiguracją i testami.
Na przykładach poznamy możliwości śledzenia konwersji Analytics.
Konwersje, mikrokonwersje, śledzenie interakcji i zdarzeń.
Nie daj się oszukać ostatniemu kliknięciu
Ścieżki wielokanałowe i modele atrybucji w praktyce.
Poznamy modele atrybucji - ich wady i zalety oraz raporty dotyczące ścieżek prowadzących do konwersji.
Jak segmentacja danych pozwala lepiej zrozumieć dynamikę sprzedaży w naszym sklepie.
Wykorzystanie Google Analytics w UX i SEO
Zastosowania praktyczne Analytics.
Zobacz, jak wykorzystać Google Analytics w audycie UX.
Omówimy szereg raportów ( rozdzielczości, technologia, wykrywanie błędów 404), które pozwalają na znacznie lepsze zrozumienie jak użytkownicy zachowują się na stronie. Dane z tych raportów służą do ulepszania stron pod kątem lepszej interakcji.
Ulepsz swoje SEO dzięki Google Analytics.
Wykorzystamy Google Analytics do wsparcia audytu SEO i ulepszając stronę pod kątem indeksacji i obecności w Google. Połączymy konta Analytics z Google Search Console.
Wstęp do Google Tag Managera
Poznaj i wykorzystaj Google Tag Manager.
Omówimy wdrożenie Google Analytics w oparciu o Google Tag Managera.
Wykonamy pierwsze modyfikacje kodu.
Google Data Studio
Łącz dane, twórz czytelne i użyteczne dashboardy.
Uruchomienie pierwszych raportów w Google Data Studio.
Przygotujemy połączenie GDS z Google Analytics i stworzymy własny raport sprzedaży.


Obejrzyj fragment wideo kursu z Analytics:




Szkolenie z Google Analytics pokaże Ci, jak korzystać z tych opcji Analytics, które rzeczywiście są potrzebne i przydają się w codziennej pracy.
Dołącz do kursu i poznaj opcje Google Analytics, które pozwolą Ci podnieść sprzedaż i zoptymalizować budżet.

Nie będziesz zbierać niepotrzebnych danych – ustawisz tak Google Analytics, aby wyłuskać najważniejsze informacje.

Przestaniesz poruszać się po omacku i na wyczucie, a oprzesz swoje działania o konkretne liczby i raporty, które pomogą Ci poprawić wyniki.

W trakcie kursu wideo zobaczysz, jak wybrać odpowiednie funkcje w Google Analytics spośród wielu dostępnych opcji, aby narzędzie pomagało Ci zwiększać wyniki sprzedażowe, optymalizować stronę i prowadzić skuteczniejsze działania w marketingu internetowym.

Biorąc udział w szkoleniu otrzymujesz:
Ponad 4-godzinne praktyczne wideo szkolenie z Google Analytics,
Jasny instruktaż, jak nie zgubić się w opcjach Google Analytics, jak skonfigurować to narzędzie pod siebie i jak wyciągać z niego rzeczywiście potrzebne dane,
Wideo dostępne na platformie Infolia, do którego możesz wracać w każdej wybranej przez Ciebie chwili,
Dostęp do szkolenia otrzymujesz od razu po zakupie i na zawsze,
Certyfikat, który poświadczy ukończenie przez Ciebie szkolenia.
W trakcie kursu "Google Analytics" dowiesz się więcej o swoich klientach, stronie internetowej oraz o tym, jak usprawnić działania marketingowe i sprzedażowe.
Zainteresował Cię?
Nie czekaj, kup go!
137,00zł
Masz kod rabatowy? Wprowadź go teraz!

Zawartość kursu

Film wideo
Audio
PDF
PPT
Pliki
Ćwiczenia
Inne

Jaka jest

opinia użytkowników?

Brak komentarzy